Apart wel ja. Terwijl ik zeker weet dat ze het op zo'n beetje elk fest in Europa echt SUPER goed zouden doen. Als in: dag waarop ze spelen uitverkocht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar dat een Amerikaanse band die net een nieuw album heeft uitgebracht, niet gaat touren in de US. En maar 2 kleine festivals in Europa doet. Ze zijn een beetje in de vergetelheid gekomen
Het is ook gewoon festival muziek. Beetje stevig waar 10.000 mensen op staan te springen en meeschreeuwenquote:Op woensdag 21 februari 2024 03:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Apart wel ja. Terwijl ik zeker weet dat ze het op zo'n beetje elk fest in Europa echt SUPER goed zouden doen. Als in: dag waarop ze spelen uitverkocht.
Toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is ook gewoon festival muziek. Beetje stevig waar 10.000 mensen op staan te springen en meeschreeuwen
Ja! Op ticketmaster staat nog een tour in de zomer van 2020. Geen idee of die is doorgegaan. Vorig jaar hebben ze nog met Noel Gallagher (quote:
Preciesquote:
Omdat jij in nederland woont, krijg jij de posts gewoon via DPD thuisbezorgd. Een stuk sneller dan met flessenpost naar Oostenrijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 04:22 schreef sp3c het volgende:
Ik weet niet wat hier aan de hand is jongons maar ik kreg de posts dus erst
Ja ben er niet blij mee. Moet nuchter blijven dus kan ook niets eten of drinken.quote:
Oh, bloedwerk voor de dokter? Hopelijk hoef je niet te lang te wachtenquote:Op woensdag 21 februari 2024 04:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben er niet blij mee. Moet nuchter blijven dus kan ook niets eten of drinken.
Nee ben de eerste 8.10 uur. controle suiker. Ben nog een grensgeval nog net geen medicijnen nodigquote:Op woensdag 21 februari 2024 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, bloedwerk voor de dokter? Hopelijk hoef je niet te lang te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |