Meerdere wel over de 200 vandaag ԅquote:Op maandag 12 februari 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meerdere punten, als ik het wel heb...
Het levert wel leuke gesprekken opquote:Op maandag 12 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Goede gesprekken leveren geen punten op
Klopt, maar geen puntenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het levert wel leuke gesprekken op
Achja, witte puntjes kun je morgenvroeg weer bij je lokale bakker in dozijnen krijgenquote:
Dat moet niet, of krijg je billenkoek als je niet op 4 bentquote:
Het zijn niet enkel de witte puntjes waar het om draait in het levenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, witte puntjes kun je morgenvroeg weer bij je lokale bakker in dozijnen krijgen
Dan word er zo hard op geslagen dat als mario schreeuwt diegene die slaat zegt: "hou je waffel, aan mijn hand doet het ook pijn!"quote:Op maandag 12 februari 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet niet, of krijg je billenkoek als je niet op 4 bent![]()
@KillemWieft heeft ook witte puntjes en dan hoef je niet eens tot morgenvroeg te wachtenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, witte puntjes kun je morgenvroeg weer bij je lokale bakker in dozijnen krijgen
Hij zal vast ook wel volkoren puntjes hebben, zal je buuf ook blij mee zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de witte puntjes waar het om draait in het leven
Ik vind m'n buuf maar 'n hoe zeg ik het subtiel.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij zal vast ook wel volkoren puntjes hebben, zal je buuf ook blij mee zijn.
nee de op 4 is heeft nog niet zoveelquote:Op maandag 12 februari 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet niet, of krijg je billenkoek als je niet op 4 bent![]()
Dan maar de buuf aan de andere kant de tuin van bemesten?quote:Op maandag 12 februari 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind m'n buuf maar 'n hoe zeg ik het subtiel.
Een kutwijf.
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar de buuf aan de andere kant de tuin van bemesten?
quote:Op maandag 12 februari 2024 23:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meerdere wel over de 200 vandaag ԅ
Of je legt het van de zomer bij met haar door dagelijks vanuit je witte tuinstoel in je voortuin KUT naar haar te roepen terwijl je de ene na de andere halve liter lauwe schultenbrau achterover slaatquote:Op maandag 12 februari 2024 23:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen
quote:Op maandag 12 februari 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je legt het van de zomer bij met haar door dagelijks vanuit je witte tuinstoel in je voortuin KUT naar haar te roepen terwijl je de ene na de andere halve liter lauwe schultenbrau achterover slaat
Dat is beter dan die troela verdientquote:Op maandag 12 februari 2024 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je legt het van de zomer bij met haar door dagelijks vanuit je witte tuinstoel in je voortuin KUT naar haar te roepen terwijl je de ene na de andere halve liter lauwe schultenbrau achterover slaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |