Dat ligt waarschijnlijk aan mijn bolkgedragquote:
Klopt. Dat staat in mijn positie beschrijvingquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:10 schreef Speklap3000 het volgende:
Dus @:JustinK en ik zijn elkaar de tent uit aan het vechten, en @:devzero loopt er als lachende tweede mee weg, en het maakt het leven onmogelijk voor iedereen onder de top 3
Daar ben ik het mee oneensquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ben nog altijd van mening dat wat jullie doen ook posten met Bots is en dus niet mag
Ik ben blij met je hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Dat staat in mijn positie beschrijving
fdasquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Want enkel ctrl-v en verzenden is zo veel makkelijker dan iets typen en dan verzenden
Ctrl-v is toch een hoop karaktersquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Want enkel ctrl-v en verzenden is zo veel makkelijker dan iets typen en dan verzenden
Je laat de kinderen in je klas bolkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil zoveel.
Maar ik ga nooit winnen omdat ik met mijn werk daar gewoonweg niet toe in staat ben
Oehhhquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je laat de kinderen in je klas bolken
Eerst script starten, dan op enter duwen, dan ctrl+v, dan invoeren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ctrl-v is toch een hoop karakters
Maar als het script draait gooit hij toch gewoon constant iets onder je ctrl-vquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Eerst script starten, dan op enter duwen, dan ctrl+v, dan invoeren.
Het spaart echt geen tijd tov: sdghsgd
Ik hou van de consistentie van de drie smileys
Nee, ik heb bewust geen loop ingebouwd. Ik moet het script actief met input vragen iets onder mijn clipboard te zettenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar als het script draait gooit hij toch gewoon constant iets onder je ctrl-v
Ahhhwww how cutequote:Op woensdag 21 februari 2024 00:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb bewust geen loop ingebouwd. Ik moet het script actief met input vragen iets onder mijn clipboard te zetten
Ik wil het letterlijk alleen gebruiken zodat ik niet random keys moet spammen a la :quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |