Maak jij al gebruik van de nieuwe lay-out met DARKMODE waar alleen crew momenteel gebruik van kan maken?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht % gewijzigd door GGMM op 15-02-2024 11:43 ]
Nee, want ik vind de smileys er ronduit waardeloos uit zien (de witte rand die je blijft zien) + de auto-update deed het destijds nog niet. Volgens @Danny was dat met die smileys niet te fixen of is daar inmiddels iets voor gevonden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak jij al gebruik van de nieuwe lay-out met DARKMODE waar alleen crew momenteel gebruik van kan maken?
Ik vind hem ERG prettig werken.
Voor sommige wel, voor sommige niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want ik vind de smileys er ronduit waardeloos uit zien (de witte rand die je blijft zien) + de auto-update deed het destijds nog niet. Volgens @:Danny was dat met die smileys niet te fixen of is daar inmiddels iets voor gevonden?
Want dan schakel ik DIRECT over.
Eet smakelijk maat. Als @Drizzt op tijd wakker is kan hij ook melden wat zijn ontbijt wordt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zometeen omelet met kip en groenten
Havermout is liefde.quote:
Ik ben één en al liefde @Pisces29quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Havermout is liefde.Pasta uiteraard ook.
Zat 4kg boven mn streefgewicht begin januari maar ben weer volledig on pointquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat. Als @:Drizzt op tijd wakker is kan hij ook melden wat zijn ontbijt wordt.
Sinds 20 januari ben ik 3,5 kg kwijtquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zat 4kg boven mn streefgewicht begin januari maar ben weer volledig on point
Solliciteer dan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil ook crew worden zodat ik de nieuwe layout kan gebruiken.
Was het nodig?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds 20 januari ben ik 3,5 kg kwijt
Maar ik ben er niet zo vaak.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Solliciteer dan.
We zoeken altijd intelligente mensen die goed met mensen om kunnen gaan.
Maar die zijn nauwelijks te vinden dus dan maak jij kans.
Hoeveel kg nu makkerquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds 20 januari ben ik 3,5 kg kwijt
Klopt, dat is best makkelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef Bezsen het volgende:
Zo moeilijk is afvallen niet jongens
Gewoon een paar weken normaal eten, klaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat is best makkelijk.
De kerstkilo's waren er binnen een paar weken af.
Je snapt mensen als die Asha ten Broek (of hoe heet die olifant) toch niet.
Dat is idd een hoop liefde te noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |