Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Maak dan pics van het eten (en van je moeder)quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik weet het nog niet.
Ik laat het nog even weten! (dat vergeet ik sowieso, dus doe maar net alsof ik andijvie eet)
KBR maat. Voldoende, zodat ik morgenmiddag ook kbr op het werk kan eten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Halve haanquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Couscous, salade.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hé wat toevallig. Ik ook!quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet er lekker van maat. Ik moest hier mokerhard om lachen:quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:24 schreef Caland het volgende:
Ik ga voor de uiensoep en haasbiefstuk vanavond
@:drizzt
Ik dus ook makkerquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat. Ik moest hier mokerhard om lachen:
[ twitter ]
Bij dat Franse restaurantje?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:24 schreef Caland het volgende:
Ik ga voor de uiensoep en haasbiefstuk vanavond
@:drizzt
Wil je dit met ons delen?quote:
Het is hem gegund.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Coco een leuke vrouw heeft ontmoet gezien zijn gedrag de laatste weken.
Ik denk dat @Erasmus ook een leuke vrouw heeft ontmoet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |