Vooral doen! Ze schijnen iedereen aan te nemen. Naja, bijna iedereen. Ik heb nooit meer wat gehoord toen ik ooit dat formulier had opgestuurd voor ONZ modquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:31 schreef Speklap3000 het volgende:
Denk dat ik maar ONZ mod moet worden, samen met @:harrie
en morgen weer feesten?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb overigens een top dag gehad in Oeteldonk.
Nu lekker op de bank met beide benen omhoog
De lift of een kroeg met die naam?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja, ik heb in de Paternoster een paar mooie patertjes gepakt, en dacht toen aan @:harrie
Ik zal nog een paar maanden mijn kwaliteit tonen, en dan solliciterenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral doen! Ze schijnen iedereen aan te nemen. Naja, bijna iedereen. Ik heb nooit meer wat gehoord toen ik ooit dat formulier had opgestuurd voor ONZ modKennelijk ben ik geen mod materiaal
Een kroeg met de naam Paternoster.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De lift of een kroeg met die naam?
Noem ze even allemaal opquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:42 schreef Mickytjuh het volgende:
En ik heb zoveel leuke dingen gedaan en gezien vandaag.
Ik ben echt even aan het bijkomen
Ik gok nu, maar ik denk dat ik te veel meubulair van DTS ben geworden en daardoor misschien niet onpartijdig zou kunnen zijn. Terwijl murp de grootste radbraker was in ONZ voor hij mod en later FA werd.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal nog een paar maanden mijn kwaliteit tonen, en dan solliciteren
vind @murp wel goede kerel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok nu, maar ik denk dat ik te veel meubulair van DTS ben geworden en daardoor misschien niet onpartijdig zou kunnen zijn. Terwijl murp de grootste radbraker was in ONZ voor hij mod en later FA werd.
beste bolk is een zelf-bolkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:46 schreef mario390 het volgende:
hoezo plaats je 2 - 3 posts
je blokje doppelt
Aaah prachtig, carnaval is fissa en liefde sowieso.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb overigens een top dag gehad in Oeteldonk.
Nu lekker op de bank met beide benen omhoog
En ik maar denken dat Murp een vrouw is. Volgens het profiel dan toch.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
vind @:murp wel goede kerel.
Ben ooit wel crew geweest, misschien helpt me dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |