Ik snap die power polls nooit , ik kan ze ook nooit vinden dus het is me een raadsel wat dat betreft . Maar voor mij staan Dora, Sabo, Dillie en Roni laagquote:Op zondag 18 februari 2024 19:52 schreef Adixsh het volgende:
Doriana gaat wenen als ze onderaan staat. O jee.
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dildao is toch van geistig
niet sterk genoeg
Ik ook niet, maar nu met dit "spel" in de gameroom vermoed ik ook dat ze vrij laag gaat eindigen..quote:Op zondag 18 februari 2024 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap die power polls nooit , ik kan ze ook nooit vinden dus het is me een raadsel wat dat betreft . Maar voor mij staan Dora, Sabo, Dillie en Roni laag
Sorry, ben niet net als Dilano in bezit van een duikbrevet.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kunnen we hier ook wat meer de diepte in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus deze week een lekker diner voor een aantal bewoners.. zeg 5 : Ashley, Alice, Tom, Karen en Glenn ..
Dat zal ook wel weer voor een schokgolfje zorgen wanneer dit bekend wordt gemaakt.
Stats onder de spoiler:kaasje gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
ashely en tom ow en alice zie ik bovenaanSmile, it's free therapy.
Dus deze week een lekker diner voor een aantal bewoners.. zeg 5 : Ashley, Alice, Tom, Karen en Glenn ..
Dat zal ook wel weer voor een schokgolfje zorgen wanneer dit bekend wordt gemaakt.
Stats onder de spoiler:Sorry ik snap echt niet van dat plaatje. maar dat had ik vanmiddag ook al aangegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Stats onder de spoiler:De golden 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Of zo ietsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |