Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
.comWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik was ooit verloren op de digitale zee, en Dot was toen mijn reddingsboei
En MickOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En het is nog niet eens valentijnsdag en dan al zoveel liefde 🧡Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:59 schreef Dotteke het volgende:
En het is nog niet eens valentijnsdag en dan al zoveel liefde 🧡
quote:Op maandag 12 februari 2024 22:59 schreef Dotteke het volgende:
En het is nog niet eens valentijnsdag en dan al zoveel liefde 🧡![]()
![]()
Het is wel mooi om te zien hoe gezellig jullie het samen hebben heren. Geen haat geen nijd. Heel veel
Liefde en respect en af en toe een smiley![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zelfs een naamtopic voor jou...quote:Op maandag 12 februari 2024 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel mooi om te zien hoe gezellig jullie het samen hebben heren. Geen haat geen nijd. Heel veel
Liefde en respect en af en toe een smiley
It was a dark and stormy night.![]()
Zonder liefde en respect is het einde zoek
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar magquote:Op maandag 12 februari 2024 23:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Zonder liefde en respect is het einde zoekIt was a dark and stormy night.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Nee ze hebben een punt gemaakt 🤣🤣quote:Op maandag 12 februari 2024 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zelfs een naamtopic voor jou...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meerdere punten, als ik het wel heb...quote:Op maandag 12 februari 2024 23:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze hebben een punt gemaakt 🤣🤣It was a dark and stormy night.![]()
geen punt bij karweiquote:Op maandag 12 februari 2024 23:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze hebben een punt gemaakt 🤣🤣met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Meerdere wel over de 200 vandaag ԅquote:Op maandag 12 februari 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meerdere punten, als ik het wel heb...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mobiel
Maakte er een jankverhaal van 🤣🤣🤣🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, er worden nog steeds geen betere gesprekken gevoerd dan gebolk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik ga slapen 🫢Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het levert wel leuke gesprekken opquote:Op maandag 12 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Goede gesprekken leveren geen punten op
Klopt, maar geen puntenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het levert wel leuke gesprekken op
Achja, witte puntjes kun je morgenvroeg weer bij je lokale bakker in dozijnen krijgenquote:
Dat moet niet, of krijg je billenkoek als je niet op 4 bentquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het zijn niet enkel de witte puntjes waar het om draait in het levenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, witte puntjes kun je morgenvroeg weer bij je lokale bakker in dozijnen krijgenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dan word er zo hard op geslagen dat als mario schreeuwt diegene die slaat zegt: "hou je waffel, aan mijn hand doet het ook pijn!"quote:Op maandag 12 februari 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet niet, of krijg je billenkoek als je niet op 4 bent![]()
@KillemWieft heeft ook witte puntjes en dan hoef je niet eens tot morgenvroeg te wachtenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, witte puntjes kun je morgenvroeg weer bij je lokale bakker in dozijnen krijgen
Uw ADH vitamine Worst
Hij zal vast ook wel volkoren puntjes hebben, zal je buuf ook blij mee zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de witte puntjes waar het om draait in het levenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vind m'n buuf maar 'n hoe zeg ik het subtiel.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij zal vast ook wel volkoren puntjes hebben, zal je buuf ook blij mee zijn.
Een kutwijf.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nee de op 4 is heeft nog niet zoveelquote:Op maandag 12 februari 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet niet, of krijg je billenkoek als je niet op 4 bent![]()
metgedaan hier dat hij verdient![]()
Dan maar de buuf aan de andere kant de tuin van bemesten?quote:Op maandag 12 februari 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind m'n buuf maar 'n hoe zeg ik het subtiel.
Een kutwijf.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar de buuf aan de andere kant de tuin van bemesten?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 23:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meerdere wel over de 200 vandaag ԅ
Of je legt het van de zomer bij met haar door dagelijks vanuit je witte tuinstoel in je voortuin KUT naar haar te roepen terwijl je de ene na de andere halve liter lauwe schultenbrau achterover slaatquote:Op maandag 12 februari 2024 23:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen
quote:Op maandag 12 februari 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je legt het van de zomer bij met haar door dagelijks vanuit je witte tuinstoel in je voortuin KUT naar haar te roepen terwijl je de ene na de andere halve liter lauwe schultenbrau achterover slaat
Dat is beter dan die troela verdientquote:Op maandag 12 februari 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je legt het van de zomer bij met haar door dagelijks vanuit je witte tuinstoel in je voortuin KUT naar haar te roepen terwijl je de ene na de andere halve liter lauwe schultenbrau achterover slaatmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Subtiel gezegd: jullie opereren ieder op een andere golflengte.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind m'n buuf maar 'n hoe zeg ik het subtiel.
Een kutwijf.It was a dark and stormy night.![]()
Misschien komt ze je dan wel gefrituurde snacks brengen als ze eenmaal ziet hoe liefdevol je bentquote:Op maandag 12 februari 2024 23:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is beter dan die troela verdientOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de op 4 is heeft nog niet zoveel
metgedaan hier dat hij verdient![]()
echt zo'n managertaalquote:Op maandag 12 februari 2024 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Subtiel gezegd: jullie opereren ieder op een andere golflengte.
Uw ADH vitamine Worst
Je bent een tovenaar met woordenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Subtiel gezegd: jullie opereren ieder op een andere golflengte.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik bespeur dat er een bepaald spanningsveld tussen jou en je buurvrouw is ontstaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je bent een tovenaar met woordenIt was a dark and stormy night.![]()
Ik ben benieuwd wanneer je proactief stappen onderneemt om dit spanningsveld te minimaliseren.It was a dark and stormy night.![]()
Ik neem meer passief agressieve stappenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer je proactief stappen onderneemt om dit spanningsveld te minimaliseren.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 23:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik neem meer passief agressieve stappen
Ik til dat eerst over het weekend heen dan kan de MT er nog een plasje overheen doen en kunnen we daarna samen met het klankbord een klap op geven zodanig dat we voldoen aan de gestelde KPI'squote:Op maandag 12 februari 2024 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De neuzen moeten dezelfde kant op.Uw ADH vitamine Worst
De bottom line is dat je een slag maakt en doorpakt totdat het beleid een win-win situatie oplevert.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik til dat eerst over het weekend heen dan kan de MT er nog een plasje overheen doen en kunnen we daarna samen met het klankbord een klap op geven zodanig dat we voldoen aan de gestelde KPI'sIt was a dark and stormy night.![]()
Zullen we daar eerst even over sparren, gaan we out of the box nadenken tijdens de bila, kunnen we dit misschien nog even tegen @hemarookworst aanhouden.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De bottom line is dat je een slag maakt en doorpakt totdat het beleid een win-win situatie oplevert.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja, we moeten ons concept wel eerst nog even dubbelchecken en finetunen voordat we de communicatie in gang zetten.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zullen we daar eerst even over sparren, gaan we out of the box nadenken tijdens de bila, kunnen we dit misschien nog even tegen @:hemarookworst aanhouden.It was a dark and stormy night.![]()
Bij mij op kantoor komt dit soort taal toch wel regelmatig voorbij.quote:It was a dark and stormy night.![]()
Ik hoor het ook wel eens langsvliegen. Gelukkig zit ver genoeg in een andere tak van de organisatie dat ik dit kan negeren.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij op kantoor komt dit soort taal toch wel regelmatig voorbij.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 12 februari 2024 23:44 schreef devzero het volgende:
Klaar met de laatste vergadering van de dag, tijd om naar huis te gaan
Morgen vrij
Mooi vooruitzicht. Hier gewoon een volle werkweek.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:44 schreef devzero het volgende:
Klaar met de laatste vergadering van de dag, tijd om naar huis te gaan
Morgen vrijIt was a dark and stormy night.![]()
Normaal kom ik eind oktober erachter dat ik teveel vakantie uren over heb; ik kan maar 50 dagen meenemen naar het volgend jaar. Dus ik probeer nu wat meer vrije dagen te nemen en dinsdag is meestal mijn rustige dag in de week. Hoewel ik natuurlijk liever maandag of vrijdag vrij neemquote:Op maandag 12 februari 2024 23:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht. Hier gewoon een volle werkweek.![]()
Oj jequote:Op maandag 12 februari 2024 23:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
oj je nu was en
stuk pepper bij
nog van de salamibrotUw ADH vitamine Worst
Naja ik heb ook ongeveer 2 maanden verlof om dit jaar op te nemen, dus ik mag niet klagen
Is een overblijfsel van covid, ik ben bang dat dat nu terug gaat naar 44 dagen. En aan het einde van het jaar dat proberen op te maken is lastig, want de 2 weken dat we dicht waren met kerst krijgen we naast de gewone vakantiedagenquote:![]()
![]()
Lekkere arbeidsvoorwaarden, goed gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Is een overblijfsel van covid, ik ben bang dat dat nu terug gaat naar 44 dagen. En aan het einde van het jaar dat proberen op te maken is lastig, want de 2 weken dat we dicht waren met kerst krijgen we naast de gewone vakantiedagen
Krijg je ook de gelegenheid om ze op te nemen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Naja ik heb ook ongeveer 2 maanden verlof om dit jaar op te nemen, dus ik mag niet klagen![]()
Zeker. Sowieso al heel november verlof genomen. De overige 4 weken ga ik beetje verspreiden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Krijg je ook de gelegenheid om ze op te nemen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Overigens pluspunten voor de verwijzing in de TT naar die ene Abba filmOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
devzero staat sperziebonen te punten
devzero draait zich om
kat springt op het aanrecht, trekt een boon uit de stapel, en begint er mee te spelen op de grond
Katten![]()
![]()
Heb nog maar 26 uur over van vorig jaar, ben ik wel verbaasd over want ben niet op vakantie geweest. Maar wel regelmatig losse daagjes vrijUw ADH vitamine Worst
Jammer dat Dev in een andere tijdszone zit. Des te meer ik van deze man leer, des te meer waardeer ik deze man
Verstandig, je krijgt die uren niet voor niets. Gebruiken! Aan mensen met burnouts heeft niemand wat. Laat die Gen-X mensen maar zeuren dat je zoveel mogelijk moet werkenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nog maar 26 uur over van vorig jaar, ben ik wel verbaasd over want ben niet op vakantie geweest. Maar wel regelmatig losse daagjes vrij![]()
We zijn de kat kwijtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:What does Muschi stand for?
I think it's very funny that "Muschi", the german word for "pussy", works the same as in english. Discussion. Because "Muschi" literally means "kitty", but it is also a very common slang word for "vagina".![]()
Ok Kat is gevonden.
Zat in de badkamer.
Niemand weet waarom of waardoor
Maar dat kan aan ons promillage liggenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oehhh heeft je kat FIV of katten in de buurt?
Dat is wel echt naar.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het was een zwerfkater die van vechten hield. Daar heeft hij het aan overgehouden. Katten met FIV kunnen redelijk lang leven, maar je wilt de kans op infecties zoveel mogelijk vermijden. Dus "het" is nu een binnenkater (zijn balletjes zijn leeg gemaakt)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Oehhh heeft je kat FIV of katten in de buurt?
Dat is wel echt naar.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Denk dat ik maar ONZ mod moet worden, samen met @Harriemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb overigens een top dag gehad in Oeteldonk.
Nu lekker op de bank met beide benen omhoogOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vooral doen! Ze schijnen iedereen aan te nemen. Naja, bijna iedereen. Ik heb nooit meer wat gehoord toen ik ooit dat formulier had opgestuurd voor ONZ modquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:31 schreef Speklap3000 het volgende:
Denk dat ik maar ONZ mod moet worden, samen met @:harrieKennelijk ben ik geen mod materiaal
![]()
![]()
en morgen weer feesten?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu lekker op de bank met beide benen omhoog![]()
Ow ja, ik heb in de Paternoster een paar mooie patertjes gepakt, en dacht toen aan @HarrieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De lift of een kroeg met die naam?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja, ik heb in de Paternoster een paar mooie patertjes gepakt, en dacht toen aan @:harrie![]()
Ik zal nog een paar maanden mijn kwaliteit tonen, en dan solliciterenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral doen! Ze schijnen iedereen aan te nemen. Naja, bijna iedereen. Ik heb nooit meer wat gehoord toen ik ooit dat formulier had opgestuurd voor ONZ modKennelijk ben ik geen mod materiaal
Maar goed, rijst, kip en sperzieboontjes zijn klaar. Als ik om 18:05 thuis kom, dan wil ik niet uitgebreid gaan koken.![]()
![]()
Een kroeg met de naam Paternoster.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De lift of een kroeg met die naam?
Niet de geniale liftOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ff maandje buiten DTS mijn ONZ-waarde aantonen snap je
En ik heb zoveel leuke dingen gedaan en gezien vandaag.
Ik ben echt even aan het bijkomenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Noem ze even allemaal opquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:42 schreef Mickytjuh het volgende:
En ik heb zoveel leuke dingen gedaan en gezien vandaag.
Ik ben echt even aan het bijkomen
En ik ben verliefd op de portier van de Paternoster.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik gok nu, maar ik denk dat ik te veel meubulair van DTS ben geworden en daardoor misschien niet onpartijdig zou kunnen zijn. Terwijl murp de grootste radbraker was in ONZ voor hij mod en later FA werd.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal nog een paar maanden mijn kwaliteit tonen, en dan solliciteren![]()
vind @murp wel goede kerel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok nu, maar ik denk dat ik te veel meubulair van DTS ben geworden en daardoor misschien niet onpartijdig zou kunnen zijn. Terwijl murp de grootste radbraker was in ONZ voor hij mod en later FA werd.
Ben ooit wel crew geweest, misschien helpt me dat
Als ik ooit DTS win, is het deze maand. Dit ga ik echt geen 2e maand doen
beste bolk is een zelf-bolkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:46 schreef mario390 het volgende:
hoezo plaats je 2 - 3 posts
je blokje doppeltmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Aaah prachtig, carnaval is fissa en liefde sowieso.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu lekker op de bank met beide benen omhoog![]()
En ik maar denken dat Murp een vrouw is. Volgens het profiel dan toch.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
vind @:murp wel goede kerel.
Ben ooit wel crew geweest, misschien helpt me dat
Of heb ik het al 15 jaar fout![]()
![]()
Ook vrouwen kunnen een goede kerel zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Murp een vrouw is. Volgens het profiel dan toch.
Of heb ik het al 15 jaar fout
Tegenwoordig kan allesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ook vrouwen kunnen een goede kerel zijn![]()
![]()
Je hoeft geen man te zijn om mijn dude te zijn
Ok, ja dus
In de optocht werden weer veel politieke zaken aangekaart. Deed me goed.
We hebben heerlijke boerenkoolstamp op
Het bier smaakte goed
Niemand van ons heeft gekotst (is overigens geen uitzondering. Er wordt nooit gekotst door onze groep)
Weer nieuwe mensen leren kennen
En de portier van de Paternoster weer geknuffeld.
Want dat hoort bij carnaval.
Morgen nog even een foto met de peer en dan ben ik wel weer content.
Ik hou van iedereenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Thanks spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat hebben wij genotenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hopla hopla hopla heeeee hallekiedallekiedallekiedeeee
Hopla hopla hopla hee
HallekiedallekiedoooooOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Hopla hopla hopla heeeee hallekiedallekiedallekiedeeee
Hopla hopla hopla hee
Hallekiedallekiedooooomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ok dus ik ga de hand maar aan mijzelf slaan
Want MrMickytjuh is 30 kilometer verderopOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daar kunnen we je niet bij helpen. Veel plezierquote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Want MrMickytjuh is 30 kilometer verderop![]()
![]()
Jammerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kunnen we je niet bij helpen. Veel plezier
Ik had het wel leuk gevonden als jij mij deed helpen
Maar ja jij bent nog een beetje verder wegOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik waardeer mijzelf.
Mag dat ookOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelukkig maar.
Maar wat doe jij overigens hier?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hand aan jezelf slaan klinkt voor ons niet goed. als je daar de avond mee wil afsluiten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Want MrMickytjuh is 30 kilometer verderop![]()
Ik heb het over zelfbevrediging lieve BeAquote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hand aan jezelf slaan klinkt voor ons niet goed. als je daar de avond mee wil afsluiten.Jeeeejjjquote:Hij wat waar hoequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe waardeer jij jezelf op een schaal van 1 tot 10?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb het over zelfbevrediging lieve BeA
[..]
Jeeeejjj
[..]
Hij wat waar hoe![]()
Ik waardeer mezelf 11Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb me vergist en schiet gelijk in de lach als ik lees waar het over gaat... lolquote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb het over zelfbevrediging lieve BeA![]()
Ik zit te urineren
Komt wel dichtbij zo hoor spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
tmiquote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit te urineren
Komt wel dichtbij zo hoor spekkie![]()
![]()
Ik lig in bed.
Lekker slapen poppekindjes van meOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De naalden aan mijn kerstboom beginnen te verharden. Dat betekend dat het bijna is afgelopen met de pret. Waarschijnlijk doe ik hem over 2 weken het huis uit. Dan heb ik mijn kerstboom 2.5 maand in huis gehad
@MizzezAmy heb jij je kerstboom nog staan?![]()
Hulde welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja slaap gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrouw vrouw 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man3"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3044 / +286 / +32 / 3789 / 4562
2. devzero / 1200 / +146 / +3 / 478 / 741
3. JustinK / 908 / +161 / +0 / 1255 / 1730
4. KoningWouter / 451 / +47 / +0 / 364 / 486
5. mario390 / 437 / +8 / +3 / 119 / 249
6. Mickytjuh / 388 / +26 / +10 / 487 / 662
7. Harrie / 361 / +19 / +0 / 545 / 760
8. HappyCharly / 357 / +0 / +0 / 874 / 1089
9. KillemWieft / 312 / +0 / +0 / 125 / 219
10. Paul / 235 / +18 / +0 / 763 / 966
11. DerRabbit / 235 / +3 / +0 / 345 / 441
12. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 361 / 453
13. hemarookworst / 202 / +13 / +0 / 294 / 412
14. Rob / 174 / +78 / +0 / 134 / 186
15. DJMO / 171 / +20 / +2 / 126 / 203
16. kree / 163 / +0 / +0 / 233 / 307
17. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 98 / 153
18. gebrokenglas / 137 / +8 / +0 / 96 / 155
19. ieniminimuis / 134 / +4 / +0 / 186 / 247
20. Shii / 119 / +2 / +0 / 140 / 206SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Positieve gedachtes neem ik aanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja, ik heb in de Paternoster een paar mooie patertjes gepakt, en dacht toen aan @:harrieik had visite en heb me gewoon gedragen
![]()
![]()
Jij gedraagt je toch altijd?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Positieve gedachtes neem ik aanik had visite en heb me gewoon gedragen
![]()
Haha jij weet ik kom uit de polder, kben geen messentrekker uut gruusbek!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Carnaval overleefd, ouwe Groebekert?![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha jij weet ik kom uit de polder, kben geen messentrekker uut gruusbek!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
haters gonna hatequote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is wel zoalleen soms niet op de manier die wenselijk is
![]()
Iemand anders zijn is nog lastiger.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:55 schreef Harrie het volgende:
Ja KW soms is het best lastig om jezelf te zijn
+1Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
iemand na doen is veel makkelijkerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Iemand anders zijn is nog lastiger.![]()
![]()
Moet het weer over @Paul gaan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
iemand na doen is veel makkelijker![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:06 schreef Harrie het volgende:
aan het einde van de gang kruipen de geilste meiden rond
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:06 schreef Harrie het volgende:
aan het einde van de gang kruipen de geilste meiden rond![]()
![]()
Okay, ga ik voor je regelen!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er is een snuif Fok-smiley, die zie ik graag hier!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dus dat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik mis iets..... of is het weer same shit different dayProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
1 dode en 5 gewonden zullen weinig impact hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:37 schreef Harrie het volgende:
de aarde is wel wat vol aan het raken dus af en toe een beetje opruimen kan geen kwaad toch![]()
nee dat schiet niet echt op, meer verdriet dan ruimte weerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:46 schreef devzero het volgende:
[..]
1 dode en 5 gewonden zullen weinig impact hebben.![]()
![]()
Meiden, een gewone dode is al erg, maar een dode uit New York en ook nog in de Metro moet wel totaal drama zijn. Hou je rustig allemaal en #geniet van de hits van Modern Talking.quote:![]()
deze opbeurende woorden doen al veelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Meiden, een gewone dode is al erg, maar een dode uit New York en ook nog in de Metro moet wel totaal drama zijn. Hou je rustig allemaal en #geniet van de hits van Modern Talking.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
deze opbeurende woorden doen al veel
Kun je 10 minuten en 15 seconden meezingen![]()
Ik wil nog één ding zeggen: m’n opa wil z’n fiets terug!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Meiden, een gewone dode is al erg, maar een dode uit New York en ook nog in de Metro moet wel totaal drama zijn. Hou je rustig allemaal en #geniet van de hits van Modern Talking.
Tijdens carnaval mag datquote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:55 schreef BasEnAad het volgende:
Lol mag deze Zwitserse schlager na die tweede keer wel plaatsen![]()
![]()
die ouwe moet niet zo zeuren, de accu is toch al lang versletenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wil nog één ding zeggen: m’n opa wil z’n fiets terug!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: