Aan die regen zouden de hogen heren in Den Haag eens iets moeten doen!quote:
Ja, dat kunnen ze wel even doen vind ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan die regen zouden de hogen heren in Den Haag eens iets moeten doen!
Ja zeker, maar die doen natuurlijk nooit iets waar het land echt iets aan heeftquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:47 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze wel even doen vind ik
Wilde liever thuis blijvenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Straks wel wat leuks op de planning toch. Helpt dat ook niet als je jevoelt?
Nope!!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die doen natuurlijk nooit iets waar het land echt iets aan heeft
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wilde liever thuis blijven
Behoefte aan met JustinKeesje op de bank en netflixen
Elstak of Sunscreem?quote:
Ah ja, anders houd je t wat korter. Haal je wat chocolade en kun je straks lekker netflixen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wilde liever thuis blijven
Behoefte aan met n dekentje op de bank en netflixen
Sunscreem is wel originelequote:
Ja maar ik vind deze versie beterquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sunscreem is wel originele
HAPPY CHARLY IS BEKEERD dit klinkt nieuwswaardig voor de frontpagequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien maar eens naar de kerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zo soepje klaarIk ben geen soepen man maar deze zou ik graag eens willen proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |