Ja, ik dacht omdat man vrouw?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Glenn of Karen, zal close call zijn.
Tom Alice Ashley Karenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef Adixsh het volgende:
Laatste vier zouden kunnen zijn: Tom, Alice, Ashley, Glenn?
Nee, want dan gaat de stream mee. MMW.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan sorbo niet even buiten gaan wandelen met Dilano, zijn we even van hem af
Lijkt me niet dat dat ertoe doet. Wel gelijkmatige verdeling NL-BE.quote:
Ik zit terug te denken hoe het ook alweer was vorige edities.. weet het niet eens meer. Maar als het niet uitmaakt ben ik het eens, dan is het waarschijnlijk Karen.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat ertoe doet. Wel gelijkmatige verdeling NL-BE.
alleen als je dubbel erop klikt.. dan zie je dat de stem er weer afgaatquote:Op zondag 18 februari 2024 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nice find, zou ie dan niet je vorige stem weer ongedaan maken?
Ik trek die stem ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me niet vaak aan iemands stem, maar die van Doriana doet me de nekharen overeind staan.
Gelukkig lijkt de stem van ro er totaal niet opquote:Op zondag 18 februari 2024 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger me niet vaak aan iemands stem, maar die van Doriana doet me de nekharen overeind staan.
Die stem is echtquote:Op zondag 18 februari 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt de stem van ro er totaal niet op
Als je er 6 kunt aanklikkenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alleen als je dubbel erop klikt.. dan zie je dat de stem er weer afgaat
je kunt er 6 aanklikken
over wat hebben ze?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:19 schreef spapaars het volgende:
Waar kijken we nu naar? Girls' Talk ?
Als ze normaal praat, gaat het nog wel. Maar als ze haar stem maar een beetje verheft...quote:
Of ze als ze gaat zingen zoals vanmiddagquote:Op zondag 18 februari 2024 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze normaal praat, gaat het nog wel. Maar als ze haar stem maar een beetje verheft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |