Dus dat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik mis iets..... of is het weer same shit different day
1 dode en 5 gewonden zullen weinig impact hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:37 schreef Harrie het volgende:
de aarde is wel wat vol aan het raken dus af en toe een beetje opruimen kan geen kwaad toch
nee dat schiet niet echt op, meer verdriet dan ruimte weerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:46 schreef devzero het volgende:
[..]
1 dode en 5 gewonden zullen weinig impact hebben.
Meiden, een gewone dode is al erg, maar een dode uit New York en ook nog in de Metro moet wel totaal drama zijn. Hou je rustig allemaal en #geniet van de hits van Modern Talking.quote:
deze opbeurende woorden doen al veelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Meiden, een gewone dode is al erg, maar een dode uit New York en ook nog in de Metro moet wel totaal drama zijn. Hou je rustig allemaal en #geniet van de hits van Modern Talking.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
deze opbeurende woorden doen al veel
Ik wil nog één ding zeggen: m’n opa wil z’n fiets terug!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Meiden, een gewone dode is al erg, maar een dode uit New York en ook nog in de Metro moet wel totaal drama zijn. Hou je rustig allemaal en #geniet van de hits van Modern Talking.
Tijdens carnaval mag datquote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:55 schreef BasEnAad het volgende:
Lol mag deze Zwitserse schlager na die tweede keer wel plaatsen![]()
die ouwe moet niet zo zeuren, de accu is toch al lang versletenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wil nog één ding zeggen: m’n opa wil z’n fiets terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |