Binnenkort bij Cheese from the Bacon.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Die Dennis Schouten jongens, is dat nou een oplichter?
Eerder een toneelspeler misschien.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Die Dennis Schouten jongens, is dat nou een oplichter?
KLB is het afvoerputje van het menselijk bestaan. Wanneer je je daar begeeft, stel je jezelf toch altijd de vraag wat die mensen in het dagelijks leven bezighoudt. Dat zou toch hopelijk niet in vergelijking moeten staan met de hersenscheten die daar gebezigd worden.quote:
Toen werd het stilquote:
Ze missen @Erasmusquote:
Is @Erasmus daar een soort buurtcoach? Anders kan ik me niet voorstellen dat je daar vrijwillig tussen de minderbegaafden in de samenleving gaat zitten.quote:
Moderator van KLB, dacht ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is @:Erasmus daar een soort buurtcoach? Anders kan ik me niet voorstellen dat je daar vrijwillig tussen de minderbegaafden in de samenleving gaat zitten.
Het was Valentijnsdag.quote:
Is hij bijna weer terug?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zullen ze nog even geduld moeten hebben.
Heb je hem op DE APP?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan niet teveel verklappen maar ik verwacht hem eerder terug dan @:AFCNiels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |