Let op het gezicht van Karen, na haar gaap kijkt ze eerst naar Ashley en die lacht dus zij ook maar even.quote:
Nee ze keken naar Roni en Glennquote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Let op het gezicht van Karen, na haar gaap kijkt ze eerst naar Ashley en die lacht dus zij ook maar even.
Gewoon eng hoe zij af en toe kijkt en doet en praat.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Let op het gezicht van Karen, na haar gaap kijkt ze eerst naar Ashley en die lacht dus zij ook maar even.
Leuk woord, kende het niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gewoon eng hoe zij af en toe kijkt en doet en praat.
Ook tijdens het eten vind ik haar af en toe tegen het maniakale aan
men ziet wat men wil zien, en zo ook met horenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan idd beter geen gifjes meer posten
Ik heb dat ook wel eens, dat ik dingen zie. Blijkt bijna altijd niet zo te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden het leuk....was ook totaal geen aanval van mij. Maar ik zie toch echt dat ze na haar gaap en naar de overkant keek eerst naar Ashley toeboog met haar gezicht en toen terug lachend naar Glenn.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om ze als scheenbeschermers tijdens het voetbal te gebruiken, gewoon onder je sokken op je scheenbenen plakken.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
Inlegkruisjes onder je oksels plakken
Maar ze kan toch ook gewoon écht lachen om de situatie? Ik lees het anders hoor.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden het leuk....was ook totaal geen aanval van mij. Maar ik zie toch echt dat ze na haar gaap en naar de overkant keek eerst naar Ashley toeboog met haar gezicht en toen terug lachend naar Glenn.
Ik heb Doriana ook heel veel zout zien toevoegen steeds.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ashley vraagt of anderen ook zo'n dorst hebben na het avondeten.
Laat de prosecco maar komen mensjes
Wellicht niet meer... maar ook zeker niet minder !!!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh en die riep net dat het door de worst kwam?????quote:Op zondag 18 februari 2024 21:01 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik heb Doriana ook heel veel zout zien toevoegen steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
JA daar heeft ze dus ook zout op lopen gooien.. die dingen zíjn al op smaak 🤣quote:Op zondag 18 februari 2024 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Huh en die riep net dat het door de worst kwam?????
Mod edit. Niet doen.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Tequila
Ja hier kent Danny tenminste wel de volledige tekst vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 18-02-2024 21:05:39 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Jij mag gewoon reageren op wat jij zietquote:
Nou in de SL is waarschijnlijk vertelt dat om te voorkomen dat ze weer in slaap vallen ze maar even aan tafel moeten gaan zitten of zoquote:Op zondag 18 februari 2024 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat hebben we gemist ... kaartstreams..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |