Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mickytjuh op 21-02-2024 00:14:18 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik probeer mario een beetje te bolken zodat je voor blijft, maar ben er niet echt goed in. Hij heeft ook geen werk, dus kan zo lang op blijven als hij wilquote:![]()
Vorige keer had ik speklappen door champignon pasta, deze keer vegaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
Hij heeft ook geen werk, dus kan zo lang op blijven als hij wil
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja werkloze mensen hebben voordeel hierOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mario en Micky is wel de meest spannende race ja
Lekker mario bollen tochquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer mario een beetje te bollen zodat je voor blijft, maar ben er niet echt goed in. Hij heeft ook geen werk, dus kan zo lang op blijven als hij wil
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Nou alle liefde in 1 keer weg
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ja en die race is moeilijk want ik slaap snachtsquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Mario en Micky is wel de meest spannende race ja
.en overdag is er smileydiarreeraceOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
autocorrect is echt matig mbt bolkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat mijn autocorrect dat doet
Ik zal kijken of ik je overdag kan helpenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
.en overdag is er smileydiarreerace
Ik heb Bolken gewoon toegevoegd aan mijn woordenboek van mijn telefoonOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bolk Transport en opslag en transport en de andere niet en hij heeft wel eens in DTS zitten in een van onze website te veel te weinig aandacht aan het werkquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
autocorrect is echt matig mbt bolken![]()
Vanaf donderdag werk ik weet dus ben ik hier niet.
Want ja, op mijn werk... Mag ik niet BolkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gebeurt nog welquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Probleem is dat @:JustinK ook nog @:devzero wil inhalen, dus dan wordt het een apart iets, omdat hij mijn tactiek dupliceert![]()
![]()
Ja ik ben nog altijd van mening dat wat jullie doen ook posten met Bots is en dus niet magOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat ligt waarschijnlijk aan mijn bolkgedragquote:
Klopt. Dat staat in mijn positie beschrijvingquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:10 schreef Speklap3000 het volgende:
Dus @:JustinK en ik zijn elkaar de tent uit aan het vechten, en @:devzero loopt er als lachende tweede mee weg, en het maakt het leven onmogelijk voor iedereen onder de top 3![]()
Daar ben ik het mee oneensquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ben nog altijd van mening dat wat jullie doen ook posten met Bots is en dus niet mag
Want enkel ctrl-v en verzenden is zo veel makkelijker dan iets typen en dan verzenden
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben blij met je hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Dat staat in mijn positie beschrijving
fdasquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Want enkel ctrl-v en verzenden is zo veel makkelijker dan iets typen en dan verzendenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja preciesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat voor afbeelding zoeken weOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ctrl-v is toch een hoop karaktersquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Want enkel ctrl-v en verzenden is zo veel makkelijker dan iets typen en dan verzenden![]()
![]()
Ik wil zoveel.
Maar ik ga nooit winnen omdat ik met mijn werk daar gewoonweg niet toe in staat benOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je laat de kinderen in je klas bolkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil zoveel.
Maar ik ga nooit winnen omdat ik met mijn werk daar gewoonweg niet toe in staat ben
Forum Opties Forumhop: Hop naar: