Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mickytjuh op 21-02-2024 00:14:18 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik probeer mario een beetje te bolken zodat je voor blijft, maar ben er niet echt goed in. Hij heeft ook geen werk, dus kan zo lang op blijven als hij wilquote:![]()
Vorige keer had ik speklappen door champignon pasta, deze keer vegaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
Hij heeft ook geen werk, dus kan zo lang op blijven als hij wil
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja werkloze mensen hebben voordeel hierOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mario en Micky is wel de meest spannende race ja
Lekker mario bollen tochquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer mario een beetje te bollen zodat je voor blijft, maar ben er niet echt goed in. Hij heeft ook geen werk, dus kan zo lang op blijven als hij wil
Uw ADH vitamine Worst
Nou alle liefde in 1 keer weg
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ja en die race is moeilijk want ik slaap snachtsquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Mario en Micky is wel de meest spannende race ja
.en overdag is er smileydiarreeraceOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
autocorrect is echt matig mbt bolkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat mijn autocorrect dat doet
Ik zal kijken of ik je overdag kan helpenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
.en overdag is er smileydiarreerace
Ik heb Bolken gewoon toegevoegd aan mijn woordenboek van mijn telefoonOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bolk Transport en opslag en transport en de andere niet en hij heeft wel eens in DTS zitten in een van onze website te veel te weinig aandacht aan het werkquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
autocorrect is echt matig mbt bolken![]()
Vanaf donderdag werk ik weet dus ben ik hier niet.
Want ja, op mijn werk... Mag ik niet BolkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gebeurt nog welquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Probleem is dat @:JustinK ook nog @:devzero wil inhalen, dus dan wordt het een apart iets, omdat hij mijn tactiek dupliceert![]()
![]()
Ja ik ben nog altijd van mening dat wat jullie doen ook posten met Bots is en dus niet magOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat ligt waarschijnlijk aan mijn bolkgedragquote:
Klopt. Dat staat in mijn positie beschrijvingquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:10 schreef Speklap3000 het volgende:
Dus @:JustinK en ik zijn elkaar de tent uit aan het vechten, en @:devzero loopt er als lachende tweede mee weg, en het maakt het leven onmogelijk voor iedereen onder de top 3![]()
Daar ben ik het mee oneensquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ben nog altijd van mening dat wat jullie doen ook posten met Bots is en dus niet mag
Want enkel ctrl-v en verzenden is zo veel makkelijker dan iets typen en dan verzenden
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben blij met je hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Dat staat in mijn positie beschrijving
fdasquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Want enkel ctrl-v en verzenden is zo veel makkelijker dan iets typen en dan verzendenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja preciesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat voor afbeelding zoeken weOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ctrl-v is toch een hoop karaktersquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Want enkel ctrl-v en verzenden is zo veel makkelijker dan iets typen en dan verzenden![]()
![]()
Ik wil zoveel.
Maar ik ga nooit winnen omdat ik met mijn werk daar gewoonweg niet toe in staat benOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je laat de kinderen in je klas bolkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil zoveel.
Maar ik ga nooit winnen omdat ik met mijn werk daar gewoonweg niet toe in staat ben![]()
Oehhhquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je laat de kinderen in je klas bolkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eerst script starten, dan op enter duwen, dan ctrl+v, dan invoeren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ctrl-v is toch een hoop karakters
Het spaart echt geen tijd tov: sdghsgd
Ik hou van de consistentie van de drie smileys
Maar als het script draait gooit hij toch gewoon constant iets onder je ctrl-vquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Eerst script starten, dan op enter duwen, dan ctrl+v, dan invoeren.
Het spaart echt geen tijd tov: sdghsgd
Ik hou van de consistentie van de drie smileysOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, ik heb bewust geen loop ingebouwd. Ik moet het script actief met input vragen iets onder mijn clipboard te zettenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar als het script draait gooit hij toch gewoon constant iets onder je ctrl-v
Ahhhwww how cutequote:Op woensdag 21 februari 2024 00:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb bewust geen loop ingebouwd. Ik moet het script actief met input vragen iets onder mijn clipboard te zetten
Good spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik wil het letterlijk alleen gebruiken zodat ik niet random keys moet spammen a la :quote:
fdsgsdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Onderaan de streep krijg je hetzelfde resultaat qua punten, maar ik vond die random keystroke spam nog irritanter dan random smileys
Je kan er ook voor de grap een paar random fotos in gooien
Dat er ineens spelende Pandas tussen staanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb ik overwogen, maar ik wil alleen 1 maand winnen, daarna vind ik het wel bestquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Je kan er ook voor de grap een paar random fotos in gooien
Dat er ineens spelende Pandas tussen staanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Al heb ik wel wat moois klaarstaan voor maart.Louter kwaliteit
NouhouOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zie nu een tyfanofafuf fexOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar ik had wel het eerste puntje van de dagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ook wat waardquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik had wel het eerste puntje van de dag
Ja dat was lief van jullieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was.lief he dat puntjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nu hebben we allebei 1 puntje vandaaaagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga zo slapen spekkie
Ik ga lekker dromen van buikspek uit de ovenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Slaap lekker, ik gun je een fantastische nachtrustquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga zo slapen spekkie
Ik ga lekker dromen van buikspek uit de oven
Ik hoop dat het eindelijk een keer lukt.
Machnmal scheise. Ik ben de neusspray èn de pcm vergeten mee naar boven te nemenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja super kut dit. Weer helemaal uit bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zie het ook helegaar niet liggenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo. GevondenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Traanogen nuOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Krijgt er altijd zonnnare droge neus vanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou even neusje snuitenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
That was a close callOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Er komt zo een temperatuur updateOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De file in MicksTunnel is zojuist opgelostOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou schatjes
Hou elkaar lekker bezig,
Ik ga proberen te slapen!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eerst de wc eend voeren voor ik ga slapenUw ADH vitamine Worst
Je mag natuurlijk ook meneer Sphinx bezighouden Hema
Helemaal primaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gun die lieve meid van een mickytjuh eens wat punten. Jij gaat toch wel winnen en zij strijd tegen unser mariootjequote:![]()
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Gun die lieve meid van een mickytjuh eens wat punten. Jij gaat toch wel winnen en zij strijd tegen unser mariootjemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oh, nou slaap zequote:Op woensdag 21 februari 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou schatjes
Hou elkaar lekker bezig,
Ik ga proberen te slapen!![]()
![]()
Dat weet spekkie heel goed
Maar spekkie wil zijn doel van 100 punten per dag meer halen dan gunnen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn doel zal verminderen per dagquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat weet spekkie heel goed
Maar spekkie wil zijn doel van 100 punten per dag meer halen dan gunnen.
Ik stop dat stuk buikspek echt een keer in mijn oven hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zou graag in jouw oven zittenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik stop dat stuk buikspek echt een keer in mijn oven hoor
1 heel klein puntjequote:Op woensdag 21 februari 2024 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Gun die lieve meid van een mickytjuh eens wat punten. Jij gaat toch wel winnen en zij strijd tegen unser mariootjeUw ADH vitamine Worst
Oh fuck ik was even vergeten wat dat nog meer betekent.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Oh fuck ik was even vergeten wat dat nog meer betekent.
Ja sorry,
Ik ben soms echt een extreem naïef schepselOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En nu ga ik echt slapen
Oogjes dicht en snaveltjes toeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zoek dekking, mario is erUw ADH vitamine Worst
Ik denk dat het een KIA Sportage of een Hyundai Tucson gaat worden.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als de Multipla anno nu zou uitkomen
Uw ADH vitamine Worst
Mijn telefoon maakte me weer wakkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat vind jij van de Sportagequote:Op woensdag 21 februari 2024 01:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn telefoon maakte me weer wakkermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Kijk ik niet
Truste!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vind al die SUVs stomUw ADH vitamine Worst
Al vind ik de Kia EV6 wel gaaf uitzienUw ADH vitamine Worst
Moet vooral kijken wat handig is in de leasemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik gaa vor zorgen datquote:Op woensdag 21 februari 2024 01:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn telefoon maakte me weer wakker
je in bed blijvt![]()
Oelalaquote:Op woensdag 21 februari 2024 01:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa vor zorgen dat
je in bed blijvtUw ADH vitamine Worst
PuntjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jezus die is snel
Gun ik heb vet veel punten krijg ik dit terug.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sorryquote:Op woensdag 21 februari 2024 01:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus die is snel
Gun ik heb vet veel punten krijg ik dit terug.
Man3"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bekker lolken toch!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Van je bolken bolken bolken!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker man! Stukje bolk brengen, stuktje belk brongen!quote:![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beetje Roblken en zo."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik geloof wel dat ik nu toch wel al best dronken ben.![]()
En dat op een dinsdag.
Nimmer toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
iig wel proberen!!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je bent zelf een meme johquote:
Glamrock van de jaren 90 met pretty boy Sebastian Bach. Uiteraard was dat veel te soft voor onsquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Glamrock van de jaren 90 met pretty boy Sebastian Bach. Uiteraard was dat veel te soft voor ons![]()
Ik vind het nog steeds goud. Ook al is het uiteraard véél to soft voor ons harde metal heads
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4234 / +102 / +61 / 6781 / 7917
2. devzero / 1933 / +141 / +0 / 774 / 1205
3. JustinK / 1796 / +103 / +0 / 3442 / 4350
4. Mickytjuh / 759 / +49 / +2 / 1342 / 1707
5. mario390 / 757 / +59 / +0 / 301 / 579
6. HappyCharly / 721 / +47 / +0 / 2206 / 2619
7. KoningWouter / 670 / +17 / +0 / 810 / 1040
8. KillemWieft / 612 / +39 / +0 / 198 / 351
9. Harrie / 600 / +3 / +0 / 931 / 1263
10. DerRabbit / 377 / +14 / +0 / 759 / 915
11. Paul / 325 / +10 / +0 / 1205 / 1489
12. hemarookworst / 319 / +7 / +1 / 664 / 899
13. Rob / 267 / +25 / +0 / 240 / 336
14. kree / 256 / +6 / +0 / 485 / 608
15. Mazikeen / 221 / +0 / +0 / 541 / 654
16. ieniminimuis / 209 / +2 / +0 / 485 / 612
17. DJMO / 207 / +3 / +0 / 199 / 297
18. Grrrrrrrr / 178 / +0 / +16 / 173 / 235
19. Shii / 174 / +2 / +0 / 279 / 376
20. gebrokenglas / 171 / +2 / +0 / 303 / 388SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als tiener wil je je afzetten, dus ook tegen "softe" metal. Dat het je jaren later geen fuck meer uitmaakt wat andere van je smaak vinden is dan nog niet tot je doorgedrongen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Ik vind het nog steeds goud. Ook al is het uiteraard véél to soft voor ons harde metal heads
Don't say yes, run away now![]()
![]()
En daarom vind ik bijvoorbeeld deze ook fantastisch:quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Als tiener wil je je afzetten, dus ook tegen "softe" metal. Dat het je jaren later geen fuck meer uitmaakt wat andere van je smaak vinden is dan nog niet tot je doorgedrongen.
Don't say yes, run away now
Garbage is ook een toffe band. Ik geloof dat ze nog bestaan, maar heb er al een tijd niets van gehoordquote:Op woensdag 21 februari 2024 02:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daarom vind ik bijvoorbeeld deze ook fantastisch:![]()
Super vette band. Maar geen idee of ze nog iets doen. Heb ze iig nooit live gezien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Garbage is ook een toffe band. Ik geloof dat ze nog bestaan, maar heb er al een tijd niets van gehoord"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
https://www.garbage.comquote:Op woensdag 21 februari 2024 02:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Super vette band. Maar geen idee of ze nog iets doen. Heb ze iig nooit live gezien.
Zo te zien hebben ze net een nieuw album uitgebracht en spelen ze op 2 festivals in Europa (Madrid en Glasgow)![]()
Da's dus nie in de buurt!quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.garbage.com
Zo te zien hebben ze net een nieuw album uitgebracht en spelen ze op 2 festivals in Europa (Madrid en Glasgow)
Raar dat een Amerikaanse band die net een nieuw album heeft uitgebracht, niet gaat touren in de US. En maar 2 kleine festivals in Europa doet. Ze zijn een beetje in de vergetelheid gekomenquote:![]()
Apart wel ja. Terwijl ik zeker weet dat ze het op zo'n beetje elk fest in Europa echt SUPER goed zouden doen. Als in: dag waarop ze spelen uitverkocht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar dat een Amerikaanse band die net een nieuw album heeft uitgebracht, niet gaat touren in de US. En maar 2 kleine festivals in Europa doet. Ze zijn een beetje in de vergetelheid gekomen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is ook gewoon festival muziek. Beetje stevig waar 10.000 mensen op staan te springen en meeschreeuwenquote:Op woensdag 21 februari 2024 03:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Apart wel ja. Terwijl ik zeker weet dat ze het op zo'n beetje elk fest in Europa echt SUPER goed zouden doen. Als in: dag waarop ze spelen uitverkocht.![]()
Toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook gewoon festival muziek. Beetje stevig waar 10.000 mensen op staan te springen en meeschreeuwen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja! Op ticketmaster staat nog een tour in de zomer van 2020. Geen idee of die is doorgegaan. Vorig jaar hebben ze nog met Noel Gallagher (quote:) gespeeld
![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Preciesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat hier aan de hand is jongons maar ik kreg de posts dus erstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Omdat jij in nederland woont, krijg jij de posts gewoon via DPD thuisbezorgd. Een stuk sneller dan met flessenpost naar Oostenrijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 04:22 schreef sp3c het volgende:
Ik weet niet wat hier aan de hand is jongons maar ik kreg de posts dus erst![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ben er niet blij mee. Moet nuchter blijven dus kan ook niets eten of drinken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook een beetje vroeg om te pimpelenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh, bloedwerk voor de dokter? Hopelijk hoef je niet te lang te wachtenquote:Op woensdag 21 februari 2024 04:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben er niet blij mee. Moet nuchter blijven dus kan ook niets eten of drinken.![]()
Nee ben de eerste 8.10 uur. controle suiker. Ben nog een grensgeval nog net geen medicijnen nodigquote:Op woensdag 21 februari 2024 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, bloedwerk voor de dokter? Hopelijk hoef je niet te lang te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een of andere medische test dus, Ja, dan mag je iets van 8 a 12 uur van te voren niets eten. Mag je wel water drinken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 04:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ben de eerste 8.10 uur. controle suiker. Ben nog een grensgeval nog net geen medicijnen nodig
Kon je nu maar doorslapen tot 7:50![]()
Gewoon een prikje in de vinger. Ja slokje water mag Als ik echt echt het niet vol kan houden mag ik wat eten. Dan prikken ze een keer niet nuchter. Kunnen ze ook wel wat zien. Maar ik hou het altijd wel vol. Wat moet moet. En ik ben altijd vroeg wakker.quote:Op woensdag 21 februari 2024 04:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Een of andere medische test dus, Ja, dan mag je iets van 8 a 12 uur van te voren niets eten. Mag je wel water drinken?
Kon je nu maar doorslapen tot 7:50Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is bloedwerk standaard bij je jaarlijkse bezoek aan de huisarts. Ik heb dan altijd een boterham en thermosfles koffie in de auto voor na de testsquote:Op woensdag 21 februari 2024 04:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een prikje in de vinger. Ja slokje water mag Als ik echt echt het niet vol kan houden mag ik wat eten. Dan prikken ze een keer niet nuchter. Kunnen ze ook wel wat zien. Maar ik hou het altijd wel vol. Wat moet moet. En ik ben altijd vroeg wakker.![]()
![]()
Hierook hoor, één keer per jaar een groter onderzoek. Moet dan ook in het ziekenhuis prikken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is bloedwerk standaard bij je jaarlijkse bezoek aan de huisarts. Ik heb dan altijd een boterham en thermosfles koffie in de auto voor na de tests
Nu is het in de huisartsen praktijk
Neem altijd een flesje water, en mijn medicijnen mee. Moet iedere dag om 8 vaste tijd medicijnen innemen. DUs gelijk na het prikken neem ik die in. En ik neem altijd een rijstwafel mee.
Ga dan daarna gelijk boodschappen doen. HA is 5 min met de scootmobiel rijden en ben ik er al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het hoort er allemaal bij. Gelukkig is een paar uurtjes niet eten vervelend, maar geen grote ramp. Succesquote:Op woensdag 21 februari 2024 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hierook hoor, één keer per jaar een groter onderzoek. Moet dan ook in het ziekenhuis prikken.
Nu is het in de huisartsen praktijk
Neem altijd een flesje water, en mijn medicijnen mee. Moet iedere dag om 8 vaste tijd medicijnen innemen. DUs gelijk na het prikken neem ik die in. En ik neem altijd een rijstwafel mee.
Ga dan daarna gelijk boodschappen doen. HA is 5 min met de scootmobiel rijden en ben ik er al.
En daarmee![]()
![]()
![]()
Thnx, vind het erger dat ik geen koffie kan drinken![]()
Slaap lekker en sweet dreams
Vrouw3Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het in Brazil?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat iedere dag? Was van de week toch ook al een keer of was dat de nominatie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was Yasmin genomineerd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4234 / +102 / +61 / 6781 / 7917
2. devzero / 2021 / +141 / +88 / 774 / 1223
3. JustinK / 1796 / +103 / +0 / 3442 / 4350
4. mario390 / 780 / +59 / +23 / 302 / 589
5. Mickytjuh / 759 / +49 / +2 / 1342 / 1707
6. HappyCharly / 721 / +47 / +0 / 2206 / 2619
7. KoningWouter / 670 / +17 / +0 / 810 / 1040
8. KillemWieft / 614 / +39 / +2 / 198 / 352
9. Harrie / 600 / +3 / +0 / 931 / 1263
10. DerRabbit / 377 / +14 / +0 / 759 / 915
11. Paul / 325 / +10 / +0 / 1205 / 1489
12. hemarookworst / 319 / +7 / +1 / 664 / 899
13. Rob / 267 / +25 / +0 / 240 / 336
14. kree / 256 / +6 / +0 / 485 / 608
15. Mazikeen / 221 / +0 / +0 / 541 / 654
16. ieniminimuis / 209 / +2 / +0 / 485 / 612
17. DJMO / 207 / +3 / +0 / 199 / 297
18. Grrrrrrrr / 203 / +0 / +41 / 173 / 241
19. Shii / 174 / +2 / +0 / 279 / 377
20. gebrokenglas / 171 / +2 / +0 / 303 / 388SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog rustig. Meeste zijn werken denk ik. Heb jij wel werk en ben je er eveb uit of werk je überhaupt niet?quote:♡♡♡♡![]()
Hey KWquote:
Op het moment heb ik geen werkquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog rustig. Meeste zijn werken denk ik. Heb jij wel werk en ben je er eveb uit of werk je überhaupt niet?
Was software ontwikkelaar voordat ik uitviel.
En jij? Lekker vakantie?![]()
Ahja.. zoals half fokquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Op het moment heb ik geen werk
Was software ontwikkelaar voordat ik uitviel.
En jij? Lekker vakantie?![]()
Ga je daar weer reïntegreren?
Yes ik ben vrij♡♡♡♡![]()
Ja dat is wel de bedoeling maar eerst de paniek en angstklachten onder controle krijgen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja.. zoals half fok![]()
Ga je daar weer reïntegreren?
Yes ik ben vrij
Ah lekker hoor, nog plannen?![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling maar eerst de paniek en angstklachten onder controle krijgen.
Ah lekker hoor, nog plannen?
Straks naar n vriend
Maar wilde nog slapen ..♡♡♡♡![]()
Ah gezellig. Tja als je dan nog wilt slapen moet je dat nu wel even doen he.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard
Straks naar n vriend
Maar wilde nog slapen ..![]()
![]()
Heb nog n kwartierquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah gezellig. Tja als je dan nog wilt slapen moet je dat nu wel even doen he.♡♡♡♡![]()
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom je weer even buurten? Hoe is het ermee?![]()
Gaat wel oke, rustig![]()
Hoe issie met jou??![]()
Fijn! Een beetje rust mag ook wel eens!quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja![]()
Gaat wel oke, rustig![]()
Hoe issie met jou??
Hier gaat wel goed eigenlijk. Ga echt de goede kant op door het zwemmen en zo. Ben weer een mg afgebouwd met de diazepam. (Of heb het eigenlijk geregeld, als het goed is wordt het donderdag doorgezet in de medicijnrol)![]()
Mee eensquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Een beetje rust mag ook wel eens!
Hier gaat wel goed eigenlijk. Ga echt de goede kant op door het zwemmen en zo. Ben weer een mg afgebouwd met de diazepam. (Of heb het eigenlijk geregeld, als het goed is wordt het donderdag doorgezet in de medicijnrol)![]()
Owh wat goed van je dat je zo de goede kant op gaatZou fijn zijn als het gewoon oke gaat toch
![]()
![]()
Ja zeker. Maar moet zeggen dat ik daar wel aan het komen ben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:02 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Owh wat goed van je dat je zo de goede kant op gaatZou fijn zijn als het gewoon oke gaat toch
Zou zo fijn zijn als ik eindelijk eens van die rotpammetjes af ben.![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nog even een kwartiertje terug in bed dan!
♡♡♡♡![]()
Super om te horenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar moet zeggen dat ik daar wel aan het komen ben.
Zou zo fijn zijn als ik eindelijk eens van die rotpammetjes af ben.
ja dat zeker, wat een rot spul he ..![]()
Ja als je het nodig hebt helpt het wel goed maar oppassen met langdurig gebruik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:07 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Super om te horen
ja dat zeker, wat een rot spul he ..
Staat niet voor niets in de bijsluiter dat je het maximaal 2 weken mag gebruiken eigenlijk. (als ik het goed heb)
Er aan is makkelijk en je het remt angst goed. Maar om er weer af te komen is een hel.![]()
![]()
Waarom rotpammetjes?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar moet zeggen dat ik daar wel aan het komen ben.
Zou zo fijn zijn als ik eindelijk eens van die rotpammetjes af ben.♡♡♡♡![]()
Tja soms kan het niet anders he.quote:
Heb ook nog ander spul maar dat is toch wat anders dan die pammetjes. Die gaan minder werken naarmate je het langer gebruikt dus heb je meer nodig. En als je er dan weer vanaf wilt heb je ellende.![]()
![]()
Maar je doet het welquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja als je het nodig hebt helpt het wel goed maar oppassen met langdurig gebruik.
Staat niet voor niets in de bijsluiter dat je het maximaal 2 weken mag gebruiken eigenlijk. (als ik het goed heb)
Er aan is makkelijk en je het remt angst goed. Maar om er weer af te komen is een hel.![]()
![]()
Ik heb ze wel 10 jaar geslikt. Ik hoorde van jou pas dat het maar twee weken moest. Kreeg ze gewoon steeds van de arts. Maar ik gebruikte ze als spierverslapper om minder pijn te hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja als je het nodig hebt helpt het wel goed maar oppassen met langdurig gebruik.
Er aan is makkelijk en je het remt angst goed. Maar om er weer af te komen is een hel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zorgen waarschijnlijk op het moment voor de angst en paniekklachten. Je mag ze eigenlijk maar twee weken gebruiken en ik gebruikte ze 4 jaar.quote:
Ben er nu eindelijk bijna vanaf.![]()
Trots op onze Koning.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het ja. Vroeger veel geslikt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja soms kan het niet anders he.
Heb ook nog ander spul maar dat is toch wat anders dan die pammetjes. Die gaan minder werken naarmate je het langer gebruikt dus heb je meer nodig. En als je er dan weer vanaf wilt heb je ellende.
Was een hel om eraf te komen.![]()
Zoveel mensen slikken altijd oxazepam. Dat mag gewoon op advies vd arts. (Hebben we t over oxazepam of diazepam?)quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die zorgen waarschijnlijk op het moment voor de angst en paniekklachten. Je mag ze eigenlijk maar twee weken gebruiken en ik gebruikte ze 4 jaar.
Ben er nu eindelijk bijna vanaf.
Bedoel je dat je geen angstklachten hebt en dat die alleen komen door t afkicken?♡♡♡♡![]()
Wow. Dat is wel erg lang. Probleem met die ondingen is dat je tolerantie opbouwt. Ze gaan dus steeds minder goed werken en dan heb je weer meer nodig. Als je dat niet krijgt komen de klachten terug en zit je dus wel mooi aan de medicijnen. En als je er probeert af te komen komt alles weer terug maar dan erger.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze wel 10 jaar geslikt. Ik hoorde van jou pas dat het maar twee weken moest. Kreeg ze gewoon steeds van de arts. Maar ik gebruikte ze als spierverslapper om minder pijn te hebben.![]()
![]()
Ja klopt dat mag wel. Maar het advies is wel om ze niet langer dan 2 weken te gebruiken omdat anders gewenning op treedt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoveel mensen slakken ze altijd. Dat mag gewoon op advies vd arts.
Bedoel je dat je geen angstklachten hebt en dat die alleen komen door t afkicken?
Ja we denken nu dus dat het van de pammetjes komt daarom bouwen we ze nu af naar 0![]()
![]()
Yup van 20mg naar 3mg al. Bijna er vanaf.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:15 schreef HappyCharly het volgende:
En nu ben je aan t afbouwen toch?
Is sowieso veel beter. Was er helemaal versuft van. Nu ik weer lager zit ga ik weer leven, met zwemmen, stoppen met roken en dat soort spul.
Wil weer leven in plaats van versuft binnen te zitten.![]()
Wat dan? (dat heb ik nog wel en werkt wel goed eigenlijk)quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:16 schreef aloa het volgende:
En nooit meer antidepresiva/antipsychotica...
Antidepressiva wil ik niet meer vanaf. (Jarenlang depressief geweest en dat is ook een hel)
Antipsychotica wil ik wel minder of tot 0.![]()
Ik heb mijn post aangepast. Refereerde aan oxazepam. Uiteraard treedt er gewenning op. Op advies van de arts mag je t gewoon lang gebruiken. Kan me voorstellen dat mensen iets nodig hebben tegen de klachten.. en die zijn doorgaans niet na 2 weken over.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt dat mag wel. Maar het advies is wel om ze niet langer dan 2 weken te gebruiken omdat anders gewenning op treedt.
Ja we denken nu dus dat het van de pammetjes komt daarom bouwen we ze nu af naar 0♡♡♡♡![]()
Wat dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:16 schreef aloa het volgende:
En nooit meer antidepresiva/antipsychotica...
Of zijn de klachten ook weg?♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: