Nee, straks even bellen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker brother.
Uitslag van de scan binnen?
Gummbah komt uit Bommelquote:
Nog maar één, nadat-ie naar Amsterdam is verhuisd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wonen daar dus wél mensen met enig talent
Doen er ook niet aan maar het is een goed excuus om uit eten te gaanquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die aan Valentijn doen mogen ze wat mij betreft tegen de muur zetten.
@:caland eerst al Carnaval en nu dit.
Als je maar geen cadeautje haalt!!!quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen er ook niet aan maar het is een goed excuus om uit eten te gaan
Jouw vriendin veracht jou als je vandaag niet met een cadeautje aan komt zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je maar geen cadeautje haalt!!!
Dat heb ik volgens mij nog nooit gedaan dus dat zal wel meevallen. Ik ga vanavond lekker CL kijken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw vriendin veracht jou als je vandaag niet met een cadeautje aan komt zetten.
Gummbah komt uit Nieuwaal, heeft nooit in Amsterdam gewoond.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog maar één, nadat-ie naar Amsterdam is verhuisd.
Nieuwaal is gemeente Zaltbommel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gummbah komt uit Nieuwaal, heeft nooit in Amsterdam gewoond.
Pas sinds 1999; toen woonde hij daar al niet meer.quote:
Philips komt ook niet uit Eindhoven. Die is hier 100 meter vandaan geboren.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pas sinds 1999; toen woonde hij daar al niet meer.
Hij komt dus niet uit Zaltbommel.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je kunt wel merken dat Tong de interviews van Gummbah bij NTR Kunststof niet goed heeft beluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |