Nee, straks even bellen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker brother.
Uitslag van de scan binnen?
Gummbah komt uit Bommelquote:
Nog maar één, nadat-ie naar Amsterdam is verhuisd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wonen daar dus wél mensen met enig talent
Doen er ook niet aan maar het is een goed excuus om uit eten te gaanquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die aan Valentijn doen mogen ze wat mij betreft tegen de muur zetten.
@:caland eerst al Carnaval en nu dit.
Als je maar geen cadeautje haalt!!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen er ook niet aan maar het is een goed excuus om uit eten te gaan
Jouw vriendin veracht jou als je vandaag niet met een cadeautje aan komt zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je maar geen cadeautje haalt!!!
Dat heb ik volgens mij nog nooit gedaan dus dat zal wel meevallen. Ik ga vanavond lekker CL kijken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw vriendin veracht jou als je vandaag niet met een cadeautje aan komt zetten.
Gummbah komt uit Nieuwaal, heeft nooit in Amsterdam gewoond.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog maar één, nadat-ie naar Amsterdam is verhuisd.
Nieuwaal is gemeente Zaltbommel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gummbah komt uit Nieuwaal, heeft nooit in Amsterdam gewoond.
Pas sinds 1999; toen woonde hij daar al niet meer.quote:
Philips komt ook niet uit Eindhoven. Die is hier 100 meter vandaan geboren.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pas sinds 1999; toen woonde hij daar al niet meer.
Hij komt dus niet uit Zaltbommel.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je kunt wel merken dat Tong de interviews van Gummbah bij NTR Kunststof niet goed heeft beluisterd.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand vroeg net op de markt wat liefde voor mij betekende en wilde mij een eng klein hartje cadeau geven met een post-it erop. .
Ben ik dus mooi niet ingetrapt.
Ben jij hier niet iets te oud voor?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Jeetje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ken je FOK!-klassiekers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben jij hier niet iets te oud voor?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben jij hier niet iets te oud voor?
Petje op, petje//quote:
Nasi op Japanse wijze met kip teriyaki.quote:
Iemand uit de biblebelt for sure.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind Thérèse ook maar een naam voor een herintreder.
Valentijnsvrij, wat een romanticus ben jij.quote:
Ik ook. Broodje roomkaas bij La Place gehaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |