En vadzoenlek nederlandts her invoertquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:11 schreef Jahr00n het volgende:
wilders is mij maat en wordt de president van ons land
ik hoop dat ie alle buitenlanders eruit gooid
En alle Marokkanen naar Istanboelquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar oud alweer, dit paintje.
Waarom is er niks mis meequote:Op woensdag 14 februari 2024 18:20 schreef machtpen het volgende:
Schelden op Timmermans is helemaal hip en niks mis mee.
De mensen die het hardst schelden zijn vaak ook nog (ex)pvda'ers.
Waar ben ik bang voor ? Ik hoop dat-ie minister president wordt. Net zoals ik hoop dat Trump het weer wordt. Ik mis Koot en Bie. Krijgen we ze toch nog op de staats tv.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:23 schreef Deshain het volgende:
Een beroepswerkloze die bang is voor alles wat niet extreem-links is, wat een verrassing..
Dit is genieten. Gelukkig op FOK! ook de oprechte PVV-stemmers aanwezig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:27 schreef cabe0002 het volgende:
Nou die linkse wijve kan je anders helemaal volblaffen met but. Dat zijn de grootste hoeren. Gewoon wat centjes geven
Neen mijn jong. Dit is gewoon de keiharde realiteit zo naar binnen rammen...quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is genieten. Gelukkig op FOK! ook de oprechte PVV-stemmers aanwezig.
Theo Maassen ramde het er pas in bij kutwijvenquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:44 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Neen mijn jong. Dit is gewoon de keiharde realiteit zo naar binnen rammen...
Daarom giet ik het ook voornamelijk in ironie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:59 schreef opgebaarde het volgende:
We kunnen alle achterlijke standpunten van de PVV wel gaan benoemen maar daar schieten we niks mee op. De mensen die niet op die fascist stemmen kennen de standpunten en gruwelen erbij. En de mensen die wel extreem rechts stemmen die kennen of de standpunten niet en/of daar valt toch geen normaal gesprek mee te voeren
Zijn zwakste show ooit (uitgezonderd die halfgare youtube filmpjes van hem).quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:44 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Neen mijn jong. Dit is gewoon de keiharde realiteit zo naar binnen rammen...
Wat is er slecht aan hemquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
Mja, als Timmermans het beste is wat links te bieden is, snap ik wel dat het makkelijk scoren is.
Z'n eerste drie eigenlijk. Daarna niks meer idd. Met Smeenk was ie ook goed.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zijn zwakste show ooit (uitgezonderd die halfgare youtube filmpjes van hem).
Teeuwen is het type artiest die met zijn eerste show meteen zijn hoogtepunt had bereikt.
Hij gedraagt zich als een tiener die voor het eerst mee doet met politieke gesprekken.quote:
Hij was zo'n beetje de enige die normaal sprak en niet op de man speelde. Jij bent gewend geraakt aan elkaar vliegen afvangen en beledigen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich als een tiener die voor het eerst mee doet met politieke gesprekken.
"Huilie huilie doen" was wel echt het tragische dieptepunt van gisteren.
Nou ja, iemand beschuldigen van huilie huilie doen is niet normaal, kinderachtig en tevens op de man.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was zo'n beetje de enige die normaal sprak en niet op de man speelde. Jij bent gewend geraakt aan elkaar vliegen afvangen en beledigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |