Ikke niet, ben wel benieuwd hoe diep die bak is waar al die kletskoek uit komtquote:
Bodempjequote:Op zondag 18 februari 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet, ben wel benieuwd hoe diep die bak is waar al die kletskoek uit komt
ja zit ook al te hopen dat die zoen snel komt, dan zijn we van deze streams af eindelijk. (flashback naar Rienk en Nicolien)quote:Op zondag 18 februari 2024 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Heb geluid ook uit en ga journaal kijken. Vreselijk de sabeau en dilano streams
Ja, Karen ook, vooral gister zag ze heel wit. Kan ook spanning geweest zijn. Maar sommige mensen willen niet kleuren, want slecht voor je huid etc.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Dilano zou wat vaker buiten in het zonnetje mogen zitten. Hij is echt zo bleek!
Het is dat ik de streams aan heb anders had ik aan je gevraagd of hij zijn broek al had laten zakkenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:31 schreef engine het volgende:
Dilano merkt dat hij er echt klaar voor is nu hij aan zichzelf gewerkt heeft.
en toen barste de bubbel en gingen ze uit elkaarquote:Op zondag 18 februari 2024 19:32 schreef Snoozey het volgende:
er komt een kind uit
uit die liefde
samen als team
normen en waarden
die jij al hebt met je partner
je weet wat je gaat voelen
maar weet niet hoe het voelt
dat is zijn einddoel
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Sabeau heeft in haar voorstelfilmpje gezegd dat ze mannen om haar vinger kan winden om haar zin te krijgen.
In het kader van die uitspraak zie ik haar gedrag richting Dilano als extreem manipulatief en enkel uit winstbejag.
Dilano daarentegen is blind van liefde. Alle red-flags heeft hij niet door of bagatelliseert hij weg.
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
meningsverschillen
samen strijden
samen niet opgeven op elkaar
communicatie goed houden
![]()
En toen kwam een olifant met een lange snuit
Dat is positiefquote:Op zondag 18 februari 2024 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Dilano gaat een 'Bartje' oplopen, mark my words!
Toch zijn er genoeg mannen die erin trappenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Sabeau heeft in haar voorstelfilmpje gezegd dat ze mannen om haar vinger kan winden om haar zin te krijgen.
In het kader van die uitspraak zie ik haar gedrag richting Dilano als extreem manipulatief en enkel uit winstbejag.
Dilano daarentegen is blind van liefde. Alle red-flags heeft hij niet door of bagatelliseert hij weg.
Ja, de mensen daarbinnen weten het natuurlijk niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg mannen die erin trappen![]()
Daar en hier![]()
Ondanks dat ze het zelf al heeft aangekondigd.
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:35 schreef Snoozey het volgende:
bart van de 1e bb? nou dan gaan ze dus nog rampetampen
Karenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef Snoozey het volgende:
lief zijn over mij he!
wie was dat, karen of dor??
Wie weet, maar dat krijg je bij deze BB toch echt niet te zien.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:35 schreef Snoozey het volgende:
bart van de 1e bb? nou dan gaan ze dus nog rampetampen
voor de time being. dom wichtquote:Op zondag 18 februari 2024 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie weet, maar dat krijg je bij deze BB toch echt niet te zien.
Wat ik bedoelde is dat Bart een behoorlijke kater overhield toen na BB bleek dat Sabine niet echt op hem zat te wachten.
Voor jou gaan ze weer verderquote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
bedankt voor het verstoren van dit mooie diepgaande gesprek
Achttienkaraats golddiggerquote:
Houden wij vanquote:Op zondag 18 februari 2024 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Lano denkt dat ze kutvragen krijgen.
Karen is not impressedquote:Op zondag 18 februari 2024 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Lano denkt dat ze kutvragen krijgen.
Oh jeequote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik zag net op Insta dat er een BB baby komt van Jill en Leroy
Wow, niet gedacht dat die zo lang bij elkaar zouden blijven zeg.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef KnalPoenani het volgende:
dildao is toch van geistigquote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef KnalPoenani het volgende:
oh maaaaaaanquote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef KnalPoenani het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik eet het nooit maarals het roomboter is
Ik snap die power polls nooit , ik kan ze ook nooit vinden dus het is me een raadsel wat dat betreft . Maar voor mij staan Dora, Sabo, Dillie en Roni laagquote:Op zondag 18 februari 2024 19:52 schreef Adixsh het volgende:
Doriana gaat wenen als ze onderaan staat. O jee.
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dildao is toch van geistig
niet sterk genoeg
Ik ook niet, maar nu met dit "spel" in de gameroom vermoed ik ook dat ze vrij laag gaat eindigen..quote:Op zondag 18 februari 2024 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap die power polls nooit , ik kan ze ook nooit vinden dus het is me een raadsel wat dat betreft . Maar voor mij staan Dora, Sabo, Dillie en Roni laag
Sorry, ben niet net als Dilano in bezit van een duikbrevet.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kunnen we hier ook wat meer de diepte in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus deze week een lekker diner voor een aantal bewoners.. zeg 5 : Ashley, Alice, Tom, Karen en Glenn ..
Dat zal ook wel weer voor een schokgolfje zorgen wanneer dit bekend wordt gemaakt.
Stats onder de spoiler:kaasje gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
ashely en tom ow en alice zie ik bovenaanSmile, it's free therapy.
Dus deze week een lekker diner voor een aantal bewoners.. zeg 5 : Ashley, Alice, Tom, Karen en Glenn ..
Dat zal ook wel weer voor een schokgolfje zorgen wanneer dit bekend wordt gemaakt.
Stats onder de spoiler:Sorry ik snap echt niet van dat plaatje. maar dat had ik vanmiddag ook al aangegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Stats onder de spoiler:De golden 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Of zo ietsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
je 'moet' op het fruitje , bij jou de appelquote:Op zondag 18 februari 2024 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik snap echt niet van dat plaatje. maar dat had ik vanmiddag ook al aangegeven
Met gierende bandenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaat er regelrecht uit als hij op het bankje komt
Ik kom er niet uit, dus ik vind het wel bestquote:Op zondag 18 februari 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je 'moet' op het fruitje , bij jou de appel, klikken op je scherm (op de gsm dan) en dan heb je gestemd
Neequote:Op zondag 18 februari 2024 20:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
jee bent niet toevallig
de turkse gerry?
Stats onder de spoiler:Volgens mij kun je 6x stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou dat dan ook 6 personen zijn?
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik snap echt niet van dat plaatje. maar dat had ik vanmiddag ook al aangegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde net tikken, heef een passende tekst gekozenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
tekst op het shirt valt mij nu pas op
[ afbeelding ]
Hahahaha ik las de hele tijd: MissMquote:Op zondag 18 februari 2024 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
tekst op het shirt valt mij nu pas op
[ afbeelding ]
Nice find, zou ie dan niet je vorige stem weer ongedaan maken?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je 6x stemmen.
Zou dat dan ook 6 personen zijn?
Nou inderdaad, volgens mij zijn ze die vergeten.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Als ze nou eens de wijn opentrekken! Lijkt me echt een doorslaand succes!!
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Sorry het lukt mij gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik denk dat de lijstaanvoeders ook weleens degenen zouden kunnen zijn die als laatste vier overblijven voor de finale.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kaasje gestemd![]()
![]()
ashely en tom ow en alice zie ik bovenaan
Ik vind het wel irritant omdat ik niet begrijp waarom het zo moeilijk moet, want ik kom er iig niet bijquote:Op zondag 18 februari 2024 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is ok toch ... gewoon straks genieten van de uitkomst van dit alles
Nee. Alleen als je 2x dezelfde doet. Kleur veranderd ook als je gestemd hebtquote:Op zondag 18 februari 2024 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nice find, zou ie dan niet je vorige stem weer ongedaan maken?
Glenn of Karen, zal close call zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef Adixsh het volgende:
Laatste vier zouden kunnen zijn: Tom, Alice, Ashley, Glenn?
Ja, ik dacht omdat man vrouw?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Glenn of Karen, zal close call zijn.
Tom Alice Ashley Karenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef Adixsh het volgende:
Laatste vier zouden kunnen zijn: Tom, Alice, Ashley, Glenn?
Nee, want dan gaat de stream mee. MMW.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan sorbo niet even buiten gaan wandelen met Dilano, zijn we even van hem af
Lijkt me niet dat dat ertoe doet. Wel gelijkmatige verdeling NL-BE.quote:
Ik zit terug te denken hoe het ook alweer was vorige edities.. weet het niet eens meer. Maar als het niet uitmaakt ben ik het eens, dan is het waarschijnlijk Karen.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat ertoe doet. Wel gelijkmatige verdeling NL-BE.
alleen als je dubbel erop klikt.. dan zie je dat de stem er weer afgaatquote:Op zondag 18 februari 2024 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nice find, zou ie dan niet je vorige stem weer ongedaan maken?
Ik trek die stem ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me niet vaak aan iemands stem, maar die van Doriana doet me de nekharen overeind staan.
Gelukkig lijkt de stem van ro er totaal niet opquote:Op zondag 18 februari 2024 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me niet vaak aan iemands stem, maar die van Doriana doet me de nekharen overeind staan.
Die stem is echtquote:Op zondag 18 februari 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt de stem van ro er totaal niet op
Als je er 6 kunt aanklikkenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alleen als je dubbel erop klikt.. dan zie je dat de stem er weer afgaat
je kunt er 6 aanklikken
over wat hebben ze?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:19 schreef spapaars het volgende:
Waar kijken we nu naar? Girls' Talk ?
Als ze normaal praat, gaat het nog wel. Maar als ze haar stem maar een beetje verheft...quote:
Of ze als ze gaat zingen zoals vanmiddagquote:Op zondag 18 februari 2024 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze normaal praat, gaat het nog wel. Maar als ze haar stem maar een beetje verheft...
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 18 februari 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
Inlegkruisjes onder je oksels plakken
Waar ze bij zitquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
Deden ze dat vorig jaar of het jaar ervoor ook niet?quote:
Ik weet het nietquote:Op zondag 18 februari 2024 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Deden ze dat vorig jaar of het jaar ervoor ook niet?
salar iddquote:Op zondag 18 februari 2024 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Goed gelukt dusquote:
de man van haar kinderenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:34 schreef Puzzie het volgende:
Alice zit daar langer dan dat ze haar vriend kent
Daar had ze laatst over.. dikke mik met hem.quote:
Neuh lijkt alleen maar zoquote:Op zondag 18 februari 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar had ze laatst over.. dikke mik met hem.
zet hem heus niet op een voetstuk
Ja echt hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
klinkt als een top start van een relatie
ze moeten het inderdaad niet zo moeilijk doenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel irritant omdat ik niet begrijp waarom het zo moeilijk moet, want ik kom er iig niet bij
Dat ja , raar gedoequote:Op zondag 18 februari 2024 20:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze moeten het inderdaad niet zo moeilijk doen. gewoon via de site zoals we ook stemmen op wie moet blijven zou veel simpeler zijn
die sport elke dag minimaal 1 uurquote:Op zondag 18 februari 2024 20:39 schreef Adixsh het volgende:
Ik hoop dat Alice rekening houdt met afbouwen als ze besluit om te stoppen met trainen, anders is ze binnen de kortste keren moddervet met alles wat ze naar binnen werkt..
Als ze besluit te stoppen met trainen schreef ik ook 😉quote:Op zondag 18 februari 2024 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
die sport elke dag minimaal 1 uur
Klopt.quote:
Waarom?quote:
@greysbonesquote:Op zondag 18 februari 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
@:greybones je had gelijk alice heeft ongeveer maand wat met Haydar.
Ze heeft hem toen ook pas ontmoet en blijkbaar meteen verkering.
24/7 zag ze hem toen.
Dat zou je wel willen he?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien heet de mann
ergens mario
🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢quote:Op zondag 18 februari 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ja dan loop je dus altijd met een zooltje in 1 schoen. Niet lekker.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Alice heeft twee verschillende voetmaten , dat lijkt mij heel lastig
Ja lastigquote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja dan loop je dus altijd met een zooltje in 1 schoen. Niet lekker.
Dat bedoelde ik niet . Maakt ook niet meer uit, het is alquote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben het leuk en zijn aan het dollen met elkaar.
Iedereen is gezellig zonder Doridramaquote:Op zondag 18 februari 2024 20:34 schreef BB-King het volgende:
De meiden zijn best wel gezellig met elkaar zonder Doriana.
Maar oh oh oh .. wat beinvloedt Ashley de sfeerquote:Op zondag 18 februari 2024 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Iedereen is gezellig zonder Doridrama
Let op het gezicht van Karen, na haar gaap kijkt ze eerst naar Ashley en die lacht dus zij ook maar even.quote:
Nee ze keken naar Roni en Glennquote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Let op het gezicht van Karen, na haar gaap kijkt ze eerst naar Ashley en die lacht dus zij ook maar even.
Gewoon eng hoe zij af en toe kijkt en doet en praat.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Let op het gezicht van Karen, na haar gaap kijkt ze eerst naar Ashley en die lacht dus zij ook maar even.
Leuk woord, kende het niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gewoon eng hoe zij af en toe kijkt en doet en praat.
Ook tijdens het eten vind ik haar af en toe tegen het maniakale aan
men ziet wat men wil zien, en zo ook met horenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan idd beter geen gifjes meer posten
Ik heb dat ook wel eens, dat ik dingen zie. Blijkt bijna altijd niet zo te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden het leuk....was ook totaal geen aanval van mij. Maar ik zie toch echt dat ze na haar gaap en naar de overkant keek eerst naar Ashley toeboog met haar gezicht en toen terug lachend naar Glenn.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om ze als scheenbeschermers tijdens het voetbal te gebruiken, gewoon onder je sokken op je scheenbenen plakken.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
Maar ze kan toch ook gewoon écht lachen om de situatie? Ik lees het anders hoor.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden het leuk....was ook totaal geen aanval van mij. Maar ik zie toch echt dat ze na haar gaap en naar de overkant keek eerst naar Ashley toeboog met haar gezicht en toen terug lachend naar Glenn.
Ik heb Doriana ook heel veel zout zien toevoegen steeds.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ashley vraagt of anderen ook zo'n dorst hebben na het avondeten.
Laat de prosecco maar komen mensjes
Wellicht niet meer... maar ook zeker niet minder !!!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh en die riep net dat het door de worst kwam?????quote:Op zondag 18 februari 2024 21:01 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik heb Doriana ook heel veel zout zien toevoegen steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
JA daar heeft ze dus ook zout op lopen gooien.. die dingen zíjn al op smaak 🤣quote:Op zondag 18 februari 2024 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Huh en die riep net dat het door de worst kwam?????
Mod edit. Niet doen.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Tequila
Ja hier kent Danny tenminste wel de volledige tekst vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 18-02-2024 21:05:39 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Jij mag gewoon reageren op wat jij zietquote:
Nou in de SL is waarschijnlijk vertelt dat om te voorkomen dat ze weer in slaap vallen ze maar even aan tafel moeten gaan zitten of zoquote:Op zondag 18 februari 2024 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat hebben we gemist ... kaartstreams..
Geef ze nog 2 dagen en dan kunnen ze de kaarten inleveren. Net zoals de spellen die salar en kristof en zo gemaakt hadden.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat de Febo er geen probleem mee heeft, ze zullen al vermoedelijk genoeg materiaal hebben om een uitzending te vullen.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Minder problemen dan slapende bewoners op bankenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de Febo er geen probleem mee heeft, ze zullen al vermoedelijk genoeg materiaal hebben om een uitzending te vullen.
Nee Ashley deed net een voorzetje maar hij werd niet bepaald ingekoptquote:Op zondag 18 februari 2024 21:09 schreef spapaars het volgende:
Die flessen drank die ze afgelopen nacht kregen zijn nog niet ontkurkt?
Die huid is echt niet blij met die vijfentwintig lagen Makeupquote:
Als je haar in de morgen ziet ze zit onder de pukkelsquote:Op zondag 18 februari 2024 21:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die huid is echt niet blij met die vijfentwintig lagen Makeup
Precies.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als je haar in de morgen ziet ze zit onder de pukkels
En waar vind ik dit?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Update van de popi poll ... ofwel het diner:
[ afbeelding ]
Ik wil hier niets meer van weten. Ondanks de heldere adviezen van Rinardo krijg ik niet de stemoptie. *ga nu weer de accounts voor insta en x ongedaan maken zucht* Kan me gewoon he le maal niets schelen dat BB nu niet weet dat ik het Jimmy gunde. Pfffquote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Update van de popi poll ... ofwel het diner:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |