Is ook aan de lunch begonnen zonder het startsignaal.quote:
We kunnen niet langer wachten. Wij gaan lunchen @onlogischquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ook aan de lunch begonnen zonder het startsignaal.
Je bent wel erg hard voor Netsplitter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit klinkt haast als een niet nader te noemen forum admin.
@:Dombohetolifantje1
Yep. Misselijke 1april grap.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Die Dennis Schouten jongens, is dat nou een oplichter?
Ook alleen al de opmerking: "Havermout of pasta", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een broodje eet en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Een erg slechte. En kan iemand langer dan 10 seconden naar Jan Roos kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Eerder een toneelspeler misschien.
Doe maar nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Havermout of pasta", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een broodje eet en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat wil ie helemaal niet. Dat is het ergste.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mag ik me afvragen waarom Dennis Schouten, zijnde iemand die euthanasie wil plegen, met Roddelpraat zo erg mensen het leven zuur probeert te maken?
Dat wordt goed zoeken danquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zouden jou een houten pen in je hart moeten steken.
Ik in 2 jaar van 106 naar 86.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef Bezsen het volgende:
Zo moeilijk is afvallen niet jongens
*KUCH*quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Solliciteer dan.
We zoeken altijd intelligente mensen die goed met mensen om kunnen gaan.
Maar die zijn nauwelijks te vinden dus dan maak jij kans.
Geeft niets, afgevinkt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
Door de nieuwe layout per ongeluk een TR gezet ipv gequote
Beetje dom
Boomer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
Door de nieuwe layout per ongeluk een TR gezet ipv gequote
Beetje dom
Stop hiermee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Havermout of pasta", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een broodje eet en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Goede UI.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:27 schreef onlogisch het volgende:
145.wtf
Ik word gedemoniseerd
@:Kingroland
Ik ga niet meer gemeen doen vandaag, dus laat ik het houden bij: ik denk niet dat jij helemaal geschikt bentquote:
Sorry. Het positieve is dat jij meer gewicht in de schaal legt.quote:
Zegt iemand die compleet ongeschikt is als FA.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet meer gemeen doen vandaag, dus laat ik het houden bij: ik denk niet dat jij helemaal geschikt bent
Wat jammer dat je direct met een jijbak komtquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die compleet ongeschikt is als FA.
Daar is Danny toch nog mee bezig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Nu ook even overgeschakeld naar de nieuwe UI @:GGMM
Deze PI's/smileys vind ik al storend![]()
![]()
![]()
![]()
. Ook de
heeft wit. Het oogt allemaal net niet.
Erg jammer
De nieuwe layout bedoel je?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Nu ook even overgeschakeld naar de nieuwe UI @:GGMM
Deze PI's/smileys vind ik al storend![]()
![]()
![]()
![]()
. Ook de
heeft wit. Het oogt allemaal net niet.
Erg jammer
Dat impliceert humor, terwijl ik serieus was.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jammer dat je direct met een jijbak komt
Ik weet natuurlijk ook niet of jij langer bent dan ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry. Het positieve is dat jij meer gewicht in de schaal legt.
Hei Elei Kuck Elei.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:23 schreef Oriente het volgende:
Over 2 weken naar Luxemburg.
GERNOT.
Ik ben 173 centimeter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk ook niet of jij langer bent dan ik.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat impliceert humor, terwijl ik serieus was.
nee hoor, ik begreep direct dat je dit meent.quote:
Dat heb je ook maar van je moeder toen ik haar anaal nam.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:23 schreef Oriente het volgende:
Over 2 weken naar Luxemburg.
GERNOT.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Twee weken naar Luxemburg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat jullie op vreetvakantie naar Spanje gaan en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Aaibaar.quote:
Dan heb je dus nog steeds overgewicht.quote:
Paar jaar 3 liter wijn of 24 flesjes bier per dag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog steeds overgewicht.
En niet te zuinig ook. Hoe kan je op 115 terechtkomen met die lengte
papzakquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar 3 liter wijn of 24 flesjes bier per dag.
Als je jezelf zo behandelt heb je ook geen klagen als iemand hier gemeen tegen je isquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar 3 liter wijn of 24 flesjes bier per dag.
Deze Frénk van der Linden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik woog ook ooit 115 kilo, maar toen Frénk van der Linden mij vroeg voor de tennisclub was ik er zo 25 kwijt.
Allemaal ukkies in deze SC maat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah ok, dat scheelt nog wel bijna een kop
Ja.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze Frénk van der Linden?
[ afbeelding ]
Ik zit ook maar 3 cm boven het landelijk mannelijk gemiddelde hoor, maar vind het zat, als je 2 meter bent heb je alleen maar meer rugklachten en zooiquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allemaal ukkies in deze SC maat.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je jezelf zo behandelt heb je ook geen klagen als iemand hier gemeen tegen je is
Je verveelt je ook wel de pleuris als je in de make up zitquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij socialized met Frénk van der Linden?
Kun jij niet lezen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij socialized met Frénk van der Linden?
Wat lief van die initiatiefnemer destijds hé.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik ben er toch altijd open over geweest? Ik heb de kaart nog uit 2017 van de VBL-SC tijdens m'n opname. Ik heb er daarna hard aan gewerkt om terug op aarde te komen. Dus blijf lekker gemeen doen. Ik sta daar boven en zal nooit klagen. Wel terugschoppen.
Hoe is het nu met je knieën ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik woog ook ooit 115 kilo, maar toen Frénk van der Linden mij vroeg voor de tennisclub was ik er zo 25 kwijt.
Oh ja die kaartquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik ben er toch altijd open over geweest? Ik heb de kaart nog uit 2017 van de VBL-SC tijdens m'n opname. Ik heb er daarna hard aan gewerkt om terug op aarde te komen. Dus blijf lekker gemeen doen. Ik sta daar boven en zal nooit klagen. Wel terugschoppen.
Ja akkoord, ik wil helemaal geen klinkers, en ik moet nog steeds afstappen ook gvdquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs ik kan hier niet om lachen. Dit is echt door de ondergrens van de ondergrens heen hoor.
Dit is bij jou in de straat?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja akkoord, ik wil helemaal geen klinkers, en ik moet nog steeds afstappen ook gvd
Medeklinkers dan mss?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja akkoord, ik wil helemaal geen klinkers
Ik heb niets met de achterhoek ouwe reus.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Achterhoek beste hoek.
@:Scrummie
Weet ik maar ik wilde gewoon contact met je.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niets met de achterhoek ouwe reus.
Heb je mijn matt le tissier kaart nog maatquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
Natuurlijk. Ik had een muur vol. Eén van de meiden kwam vragen of ik de postzegels wilde bewaren. 'Man je lijkt wel een popster, ik heb maar één kaartje gekregen.' Dat is het leuke als je er niet over liegt en er briljant over schrijft.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Heb je mijn matt le tissier kaart nog maat
Net dit begrafenisnummer weer eens gedraaid. Haal ik troost en moed uit.....quote:
@Elan en ik kregen geen kaartenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik had een muur vol. Eén van de meiden kwam vragen of ik de postzegels wilde bewaren. 'Man je lijkt wel een popster, ik heb maar één kaartje gekregen.' Dat is het leuke als je er niet over liegt en er briljant over schrijft.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:elan en ik kregen geen kaarten
Volgens mij zat je toen niet op FOK!quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als we elke alcoholist op FOK! een kaartje moeten sturen gaat het natuurlijk ook wel een duur grapje worden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ben jij ook al alcoholist?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we elke alcoholist op FOK! een kaartje moeten sturen gaat het natuurlijk ook wel een duur grapje worden.
Neem tenminste aan dat je daar op doelt.
Dat is lief.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Weet ik maar ik wilde gewoon contact met je.
Ik heb geen krasjes.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij ook al alcoholist?
Dit forum bestaat wel uit een grote verzameling mensen waar een krasje op zit
Ik drink cola zeroquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we elke alcoholist op FOK! een kaartje moeten sturen gaat het natuurlijk ook wel een duur grapje worden.
Neem tenminste aan dat je daar op doelt.
Er was een periode dat er wat te veel drank in ging.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij ook al alcoholist?
Dit forum bestaat wel uit een grote verzameling mensen waar een krasje op zit
Get on the beers sonquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was een periode dat er wat te veel drank in ging.
Was ook wel te merken aan m'n postgedrag,
Niet dat dat nu heel veel beter is verder (lol)
@:Bezsen en ik hadden destijds erg goede dm conversaties dat wel
Ik ben blij dat het inmiddels beter met je gaatquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was een periode dat er wat te veel drank in ging.
Was ook wel te merken aan m'n postgedrag,
Niet dat dat nu heel veel beter is verder (lol)
@:Bezsen en ik hadden destijds erg goede dm conversaties dat wel
Wie is kingrolandik ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het inmiddels beter met je gaat
@:kingrolandik heb een manderijntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |