Van slapen word je moe volgens mij. Ik heb er een nacht van 10 uur en 34 minuten opzitten, maar zou ook wel terug willen naar bedquote:
even een flinke bak koffiequote:Op woensdag 21 februari 2024 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van slapen word je moe volgens mij. Ik heb er een nacht van 10 uur en 34 minuten opzitten, maar zou ook wel terug willen naar bed
Zo langquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van slapen word je moe volgens mij. Ik heb er een nacht van 10 uur en 34 minuten opzitten, maar zou ook wel terug willen naar bed
Geen idquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Een vraag: welke taal spreekt iedereen op de wereld om een plant een naam te geven?
Juistem.quote:
Paar weken geleden een nacht van 13 uur gehadquote:
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Juistem.
Hoe handig denk je dat het is als je een lijst maakt van gewassen om internationaal te delen dat daar ook Latijnse namen bij staan en niet alleen Engels?
Hoe groot acht je de kans dat mijn leidinggevende vroeg of het wel nodig is?quote:
Ojeequote:Op woensdag 21 februari 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat mijn leidinggevende vroeg of het wel nodig is?
Zo lang duurt een nacht en ochtend samenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Paar weken geleden een nacht van 13 uur gehad
Ik voel een 100%je aankomenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat mijn leidinggevende vroeg of het wel nodig is?
Een operatie doet rare dingen met een mens. Daarvoor kon ik ook nooit langer dan een uur of 8 slapenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo lang duurt een nacht en ochtend samen![]()
Dat is me echt nog nooit gelukt.
Het vervelende is dat plantennamen in niet Latijns soms slecht te vertalen zijn en dat elke regio een synoniem heeft. Ik kwam planten tegen met in het engels 10 synoniemen. En dan zijn er ook Engels/Nederlandse namen die naar meerder planten verwijzen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:53 schreef Harrie het volgende:
tegenwoordig met google translate is de noodzaak wel wat matig natuurlijkeen lijst in het Fries zou kon wel kunnen denk ik
Door de narcose ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een operatie doet rare dingen met een mens. Daarvoor kon ik ook nooit langer dan een uur of 8 slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |