Ja, houtsmaak ok, maar die rook wil je niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klepje beter straks er af als de pizza er in zit?
Eerst wel daarna idd niet veel meer, trok Ash meer naar Karenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat is wel verrassend, ik had de indruk dat Ashley niet zoveel met Alice had
Dat is zo vies hé, hou van mozzarella maar warme en vooral zulke stukkenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus... dikke plakken mozzarella![]()
dat word kauwe
Nee lijkt mij ook niet lekker neequote:Op maandag 19 februari 2024 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, houtsmaak ok, maar die rook wil je niet.
Ze hebben alleen nog maar een kilo kaas per pizza er op ... nu moet de rest nogquote:Op maandag 19 februari 2024 18:09 schreef Willewa het volgende:
Dit gaat echt een massieve pizza worden als er nog veel meer toppings op komen 😂
Dan mag ik hopen dat A&A straks uitgebreid in de groep vertellen dat ze een half regenwoud hebben opgestookt in de pizzaoven.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:58 schreef Snensie het volgende:
En het hout is op dus Rohani kan niet in de hottub😋
Haha ja, vanavond foetushouding op de bank door een maag in shock.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog maar een kilo kaas per pizza er op ... nu moet de rest nog
Dat wordt huilenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat A&A straks uitgebreid in de groep vertellen dat ze een half regenwoud hebben opgestookt in de pizzaoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat A&A straks uitgebreid in de groep vertellen dat ze een half regenwoud hebben opgestookt in de pizzaoven.
quote:Op maandag 19 februari 2024 18:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wordt huilen😆SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik even gemistquote:Op maandag 19 februari 2024 18:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze maakte een gebaar met een mes langs haar keel. Was veel verontwaardiging over.
[x]https://twitter.com/Aksiram80/status/1758832855172399405[/x]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |