Waarom wordt dit van de ene kant geliefd en aangemoedigd en van de andere kant bestempelt als slangengedrag? 😂 De dubbele standaard is groot.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ashley en Alice sluw en vals zouden zijn, zouden ze straks de groep moeten vertellen dat ze die uitslagen hebben mogen inzien en dat blijkt dat Ronahi het meest is genoemd als potentiële winnares. Lekker stoken in de slangenkuil.![]()
Die krijgen ze eerder in de fik dan de houtoven.
Loontje, boontje en zulks.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waarom wordt dit van de ene kant geliefd en aangemoedigd en van de andere kant bestempelt als slangengedrag? 😂 De dubbele standaard is groot.
Het heeft even geduurd, maar er is wat gevonden om te klagen en aandacht te zoekenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Had ik even gemist
thx
https://www.klacht.nl/rtl-5/klacht/bb-doriana/
Volgens mij gokken ze maar wat hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar er is wat gevonden om te klagen en aandacht te zoeken
Ik vraag mij af hoe hun weten van wie de die stembrieven zijn
Ze hebben er niet veel aan om er in te kijken als ze niet zeker weten van wie ze zijn
Leuk hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |