quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging doen
Mensen hier hebben vaak moeite met naar buiten gaan hequote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen hier hebben vaak moeite met naar buiten gaan he
Ik ga zo naar buitenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ook. Boodschappen kunnen ook bezorgd worden. Vraagt wel even wat planwerk maar toch.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met naar buiten gaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen met douchen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met naar buiten gaan
@Fogelquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Buiten is welke de plek waar alle vogels nu neuken?! Neuken!? schreeuwen
Engerd, wegwezen jij!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met naar buiten gaan
GA EENS WERKENquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit me te bedenken wat ik vandaag nog ga doen.
Ja bewegen helpt wel. Even rondje fietsen? (Wel mega kut maar helpt wel echt)quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met iets doen als ik me matiog voel
Ik zit op Het station.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen tijd voorquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja bewegen helpt wel. Even rondje fietsen? (Wel mega kut maar helpt wel echt)
whaat neeeequote:Op woensdag 21 februari 2024 11:46 schreef JustinK het volgende:
Ik ga zo naar buiten, want er komt later weer allemaal regen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |