Ikke niet, ben wel benieuwd hoe diep die bak is waar al die kletskoek uit komtquote:
Bodempjequote:Op zondag 18 februari 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet, ben wel benieuwd hoe diep die bak is waar al die kletskoek uit komt
ja zit ook al te hopen dat die zoen snel komt, dan zijn we van deze streams af eindelijk. (flashback naar Rienk en Nicolien)quote:Op zondag 18 februari 2024 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Heb geluid ook uit en ga journaal kijken. Vreselijk de sabeau en dilano streams
Ja, Karen ook, vooral gister zag ze heel wit. Kan ook spanning geweest zijn. Maar sommige mensen willen niet kleuren, want slecht voor je huid etc.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Dilano zou wat vaker buiten in het zonnetje mogen zitten. Hij is echt zo bleek!
Het is dat ik de streams aan heb anders had ik aan je gevraagd of hij zijn broek al had laten zakkenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:31 schreef engine het volgende:
Dilano merkt dat hij er echt klaar voor is nu hij aan zichzelf gewerkt heeft.
en toen barste de bubbel en gingen ze uit elkaarquote:Op zondag 18 februari 2024 19:32 schreef Snoozey het volgende:
er komt een kind uit
uit die liefde
samen als team
normen en waarden
die jij al hebt met je partner
je weet wat je gaat voelen
maar weet niet hoe het voelt
dat is zijn einddoel
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Sabeau heeft in haar voorstelfilmpje gezegd dat ze mannen om haar vinger kan winden om haar zin te krijgen.
In het kader van die uitspraak zie ik haar gedrag richting Dilano als extreem manipulatief en enkel uit winstbejag.
Dilano daarentegen is blind van liefde. Alle red-flags heeft hij niet door of bagatelliseert hij weg.
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
meningsverschillen
samen strijden
samen niet opgeven op elkaar
communicatie goed houden
![]()
En toen kwam een olifant met een lange snuit
Dat is positiefquote:Op zondag 18 februari 2024 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Dilano gaat een 'Bartje' oplopen, mark my words!
Toch zijn er genoeg mannen die erin trappenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Sabeau heeft in haar voorstelfilmpje gezegd dat ze mannen om haar vinger kan winden om haar zin te krijgen.
In het kader van die uitspraak zie ik haar gedrag richting Dilano als extreem manipulatief en enkel uit winstbejag.
Dilano daarentegen is blind van liefde. Alle red-flags heeft hij niet door of bagatelliseert hij weg.
Ja, de mensen daarbinnen weten het natuurlijk niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg mannen die erin trappen![]()
Daar en hier![]()
Ondanks dat ze het zelf al heeft aangekondigd.
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:35 schreef Snoozey het volgende:
bart van de 1e bb? nou dan gaan ze dus nog rampetampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |