Binnenkort bij Cheese from the Bacon.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Die Dennis Schouten jongens, is dat nou een oplichter?
Eerder een toneelspeler misschien.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Die Dennis Schouten jongens, is dat nou een oplichter?
KLB is het afvoerputje van het menselijk bestaan. Wanneer je je daar begeeft, stel je jezelf toch altijd de vraag wat die mensen in het dagelijks leven bezighoudt. Dat zou toch hopelijk niet in vergelijking moeten staan met de hersenscheten die daar gebezigd worden.quote:
Toen werd het stilquote:
Ze missen @Erasmusquote:
Is @Erasmus daar een soort buurtcoach? Anders kan ik me niet voorstellen dat je daar vrijwillig tussen de minderbegaafden in de samenleving gaat zitten.quote:
Moderator van KLB, dacht ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is @:Erasmus daar een soort buurtcoach? Anders kan ik me niet voorstellen dat je daar vrijwillig tussen de minderbegaafden in de samenleving gaat zitten.
Het was Valentijnsdag.quote:
Is hij bijna weer terug?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zullen ze nog even geduld moeten hebben.
Heb je hem op DE APP?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan niet teveel verklappen maar ik verwacht hem eerder terug dan @:AFCNiels
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk stuk van 'Ik kan niet teveel verklappen' begrijp je niet?
De meeste leden van DE APP posten hier niet meerquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik probeer dat gewoon, ik blijf de app amusant vinden klinken.
Genoteerd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De meeste leden van DE APP posten hier niet meer
Wat koud.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deel dat lekker met mensen die het iets interesseert.
Laat je niet gek maken ouwe reus.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:25 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben een beetje chagrijnig
Wat een tyfusweer is het ook zeg. Gelijk een uur file.
Ik kan daar echt niks mee.
Kan gebeuren maatje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:25 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben een beetje chagrijnig
Wat een tyfusweer is het ook zeg. Gelijk een uur file.
Ik kan daar echt niks mee.
Wel lekker zacht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:28 schreef Oriente het volgende:
Het is inderdaad gruwelijk tyfusweer.
Terechte klacht.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:28 schreef Oriente het volgende:
Het is inderdaad gruwelijk tyfusweer.
Terechte klacht.
Zure mensen doen zuur.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mag ik me afvragen waarom Dennis Schouten, zijnde iemand die euthanasie wil plegen, met Roddelpraat zo erg mensen het leven zuur probeert te maken?
Dat is zeker niet verboden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mag ik me afvragen waarom Dennis Schouten, zijnde iemand die euthanasie wil plegen, met Roddelpraat zo erg mensen het leven zuur probeert te maken?
Het zijn meestal mensen met een kutleven die gefrustreerd zijn en ook anderen het leven zuur maken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zou jij doen als dat je baan was?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit klinkt haast als een niet nader te noemen forum admin.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn meestal mensen met een kutleven die gefrustreerd zijn en ook anderen het leven zuur maken.
Mijn bankrekening bekijken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als dat je baan was?
Verdient hij daar veel mee denk je?quote:
quote:Dennis Schouten verdient met zijn wekelijkse YouTube-show RoddelPraat minder dan toen hij nog werkte voor de publieke omroep PowNed. Het is wel genoeg om van rond te komen, vertelt hij.
Ik heb een vurige mening over hogere pietjes hier op het forum.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit klinkt haast als een niet nader te noemen forum admin.
@:Dombohetolifantje1
Hoe denk je dat ik dat weetquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit klinkt haast als een niet nader te noemen forum admin.
@:Dombohetolifantje1
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Verdient hij daar veel mee denk je?
Voltooid leven dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee.
Hij is 28 en eigenlijk al uitgerangeerd als media figuur.
Genoteerd Dame.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een vurige mening over hogere pietjes hier op het forum.
Dankje.quote:
Jammer dit. Ik probeer m'n best te doen om een leuke sfeer te creëren en stop daar privé mijn tijd in en dan krijg ik met allerlei vooroordelen te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een vurige mening over hogere pietjes hier op het forum.
Bij vurig denk ik toch eerder aan iets positiefs. Macht erotiseert.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit. Ik probeer m'n best te doen om een leuke sfeer te creëren en stop daar privé mijn tijd in en dan krijg ik met allerlei vooroordelen te maken.
Doe normaal idioot.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een broodje met kip, niks spannends. Jij?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje.Wat ga je straks lunchen?
Broodquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een broodje met kip, niks spannends. Jij?
Wat eet jij als lunch als je geen bakje KBR meeneemt?quote:
Havermout of pasta.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat eet jij als lunch als je geen bakje KBR meeneemt?
Oh, ook niks bijzonders. Gewoon broodje kaas.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een broodje met kip, niks spannends. Jij?
Maak jij al gebruik van de nieuwe lay-out met DARKMODE waar alleen crew momenteel gebruik van kan maken?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht % gewijzigd door GGMM op 15-02-2024 11:43 ]
Nee, want ik vind de smileys er ronduit waardeloos uit zien (de witte rand die je blijft zien) + de auto-update deed het destijds nog niet. Volgens @Danny was dat met die smileys niet te fixen of is daar inmiddels iets voor gevonden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak jij al gebruik van de nieuwe lay-out met DARKMODE waar alleen crew momenteel gebruik van kan maken?
Ik vind hem ERG prettig werken.
Voor sommige wel, voor sommige niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want ik vind de smileys er ronduit waardeloos uit zien (de witte rand die je blijft zien) + de auto-update deed het destijds nog niet. Volgens @:Danny was dat met die smileys niet te fixen of is daar inmiddels iets voor gevonden?
Want dan schakel ik DIRECT over.
Eet smakelijk maat. Als @Drizzt op tijd wakker is kan hij ook melden wat zijn ontbijt wordt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zometeen omelet met kip en groenten
Havermout is liefde.quote:
Ik ben één en al liefde @Pisces29quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Havermout is liefde.Pasta uiteraard ook.
Zat 4kg boven mn streefgewicht begin januari maar ben weer volledig on pointquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat. Als @:Drizzt op tijd wakker is kan hij ook melden wat zijn ontbijt wordt.
Sinds 20 januari ben ik 3,5 kg kwijtquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zat 4kg boven mn streefgewicht begin januari maar ben weer volledig on point
Solliciteer dan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil ook crew worden zodat ik de nieuwe layout kan gebruiken.
Was het nodig?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds 20 januari ben ik 3,5 kg kwijt
Maar ik ben er niet zo vaak.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Solliciteer dan.
We zoeken altijd intelligente mensen die goed met mensen om kunnen gaan.
Maar die zijn nauwelijks te vinden dus dan maak jij kans.
Hoeveel kg nu makkerquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds 20 januari ben ik 3,5 kg kwijt
Klopt, dat is best makkelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef Bezsen het volgende:
Zo moeilijk is afvallen niet jongens
Gewoon een paar weken normaal eten, klaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat is best makkelijk.
De kerstkilo's waren er binnen een paar weken af.
Je snapt mensen als die Asha ten Broek (of hoe heet die olifant) toch niet.
Dat is idd een hoop liefde te noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |