Als ze maar niet té veel wijn gaan drinken, straks vergeten ze nog dat ze pizza in de oven gedaan hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
ze kunnen wel lekker wijn slobberen
Het rookt wel flink.quote:
ALS ze hem al aankrijgen kan het nog verbrandenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ze maar niet té veel wijn gaan drinken, straks vergeten ze nog dat ze pizza in de oven gedaan hebben
Hoop dat ze dit ruiken in de keukenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:54 schreef Frummelie het volgende:
Hahaha het staat blauw, ik ga stuk hier...
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
Brandweer komt er straks aan tatuutatuu
dat mochten hun ze vertellen als ze wildequote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet te horen gekregen dat dat Ashley en Alice dit van de kijkers hebben gekregen en ze dat gegund hebben...komt nog...hoop ik
Ja erg leuke streamdag vandaagquote:Op maandag 19 februari 2024 17:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen deze hele dag is al uitzending waardig
Eens!quote:Op maandag 19 februari 2024 17:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen deze hele dag is al uitzending waardig
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop dat ze dit ruiken in de keuken
Ooh ja ben benieuwd...quote:Op maandag 19 februari 2024 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:56 schreef Adixsh het volgende:
Ondertussen Randy in het huis: hey ik ruik pizza man, lekker man.
als hun terug komen ruiken ze hun welquote:Op maandag 19 februari 2024 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik neem aan dat ze voor het hele huis moeten bakken, zoveel lege dozen in de hoek
Oepsie, snel naar de keukenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:59 schreef Ireth het volgende:
Fuck ik vergeet gewoon dat ik mijn aardappelen op heb staan
Ashley lekker snel want die is nog duf van de hottub ookquote:Op maandag 19 februari 2024 17:57 schreef Frummelie het volgende:
Die zijn strakkies lekker teut saampies...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alice: "Nee, dit moet denk ik open"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Je heeft kennelijk een reprimande gehad over dat mes gebaar dat ze deed.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:57 schreef Snensie het volgende:
Doriana had het over naar huis gaan. Ik weet het verder niet precies want viel er net iets te laat in.
Ja geweldig he, maar dat doet hij eigenlijk al vanaf dag 1quote:
"We"quote:Op maandag 19 februari 2024 18:03 schreef Was-beer het volgende:
Ze hebben ook wel de twee meest heldere lichten uitgekozen
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh .. wat is Ashley toch altijd bazig ...
die heeft weer een geniale ingevingquote:Op maandag 19 februari 2024 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
vooral niet naar aslie luisteren allice
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die heeft weer een geniale ingeving
Klepje beter straks er af als de pizza er in zit?quote:
Wat voor gebaar?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je heeft kennelijk een reprimande gehad over dat mes gebaar dat ze deed.
Ik vermoed dat er veel klachten waren.
ja en voorgaande jaren ook tochquote:Op maandag 19 februari 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geweldig he, maar dat doet hij eigenlijk al vanaf dag 1
Ze moeten de stembiljetten nog gaan lezen, dan wordt er veel duidelijkquote:Op maandag 19 februari 2024 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze denken dat het hen als duo is gegund. Jammer dat BB dat niet iets duidelijker maakte.
Ik heb de indruk dat ze gewend is om op haar wenken bediend te worden.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:58 schreef Ebinas het volgende:
As moet alles vragen ook aan een jonkie
Ja, houtsmaak ok, maar die rook wil je niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klepje beter straks er af als de pizza er in zit?
Eerst wel daarna idd niet veel meer, trok Ash meer naar Karenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat is wel verrassend, ik had de indruk dat Ashley niet zoveel met Alice had
Dat is zo vies hé, hou van mozzarella maar warme en vooral zulke stukkenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus... dikke plakken mozzarella![]()
dat word kauwe
Nee lijkt mij ook niet lekker neequote:Op maandag 19 februari 2024 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, houtsmaak ok, maar die rook wil je niet.
Ze hebben alleen nog maar een kilo kaas per pizza er op ... nu moet de rest nogquote:Op maandag 19 februari 2024 18:09 schreef Willewa het volgende:
Dit gaat echt een massieve pizza worden als er nog veel meer toppings op komen 😂
Dan mag ik hopen dat A&A straks uitgebreid in de groep vertellen dat ze een half regenwoud hebben opgestookt in de pizzaoven.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:58 schreef Snensie het volgende:
En het hout is op dus Rohani kan niet in de hottub😋
Haha ja, vanavond foetushouding op de bank door een maag in shock.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog maar een kilo kaas per pizza er op ... nu moet de rest nog
Dat wordt huilenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat A&A straks uitgebreid in de groep vertellen dat ze een half regenwoud hebben opgestookt in de pizzaoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat A&A straks uitgebreid in de groep vertellen dat ze een half regenwoud hebben opgestookt in de pizzaoven.
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wordt huilen😆SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik even gemistquote:Op maandag 19 februari 2024 18:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze maakte een gebaar met een mes langs haar keel. Was veel verontwaardiging over.
[x]https://twitter.com/Aksiram80/status/1758832855172399405[/x]
[..]
Dat wordt huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Tis toch ook een snoesje.quote:
[..]
Dat wordt huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik.vermoed dat ie weer uit isquote:Op maandag 19 februari 2024 18:13 schreef Adixsh het volgende:
Ze denken gewoon niet meer aan dat vuur hoor
Nope altijd als eerste, maar als topping kan er als nog wel iets over doenquote:
Ex zit door Riana gr gr Jacquelinequote:Op maandag 19 februari 2024 18:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Had ik even gemist
thx
https://www.klacht.nl/rtl-5/klacht/bb-doriana/
Nee joh, lekker.quote:
te ergquote:Op maandag 19 februari 2024 18:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ex zit door Riana gr gr Jacqueline
O echt? Ik heb twee jaar in een pizzeria gewerkt, daar deden ze dat als laatste. Maar ik moet bekennen dat het niet zo’n goede tent was.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nope altijd als eerste, maar als topping kan er als nog wel iets over doen
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
Zullen de andere bewoners al aan de noodles zitten?
Sorry, ik begreep het heeeeeelemaal verkeerd zie ikquote:Op maandag 19 februari 2024 18:17 schreef schizolientje het volgende:
voor het domme vragen kastje : zijn die stemformulieren door de medebewoners ingevuld met toelichting?
Ja hoor, Ashley heeft altijd al tegen haar groepje gezegd dat ze Alice een lieverd vindt.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat is wel verrassend, ik had de indruk dat Ashley niet zoveel met Alice had
Nopequote:Op maandag 19 februari 2024 18:18 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Sorry, ik begreep het heeeeeelemaal verkeerd zie ik
Hebben die stemformulieren ingevuld?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:20 schreef Joyce-43 het volgende:
is toch van de fans >?? zitten ze niet fout nu
Klopt. Het is haar eigen paleis.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:15 schreef humpty het volgende:
ik loop hier op mijn sloffen zegt Ashley ..maakt niet uit zegt Alice je bent toch thuis
neequote:Op maandag 19 februari 2024 18:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hebben die stemformulieren ingevuld?
Ah oké dan heb ik dat niet goed opgevangenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor, Ashley heeft altijd al tegen haar groepje gezegd dat ze Alice een lieverd vindt.
Dit is de poll die ze onderling hebben gemaakt.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:20 schreef Joyce-43 het volgende:
is toch van de fans >?? zitten ze niet fout nu
Is geloof ik chorizoquote:Op maandag 19 februari 2024 18:23 schreef mario390 het volgende:
eet alice nu erder de
hele salami op ?
Ik denk toch van het publiek mja ik snap er ook niet veel vanquote:Op maandag 19 februari 2024 18:23 schreef Adixsh het volgende:
Ik ben helemaal in de war, van wie komen die biljetten nou?
7 stuks denk ik. Elk duo 1 en Karen 1.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
maar dat zijn wel heel veel stembiljetten wat de bewoners moesten doen dan?
Nee van de duo’s en Karanquote:Op maandag 19 februari 2024 18:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk toch van het publiek mja ik snap er ook niet veel van
Zijn 2 soorten formulieren. (2 kleuren)quote:Op maandag 19 februari 2024 18:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat is het ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed dat dit in de gameroom is ingevuld
Lees mijn post eensquote:Op maandag 19 februari 2024 18:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Pearlbitch in BB / [BB 24-COS#275] Alice en Ashley gaan pizza bakkenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
is toch te dikk vor pizzaquote:Op maandag 19 februari 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Chorizo is een van oorsprong Spaanse worstsoort die kruidig van smaak en roodachtig van kleur is en een stevige, grove structuur heeft.
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, gaat ook best snel de COSquote:Op maandag 19 februari 2024 18:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok thanks
@:lovely, las het pas nadat ik gepost had
Het werkwoord viseren is bij haar half blijven hangen.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley blijft maar zeggen dat Jimmie wellicht in het 'verzier' is
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het werkwoord viseren is bij haar half blijven hangen.
🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 18:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ja is goed, gaat ie lekker rooksmaak krijge
Is er geen googel in Oostenrijk?quote:
Die moest er op aldus Ashleyquote:Op maandag 19 februari 2024 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Het schoorsteentje zat nog dicht ook... gerookte pizza is wel een nieuwe recept
Nope twee keer uit gegaan, maar denk nu wel heet genoegquote:Op maandag 19 februari 2024 18:31 schreef Willewa het volgende:
Stond ie al een uur aan dan? Die oven
Wie zij als winnaar zien, maar de oranje weet ik zo nietquote:Op maandag 19 februari 2024 18:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de vraag gemist waar dit de stemmingen op zijn
Hij moest toch een uur opwarmen? Als ie geen uur brandt en 2x is uitgegaan is dat nog korter ;pquote:Op maandag 19 februari 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nope twee keer uit gegaan, maar denk nu wel heet genoeg
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ashley en Alice sluw en vals zouden zijn, zouden ze straks de groep moeten vertellen dat ze die uitslagen hebben mogen inzien en dat blijkt dat Ronahi het meest is genoemd als potentiële winnares. Lekker stoken in de slangenkuil.![]()
Die krijgen ze eerder in de fik dan de houtoven.
Nee dit was nieuwe vraagquote:Op maandag 19 februari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie zij als winnaar zien, maar de oranje weet ik zo niet
BB komt ze zo wel reddenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij moest toch een uur opwarmen? Als ie geen uur brandt en 2x is uitgegaan is dat nog korter ;p
Daar gaat je maaltijd.....enige is wat je krijgt is stank in je kleren en jas.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
Raar zeg... er gebeurd helemaal nix met de pizza
Nee die van de Febo zitten nu met Popcorn te genieten.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef Adixsh het volgende:
Oke, ik gun ze een sl, laat iemand ze gaan helpen!!!
Haha ja daar heb je een puntquote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee die van de Febo zitten nu met Popcorn te genieten.
Waarom wordt dit van de ene kant geliefd en aangemoedigd en van de andere kant bestempelt als slangengedrag? 😂 De dubbele standaard is groot.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ashley en Alice sluw en vals zouden zijn, zouden ze straks de groep moeten vertellen dat ze die uitslagen hebben mogen inzien en dat blijkt dat Ronahi het meest is genoemd als potentiële winnares. Lekker stoken in de slangenkuil.![]()
Die krijgen ze eerder in de fik dan de houtoven.
Loontje, boontje en zulks.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waarom wordt dit van de ene kant geliefd en aangemoedigd en van de andere kant bestempelt als slangengedrag? 😂 De dubbele standaard is groot.
Het heeft even geduurd, maar er is wat gevonden om te klagen en aandacht te zoekenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Had ik even gemist
thx
https://www.klacht.nl/rtl-5/klacht/bb-doriana/
Volgens mij gokken ze maar wat hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar er is wat gevonden om te klagen en aandacht te zoeken
Ik vraag mij af hoe hun weten van wie de die stembrieven zijn
Ze hebben er niet veel aan om er in te kijken als ze niet zeker weten van wie ze zijn
Leuk hèquote:
Voor mij is het andersom. Ashley heeft dingen in haar karakter die weerstand oproepen en het is logisch dat daar over gepraat wordt en mensen elkaar in hun ergernis naar haar vinden. Ashley’s polariserende it’s all about me karakter is de kern waar weerstand is ontstaan.quote:
Ze zijn ook aan het gokken....maar als je het zelf denk te weten dan hou je je daar aanvast.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:40 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Volgens mij gokken ze maar wat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |