Een of andere medische test dus, Ja, dan mag je iets van 8 a 12 uur van te voren niets eten. Mag je wel water drinken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 04:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ben de eerste 8.10 uur. controle suiker. Ben nog een grensgeval nog net geen medicijnen nodig
Gewoon een prikje in de vinger. Ja slokje water mag Als ik echt echt het niet vol kan houden mag ik wat eten. Dan prikken ze een keer niet nuchter. Kunnen ze ook wel wat zien. Maar ik hou het altijd wel vol. Wat moet moet. En ik ben altijd vroeg wakker.quote:Op woensdag 21 februari 2024 04:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Een of andere medische test dus, Ja, dan mag je iets van 8 a 12 uur van te voren niets eten. Mag je wel water drinken?
Kon je nu maar doorslapen tot 7:50
Hier is bloedwerk standaard bij je jaarlijkse bezoek aan de huisarts. Ik heb dan altijd een boterham en thermosfles koffie in de auto voor na de testsquote:Op woensdag 21 februari 2024 04:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een prikje in de vinger. Ja slokje water mag Als ik echt echt het niet vol kan houden mag ik wat eten. Dan prikken ze een keer niet nuchter. Kunnen ze ook wel wat zien. Maar ik hou het altijd wel vol. Wat moet moet. En ik ben altijd vroeg wakker.
Hierook hoor, één keer per jaar een groter onderzoek. Moet dan ook in het ziekenhuis prikken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is bloedwerk standaard bij je jaarlijkse bezoek aan de huisarts. Ik heb dan altijd een boterham en thermosfles koffie in de auto voor na de tests
Het hoort er allemaal bij. Gelukkig is een paar uurtjes niet eten vervelend, maar geen grote ramp. Succesquote:Op woensdag 21 februari 2024 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hierook hoor, één keer per jaar een groter onderzoek. Moet dan ook in het ziekenhuis prikken.
Nu is het in de huisartsen praktijk
Neem altijd een flesje water, en mijn medicijnen mee. Moet iedere dag om 8 vaste tijd medicijnen innemen. DUs gelijk na het prikken neem ik die in. En ik neem altijd een rijstwafel mee.
Ga dan daarna gelijk boodschappen doen. HA is 5 min met de scootmobiel rijden en ben ik er al.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |