Nope twee keer uit gegaan, maar denk nu wel heet genoegquote:Op maandag 19 februari 2024 18:31 schreef Willewa het volgende:
Stond ie al een uur aan dan? Die oven
Wie zij als winnaar zien, maar de oranje weet ik zo nietquote:Op maandag 19 februari 2024 18:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de vraag gemist waar dit de stemmingen op zijn
Hij moest toch een uur opwarmen? Als ie geen uur brandt en 2x is uitgegaan is dat nog korter ;pquote:Op maandag 19 februari 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nope twee keer uit gegaan, maar denk nu wel heet genoeg
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ashley en Alice sluw en vals zouden zijn, zouden ze straks de groep moeten vertellen dat ze die uitslagen hebben mogen inzien en dat blijkt dat Ronahi het meest is genoemd als potentiële winnares. Lekker stoken in de slangenkuil.![]()
Die krijgen ze eerder in de fik dan de houtoven.
Nee dit was nieuwe vraagquote:Op maandag 19 februari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie zij als winnaar zien, maar de oranje weet ik zo niet
BB komt ze zo wel reddenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij moest toch een uur opwarmen? Als ie geen uur brandt en 2x is uitgegaan is dat nog korter ;p
Daar gaat je maaltijd.....enige is wat je krijgt is stank in je kleren en jas.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
Raar zeg... er gebeurd helemaal nix met de pizza
Nee die van de Febo zitten nu met Popcorn te genieten.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef Adixsh het volgende:
Oke, ik gun ze een sl, laat iemand ze gaan helpen!!!
Haha ja daar heb je een puntquote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee die van de Febo zitten nu met Popcorn te genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |