Maar ze heeft wel gelijk, vooral vrouwen werken veel te weinig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind Thérèse ook maar een naam voor een herintreder.
Dit ja. En je ziet ze nooit op een booreiland of zo.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk, vooral vrouwen werken veel te weinig.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt ze dat kwalijk te nemen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:04 schreef KingRoland het volgende:
Gezellige boel op van der madeweg
Het verschil is te klein, dus of fulltime minder belasten of parttime zwaarder.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Valt ze dat kwalijk te nemen?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. En je ziet ze nooit op een booreiland of zo.
Beest.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:16 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch net de pomp van m'n leven gehad.
Lijkt me trouwens wel leuk om een maand op een booreiland te werken, maar dan wel met leuke collega’s.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Iemand is een beetje triggered.
Een vriend van mij werkte ooit 4 weken op een boorplatform als kraanmachinist. De helikoptervlucht er naar toe was het leukste. Verder vooral eentonig werk. 12 uur op 12 uur af.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel leuk om een maand op een booreiland te werken, maar dan wel met leuke collega’s.![]()
Genoeg leuke beroepen die ik wel just for fun een maand zou willen proberen.
Ik ken ook iemand die het een tijd heeft gedaan. Je doet het voor het geld. Je bent nooit thuis of thuis als je er niks aan hebt, omdat iedereen werkt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkte ooit 4 weken op een boorplatform als kraanmachinist. De helikoptervlucht er naar toe was het leukste. Verder vooral eentonig werk. 12 uur op 12 uur af.
Ja, of zoals je zegt gewoon voor het geld. Als je jong bent dan kan je een paar jaartjes goed geld harken op die manier.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die het een tijd heeft gedaan. Je doet het voor het geld. Je bent nooit thuis of thuis als je er niks aan hebt, omdat iedereen werkt.
Er zal vast ook wel wat leukers te doen zijn dan kraanmachinist. Maar zoveel van huis, dan moet het werk wel erg leuk zijn.
Ik ken een verpleegster die er werkt ( vanuit Noorwegen), op zich goeie beloning en veel vrije tijd door het 2 weken op en af systeem.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel leuk om een maand op een booreiland te werken, maar dan wel met leuke collega’s.![]()
Genoeg leuke beroepen die ik wel just for fun een maand zou willen proberen.
Ik haak afquote:Offshore is niet voor watjes en helaas bestaan er nogal wat misverstanden over zoals aan de slag kunnen zonder opleiding en direct een hoog salaris betaald krijgen.
En als je oud bent ben je ook weer wat weken weg van het wijf.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of zoals je zegt gewoon voor het geld. Als je jong bent dan kan je een paar jaartjes goed geld harken op die manier.
Juist als je zo jong bent zou ik willen stappen en niet suf telkens van huis willen zijn. Maar voor een huismus is het dan prima te doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of zoals je zegt gewoon voor het geld. Als je jong bent dan kan je een paar jaartjes goed geld harken op die manier.
Om goed te kunnen stappen heb je goed geld nodig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Juist als je zo jong bent zou ik willen stappen en niet suf telkens van huis willen zijn. Maar voor een huismus is het dan prima te doen.
Nee joh.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om goed te kunnen stappen heb je goed geld nodig.
was bvorige week nog escape geweest beetje duur zo hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh.
Of je moet je lam willen zuipen misschien.
Ja, nu is het wel duurder.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was bvorige week nog escape geweest beetje duur zo hoor
cc: @:mortaxx
Avondje club toch vaak wel paar duizendquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nu is het wel duurder.
En ik ging niet naar clubs maar gewone feestjes en festivals. Kaartje entree kopen en drankjes kwamen vanzelf of ik drink er 2.Niet bepaald onbetaalbaar.
Voor mij niet hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:13 schreef KingRoland het volgende:
het zijn skeere tijden tegenwoordig
lekker maatquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:14 schreef Bezsen het volgende:
Gister nog vijf business tickets dubai voor de fam gekocht
Wellouh crisis?
Nieuw geldquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:14 schreef Bezsen het volgende:
Gister nog vijf business tickets dubai voor de fam gekocht
Wellouh crisis?
Het Mallorca Scheveningen van België. Ik sla hem even over.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
beter gewoon flaneren in Knokke @:kukulucuckstudinges
Dat komt omdat er steeds meer volk als @Bezsen komt die Dubai (quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het Mallorca Scheveningen van België. Ik sla hem even over.
Heeft wel wat meer klasse dan Scheveningen, dat is voor proleten, wel veel boomers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het Mallorca Scheveningen van België. Ik sla hem even over.
De smakeloosheid zit 'em volgens mij niet in die zogenoemde nouveau riche, maar eerder in de nationaliteiten die dat pak hebben aangetrokken. Polen, Russen, Marokkanen et cetera; allemaal lui die uit van oudsher geborneerde samenlevingen komen. Die hebben helemaal geen smaak meegekregen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat komt omdat er steeds meer volk als @:bezsen komt die Dubai () ook geweldig vinden. Erg jammer dat de klassieke rijkeluis oorden steeds meer overstroomd raken met die smaakloze nouveau riche. Die zie je ook in Zermatt met het skieen. Walgelijke ontwikkeling.
Wat is er niet geweldig aan dubaiquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat komt omdat er steeds meer volk als @:bezsen komt die Dubai () ook geweldig vinden. Erg jammer dat de klassieke rijkeluis oorden steeds meer overstroomd raken met die smaakloze nouveau riche. Die zie je ook in Zermatt met het skieen. Walgelijke ontwikkeling.
Keurig verwoord.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De smakeloosheid zit 'em volgens mij niet in die zogenoemde nouveau riche, maar eerder in de nationaliteiten die dat pak hebben aangetrokken. Polen, Russen, Marokkanen et cetera; allemaal lui die uit van oudsher geborneerde samenlevingen komen. Die hebben helemaal geen smaak meegekregen.
Genoeg, maar veel plezier!quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is er niet geweldig aan dubai
Islam, ik heb er weinig mee maar ieder z'n ding.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is er niet geweldig aan dubai
Weet je wat voor vloer er in een moskee ligt?quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Islam, ik heb er weinig mee maar ieder z'n ding.
Heb je nieuws?quote:
Merk je weinig van daarquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Islam, ik heb er weinig mee maar ieder z'n ding.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat voor vloer er in een moskee ligt?
Islaminaat
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Maak dan pics van het eten (en van je moeder)quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik weet het nog niet.
Ik laat het nog even weten! (dat vergeet ik sowieso, dus doe maar net alsof ik andijvie eet)
KBR maat. Voldoende, zodat ik morgenmiddag ook kbr op het werk kan eten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Halve haanquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Couscous, salade.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hé wat toevallig. Ik ook!quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet er lekker van maat. Ik moest hier mokerhard om lachen:quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:24 schreef Caland het volgende:
Ik ga voor de uiensoep en haasbiefstuk vanavond
@:drizzt
Ik dus ook makkerquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat. Ik moest hier mokerhard om lachen:
[ twitter ]
Bij dat Franse restaurantje?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:24 schreef Caland het volgende:
Ik ga voor de uiensoep en haasbiefstuk vanavond
@:drizzt
Wil je dit met ons delen?quote:
Het is hem gegund.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Coco een leuke vrouw heeft ontmoet gezien zijn gedrag de laatste weken.
Ik denk dat @Erasmus ook een leuke vrouw heeft ontmoet.quote:
Rutte is vandaag jarig, wil je even zijn Valentijn zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:43 schreef KingRoland het volgende:
ik ben beschikbaar om een gedoogpartner te zijn
Hij is al de hort op met Jort in het keldertje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rutte is vandaag jarig, wil je even zijn Valentijn zijn?
Is jouw valentijnskaart beantwoord?quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al een uitslag gekregen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is al de hort op met Jort in het keldertje.
Yep. Niks op foto's gevonden. Morgen naar huisarts wat nu. Internist of andere opties.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je al een uitslag gekregen?
Wat toevallig, mijn nichtje is ook jarig!quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn nichtje is ook jarig!
Dan zijn er twee nichten jarig dus!quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn nichtje is ook jarig!
Ik vind zowel Jort als Mark wel leuk, zou ik wel als ooms willen hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is al de hort op met Jort in het keldertje.
Een like voor de moeite.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zijn er twee nichten jarig dus!
Ik zou de hufters onterven. Als oprechte hufter ben ik pas een leuke oom. Tot merrege.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind zowel Jort als Mark wel leuk, zou ik wel als ooms willen hebben.
Fijne avond ondanks alles.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou de hufters onterven. Als oprechte hufter ben ik pas een leuke oom. Tot merrege.
Binnenkort bij Cheese from the Bacon.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Die Dennis Schouten jongens, is dat nou een oplichter?
Eerder een toneelspeler misschien.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
KLB is het afvoerputje van het menselijk bestaan. Wanneer je je daar begeeft, stel je jezelf toch altijd de vraag wat die mensen in het dagelijks leven bezighoudt. Dat zou toch hopelijk niet in vergelijking moeten staan met de hersenscheten die daar gebezigd worden.quote:
Toen werd het stilquote:
Ze missen @Erasmusquote:
Is @Erasmus daar een soort buurtcoach? Anders kan ik me niet voorstellen dat je daar vrijwillig tussen de minderbegaafden in de samenleving gaat zitten.quote:
Moderator van KLB, dacht ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is @:Erasmus daar een soort buurtcoach? Anders kan ik me niet voorstellen dat je daar vrijwillig tussen de minderbegaafden in de samenleving gaat zitten.
Het was Valentijnsdag.quote:
Is hij bijna weer terug?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zullen ze nog even geduld moeten hebben.
Heb je hem op DE APP?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan niet teveel verklappen maar ik verwacht hem eerder terug dan @:AFCNiels
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk stuk van 'Ik kan niet teveel verklappen' begrijp je niet?
De meeste leden van DE APP posten hier niet meerquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik probeer dat gewoon, ik blijf de app amusant vinden klinken.
Genoteerd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De meeste leden van DE APP posten hier niet meer
Wat koud.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deel dat lekker met mensen die het iets interesseert.
Laat je niet gek maken ouwe reus.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:25 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben een beetje chagrijnig
Wat een tyfusweer is het ook zeg. Gelijk een uur file.
Ik kan daar echt niks mee.
Kan gebeuren maatje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:25 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben een beetje chagrijnig
Wat een tyfusweer is het ook zeg. Gelijk een uur file.
Ik kan daar echt niks mee.
Wel lekker zacht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:28 schreef Oriente het volgende:
Het is inderdaad gruwelijk tyfusweer.
Terechte klacht.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:28 schreef Oriente het volgende:
Het is inderdaad gruwelijk tyfusweer.
Terechte klacht.
Zure mensen doen zuur.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mag ik me afvragen waarom Dennis Schouten, zijnde iemand die euthanasie wil plegen, met Roddelpraat zo erg mensen het leven zuur probeert te maken?
Dat is zeker niet verboden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mag ik me afvragen waarom Dennis Schouten, zijnde iemand die euthanasie wil plegen, met Roddelpraat zo erg mensen het leven zuur probeert te maken?
Het zijn meestal mensen met een kutleven die gefrustreerd zijn en ook anderen het leven zuur maken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zou jij doen als dat je baan was?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit klinkt haast als een niet nader te noemen forum admin.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn meestal mensen met een kutleven die gefrustreerd zijn en ook anderen het leven zuur maken.
Mijn bankrekening bekijken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als dat je baan was?
Verdient hij daar veel mee denk je?quote:
quote:Dennis Schouten verdient met zijn wekelijkse YouTube-show RoddelPraat minder dan toen hij nog werkte voor de publieke omroep PowNed. Het is wel genoeg om van rond te komen, vertelt hij.
Ik heb een vurige mening over hogere pietjes hier op het forum.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit klinkt haast als een niet nader te noemen forum admin.
@:Dombohetolifantje1
Hoe denk je dat ik dat weetquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Verdient hij daar veel mee denk je?
Voltooid leven dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee.
Hij is 28 en eigenlijk al uitgerangeerd als media figuur.
Genoteerd Dame.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een vurige mening over hogere pietjes hier op het forum.
Dankje.quote:
Jammer dit. Ik probeer m'n best te doen om een leuke sfeer te creëren en stop daar privé mijn tijd in en dan krijg ik met allerlei vooroordelen te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een vurige mening over hogere pietjes hier op het forum.
Bij vurig denk ik toch eerder aan iets positiefs. Macht erotiseert.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik probeer m'n best te doen om een leuke sfeer te creëren en stop daar privé mijn tijd in en dan krijg ik met allerlei vooroordelen te maken.
Doe normaal idioot.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een broodje met kip, niks spannends. Jij?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje.Wat ga je straks lunchen?
Broodquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een broodje met kip, niks spannends. Jij?
Wat eet jij als lunch als je geen bakje KBR meeneemt?quote:
Havermout of pasta.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat eet jij als lunch als je geen bakje KBR meeneemt?
Oh, ook niks bijzonders. Gewoon broodje kaas.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een broodje met kip, niks spannends. Jij?
Maak jij al gebruik van de nieuwe lay-out met DARKMODE waar alleen crew momenteel gebruik van kan maken?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht % gewijzigd door GGMM op 15-02-2024 11:43 ]
Nee, want ik vind de smileys er ronduit waardeloos uit zien (de witte rand die je blijft zien) + de auto-update deed het destijds nog niet. Volgens @Danny was dat met die smileys niet te fixen of is daar inmiddels iets voor gevonden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak jij al gebruik van de nieuwe lay-out met DARKMODE waar alleen crew momenteel gebruik van kan maken?
Ik vind hem ERG prettig werken.
Voor sommige wel, voor sommige niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want ik vind de smileys er ronduit waardeloos uit zien (de witte rand die je blijft zien) + de auto-update deed het destijds nog niet. Volgens @:Danny was dat met die smileys niet te fixen of is daar inmiddels iets voor gevonden?
Want dan schakel ik DIRECT over.
Eet smakelijk maat. Als @Drizzt op tijd wakker is kan hij ook melden wat zijn ontbijt wordt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zometeen omelet met kip en groenten
Havermout is liefde.quote:
Ik ben één en al liefde @Pisces29quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Havermout is liefde.Pasta uiteraard ook.
Zat 4kg boven mn streefgewicht begin januari maar ben weer volledig on pointquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat. Als @:Drizzt op tijd wakker is kan hij ook melden wat zijn ontbijt wordt.
Sinds 20 januari ben ik 3,5 kg kwijtquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zat 4kg boven mn streefgewicht begin januari maar ben weer volledig on point
Solliciteer dan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil ook crew worden zodat ik de nieuwe layout kan gebruiken.
Was het nodig?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds 20 januari ben ik 3,5 kg kwijt
Maar ik ben er niet zo vaak.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Solliciteer dan.
We zoeken altijd intelligente mensen die goed met mensen om kunnen gaan.
Maar die zijn nauwelijks te vinden dus dan maak jij kans.
Hoeveel kg nu makkerquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds 20 januari ben ik 3,5 kg kwijt
Klopt, dat is best makkelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef Bezsen het volgende:
Zo moeilijk is afvallen niet jongens
Gewoon een paar weken normaal eten, klaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat is best makkelijk.
De kerstkilo's waren er binnen een paar weken af.
Je snapt mensen als die Asha ten Broek (of hoe heet die olifant) toch niet.
Dat is idd een hoop liefde te noemen.quote:
Is ook aan de lunch begonnen zonder het startsignaal.quote:
We kunnen niet langer wachten. Wij gaan lunchen @onlogischquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ook aan de lunch begonnen zonder het startsignaal.
Je bent wel erg hard voor Netsplitter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Misselijke 1april grap.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Havermout of pasta", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een broodje eet en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Een erg slechte. En kan iemand langer dan 10 seconden naar Jan Roos kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Eerder een toneelspeler misschien.
Doe maar nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Havermout of pasta", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een broodje eet en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat wil ie helemaal niet. Dat is het ergste.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat wordt goed zoeken danquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zouden jou een houten pen in je hart moeten steken.
Ik in 2 jaar van 106 naar 86.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef Bezsen het volgende:
Zo moeilijk is afvallen niet jongens
*KUCH*quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Solliciteer dan.
We zoeken altijd intelligente mensen die goed met mensen om kunnen gaan.
Maar die zijn nauwelijks te vinden dus dan maak jij kans.
Geeft niets, afgevinkt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
Door de nieuwe layout per ongeluk een TR gezet ipv gequote
Beetje dom
Boomer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
Door de nieuwe layout per ongeluk een TR gezet ipv gequote
Beetje dom
Stop hiermee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Havermout of pasta", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een broodje eet en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Goede UI.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
145.wtf
Ik word gedemoniseerd
@:Kingroland
Ik ga niet meer gemeen doen vandaag, dus laat ik het houden bij: ik denk niet dat jij helemaal geschikt bentquote:
Sorry. Het positieve is dat jij meer gewicht in de schaal legt.quote:
Zegt iemand die compleet ongeschikt is als FA.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet meer gemeen doen vandaag, dus laat ik het houden bij: ik denk niet dat jij helemaal geschikt bent
Wat jammer dat je direct met een jijbak komtquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die compleet ongeschikt is als FA.
Daar is Danny toch nog mee bezig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Nu ook even overgeschakeld naar de nieuwe UI @:GGMM
Deze PI's/smileys vind ik al storend![]()
![]()
![]()
![]()
. Ook de
heeft wit. Het oogt allemaal net niet.
Erg jammer
De nieuwe layout bedoel je?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Nu ook even overgeschakeld naar de nieuwe UI @:GGMM
Deze PI's/smileys vind ik al storend![]()
![]()
![]()
![]()
. Ook de
heeft wit. Het oogt allemaal net niet.
Erg jammer
Dat impliceert humor, terwijl ik serieus was.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jammer dat je direct met een jijbak komt
Ik weet natuurlijk ook niet of jij langer bent dan ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry. Het positieve is dat jij meer gewicht in de schaal legt.
Hei Elei Kuck Elei.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:23 schreef Oriente het volgende:
Over 2 weken naar Luxemburg.
GERNOT.
Ik ben 173 centimeter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk ook niet of jij langer bent dan ik.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat impliceert humor, terwijl ik serieus was.
nee hoor, ik begreep direct dat je dit meent.quote:
Dat heb je ook maar van je moeder toen ik haar anaal nam.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:23 schreef Oriente het volgende:
Over 2 weken naar Luxemburg.
GERNOT.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Twee weken naar Luxemburg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat jullie op vreetvakantie naar Spanje gaan en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Aaibaar.quote:
Dan heb je dus nog steeds overgewicht.quote:
Paar jaar 3 liter wijn of 24 flesjes bier per dag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog steeds overgewicht.
En niet te zuinig ook. Hoe kan je op 115 terechtkomen met die lengte
papzakquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar 3 liter wijn of 24 flesjes bier per dag.
Als je jezelf zo behandelt heb je ook geen klagen als iemand hier gemeen tegen je isquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar 3 liter wijn of 24 flesjes bier per dag.
Deze Frénk van der Linden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik woog ook ooit 115 kilo, maar toen Frénk van der Linden mij vroeg voor de tennisclub was ik er zo 25 kwijt.
Allemaal ukkies in deze SC maat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah ok, dat scheelt nog wel bijna een kop
Ja.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze Frénk van der Linden?
[ afbeelding ]
Ik zit ook maar 3 cm boven het landelijk mannelijk gemiddelde hoor, maar vind het zat, als je 2 meter bent heb je alleen maar meer rugklachten en zooiquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allemaal ukkies in deze SC maat.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je jezelf zo behandelt heb je ook geen klagen als iemand hier gemeen tegen je is
Je verveelt je ook wel de pleuris als je in de make up zitquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij socialized met Frénk van der Linden?
Kun jij niet lezen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij socialized met Frénk van der Linden?
Wat lief van die initiatiefnemer destijds hé.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik ben er toch altijd open over geweest? Ik heb de kaart nog uit 2017 van de VBL-SC tijdens m'n opname. Ik heb er daarna hard aan gewerkt om terug op aarde te komen. Dus blijf lekker gemeen doen. Ik sta daar boven en zal nooit klagen. Wel terugschoppen.
Hoe is het nu met je knieën ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik woog ook ooit 115 kilo, maar toen Frénk van der Linden mij vroeg voor de tennisclub was ik er zo 25 kwijt.
Oh ja die kaartquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik ben er toch altijd open over geweest? Ik heb de kaart nog uit 2017 van de VBL-SC tijdens m'n opname. Ik heb er daarna hard aan gewerkt om terug op aarde te komen. Dus blijf lekker gemeen doen. Ik sta daar boven en zal nooit klagen. Wel terugschoppen.
Ja akkoord, ik wil helemaal geen klinkers, en ik moet nog steeds afstappen ook gvdquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs ik kan hier niet om lachen. Dit is echt door de ondergrens van de ondergrens heen hoor.
Dit is bij jou in de straat?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja akkoord, ik wil helemaal geen klinkers, en ik moet nog steeds afstappen ook gvd
Medeklinkers dan mss?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja akkoord, ik wil helemaal geen klinkers
Ik heb niets met de achterhoek ouwe reus.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Achterhoek beste hoek.
@:Scrummie
Weet ik maar ik wilde gewoon contact met je.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niets met de achterhoek ouwe reus.
Heb je mijn matt le tissier kaart nog maatquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
Natuurlijk. Ik had een muur vol. Eén van de meiden kwam vragen of ik de postzegels wilde bewaren. 'Man je lijkt wel een popster, ik heb maar één kaartje gekregen.' Dat is het leuke als je er niet over liegt en er briljant over schrijft.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Heb je mijn matt le tissier kaart nog maat
Net dit begrafenisnummer weer eens gedraaid. Haal ik troost en moed uit.....quote:
@Elan en ik kregen geen kaartenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik had een muur vol. Eén van de meiden kwam vragen of ik de postzegels wilde bewaren. 'Man je lijkt wel een popster, ik heb maar één kaartje gekregen.' Dat is het leuke als je er niet over liegt en er briljant over schrijft.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:elan en ik kregen geen kaarten
Volgens mij zat je toen niet op FOK!quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als we elke alcoholist op FOK! een kaartje moeten sturen gaat het natuurlijk ook wel een duur grapje worden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ben jij ook al alcoholist?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we elke alcoholist op FOK! een kaartje moeten sturen gaat het natuurlijk ook wel een duur grapje worden.
Neem tenminste aan dat je daar op doelt.
Dat is lief.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Weet ik maar ik wilde gewoon contact met je.
Ik heb geen krasjes.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij ook al alcoholist?
Dit forum bestaat wel uit een grote verzameling mensen waar een krasje op zit
Ik drink cola zeroquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we elke alcoholist op FOK! een kaartje moeten sturen gaat het natuurlijk ook wel een duur grapje worden.
Neem tenminste aan dat je daar op doelt.
Er was een periode dat er wat te veel drank in ging.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij ook al alcoholist?
Dit forum bestaat wel uit een grote verzameling mensen waar een krasje op zit
Get on the beers sonquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was een periode dat er wat te veel drank in ging.
Was ook wel te merken aan m'n postgedrag,
Niet dat dat nu heel veel beter is verder (lol)
@:Bezsen en ik hadden destijds erg goede dm conversaties dat wel
Ik ben blij dat het inmiddels beter met je gaatquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was een periode dat er wat te veel drank in ging.
Was ook wel te merken aan m'n postgedrag,
Niet dat dat nu heel veel beter is verder (lol)
@:Bezsen en ik hadden destijds erg goede dm conversaties dat wel
Wie is kingrolandik ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het inmiddels beter met je gaat
@:kingrolandik heb een manderijntje
kingrolan weet ik niet, maar de rest ben jij.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie is kingrolandik ?
een aantal smilies zijn gefixt (zie het tweakers vernieuwt de smilies topic in feedback). Verder kun je ook gewoon een light mode gebruiken natuurlijk (dan zie je net als in de oude layout die randjes niet), en kun je in de optiespagina alsnog diverse kleuren zelf naar wens aanpassen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want ik vind de smileys er ronduit waardeloos uit zien (de witte rand die je blijft zien) + de auto-update deed het destijds nog niet. Volgens @:Danny was dat met die smileys niet te fixen of is daar inmiddels iets voor gevonden?
Want dan schakel ik DIRECT over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |