Fijn! Een beetje rust mag ook wel eens!quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja![]()
Gaat wel oke, rustig![]()
Hoe issie met jou??
Mee eensquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Een beetje rust mag ook wel eens!
Hier gaat wel goed eigenlijk. Ga echt de goede kant op door het zwemmen en zo. Ben weer een mg afgebouwd met de diazepam. (Of heb het eigenlijk geregeld, als het goed is wordt het donderdag doorgezet in de medicijnrol)
Ja zeker. Maar moet zeggen dat ik daar wel aan het komen ben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:02 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Owh wat goed van je dat je zo de goede kant op gaatZou fijn zijn als het gewoon oke gaat toch
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nog even een kwartiertje terug in bed dan!
Super om te horenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar moet zeggen dat ik daar wel aan het komen ben.
Zou zo fijn zijn als ik eindelijk eens van die rotpammetjes af ben.
Ja als je het nodig hebt helpt het wel goed maar oppassen met langdurig gebruik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:07 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Super om te horen
ja dat zeker, wat een rot spul he ..
Waarom rotpammetjes?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar moet zeggen dat ik daar wel aan het komen ben.
Zou zo fijn zijn als ik eindelijk eens van die rotpammetjes af ben.
Tja soms kan het niet anders he.quote:
Maar je doet het welquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja als je het nodig hebt helpt het wel goed maar oppassen met langdurig gebruik.
Staat niet voor niets in de bijsluiter dat je het maximaal 2 weken mag gebruiken eigenlijk. (als ik het goed heb)
Er aan is makkelijk en je het remt angst goed. Maar om er weer af te komen is een hel.
Ik heb ze wel 10 jaar geslikt. Ik hoorde van jou pas dat het maar twee weken moest. Kreeg ze gewoon steeds van de arts. Maar ik gebruikte ze als spierverslapper om minder pijn te hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja als je het nodig hebt helpt het wel goed maar oppassen met langdurig gebruik.
Staat niet voor niets in de bijsluiter dat je het maximaal 2 weken mag gebruiken eigenlijk. (als ik het goed heb)
Er aan is makkelijk en je het remt angst goed. Maar om er weer af te komen is een hel.
Die zorgen waarschijnlijk op het moment voor de angst en paniekklachten. Je mag ze eigenlijk maar twee weken gebruiken en ik gebruikte ze 4 jaar.quote:
Trots op onze Koning.quote:
Ik weet het ja. Vroeger veel geslikt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja soms kan het niet anders he.
Heb ook nog ander spul maar dat is toch wat anders dan die pammetjes. Die gaan minder werken naarmate je het langer gebruikt dus heb je meer nodig. En als je er dan weer vanaf wilt heb je ellende.
Zoveel mensen slikken altijd oxazepam. Dat mag gewoon op advies vd arts. (Hebben we t over oxazepam of diazepam?)quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die zorgen waarschijnlijk op het moment voor de angst en paniekklachten. Je mag ze eigenlijk maar twee weken gebruiken en ik gebruikte ze 4 jaar.
Ben er nu eindelijk bijna vanaf.
Wow. Dat is wel erg lang. Probleem met die ondingen is dat je tolerantie opbouwt. Ze gaan dus steeds minder goed werken en dan heb je weer meer nodig. Als je dat niet krijgt komen de klachten terug en zit je dus wel mooi aan de medicijnen. En als je er probeert af te komen komt alles weer terug maar dan erger.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze wel 10 jaar geslikt. Ik hoorde van jou pas dat het maar twee weken moest. Kreeg ze gewoon steeds van de arts. Maar ik gebruikte ze als spierverslapper om minder pijn te hebben.
Ja klopt dat mag wel. Maar het advies is wel om ze niet langer dan 2 weken te gebruiken omdat anders gewenning op treedt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoveel mensen slakken ze altijd. Dat mag gewoon op advies vd arts.
Bedoel je dat je geen angstklachten hebt en dat die alleen komen door t afkicken?
Yup van 20mg naar 3mg al. Bijna er vanaf.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:15 schreef HappyCharly het volgende:
En nu ben je aan t afbouwen toch?
Wat dan? (dat heb ik nog wel en werkt wel goed eigenlijk)quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:16 schreef aloa het volgende:
En nooit meer antidepresiva/antipsychotica...
Ik heb mijn post aangepast. Refereerde aan oxazepam. Uiteraard treedt er gewenning op. Op advies van de arts mag je t gewoon lang gebruiken. Kan me voorstellen dat mensen iets nodig hebben tegen de klachten.. en die zijn doorgaans niet na 2 weken over.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt dat mag wel. Maar het advies is wel om ze niet langer dan 2 weken te gebruiken omdat anders gewenning op treedt.
Ja we denken nu dus dat het van de pammetjes komt daarom bouwen we ze nu af naar 0
Wat dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:16 schreef aloa het volgende:
En nooit meer antidepresiva/antipsychotica...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |