HAPPY CHARLY IS BEKEERD dit klinkt nieuwswaardig voor de frontpagequote:Op woensdag 21 februari 2024 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien maar eens naar de kerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zo soepje klaarIk ben geen soepen man maar deze zou ik graag eens willen proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op sturen gaat een beetje moeilijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben geen soepen man maar deze zou ik graag eens willen proberen.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zo soepje klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A joh je zit nooit de hele mis uit. Het einde is juist zo mooiquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:03 schreef JustinK het volgende:
Ik ga ook weleens naar de kerk, maar ik ben er meestal voor het zingen weer uit
Loop ik die steeds misquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A joh je zit nooit de hele mis uit. Het einde is juist zo mooi
Smaakt weer goed al zeg ik het zelfquote:
Haha ja wordt ook zo'n kliederboel dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op sturen gaat een beetje moeilijk
A gossie tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |