Laat ze het anders aan Joey uit Utopia vragen. Die heeft ervaring met het bouwen van pizzaovens.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:48 schreef stervis het volgende:
Ik hoop dat de oven alle onderdelen bevat. Was het 2 jaar geleden dat er een deel van de plaat er niet bij op lag?
Ze vroeg of het stemmen van kijkers zijn of bewoners, dus ik gaf aan dat het van de kijkers kwam. Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het pizza eten maar niet het stemmen wat de bewoners gedaan hebben
Wederom welke streams kijk jij dan. Niets jaloers gezien alleen een vervelende opmerking van Danny.quote:
Ze hebben nog niet te horen gekregen dat dat Ashley en Alice dit van de kijkers hebben gekregen en ze dat gegund hebben...komt nog...hoop ikquote:Op maandag 19 februari 2024 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Oef dat zure gezicht van doriana net
michel heeft toen ook zo lopen klooien ermeequote:Op maandag 19 februari 2024 17:48 schreef stervis het volgende:
Ik hoop dat de oven alle onderdelen bevat. Was het 2 jaar geleden dat er een deel van de plaat er niet bij op lag?
Heeft BB wel gezegd.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet te horen gekregen dat dat Ashley en Alice dit van de kijkers hebben gekregen en ze dat gegund hebben...komt nog...hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |