Mooi vooruitzicht. Hier gewoon een volle werkweek.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:44 schreef devzero het volgende:
Klaar met de laatste vergadering van de dag, tijd om naar huis te gaan
Morgen vrij
Normaal kom ik eind oktober erachter dat ik teveel vakantie uren over heb; ik kan maar 50 dagen meenemen naar het volgend jaar. Dus ik probeer nu wat meer vrije dagen te nemen en dinsdag is meestal mijn rustige dag in de week. Hoewel ik natuurlijk liever maandag of vrijdag vrij neemquote:Op maandag 12 februari 2024 23:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht. Hier gewoon een volle werkweek.
Oj jequote:Op maandag 12 februari 2024 23:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
oj je nu was en
stuk pepper bij
nog van de salamibrot
Is een overblijfsel van covid, ik ben bang dat dat nu terug gaat naar 44 dagen. En aan het einde van het jaar dat proberen op te maken is lastig, want de 2 weken dat we dicht waren met kerst krijgen we naast de gewone vakantiedagenquote:
Lekkere arbeidsvoorwaarden, goed gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Is een overblijfsel van covid, ik ben bang dat dat nu terug gaat naar 44 dagen. En aan het einde van het jaar dat proberen op te maken is lastig, want de 2 weken dat we dicht waren met kerst krijgen we naast de gewone vakantiedagen
Krijg je ook de gelegenheid om ze op te nemen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Naja ik heb ook ongeveer 2 maanden verlof om dit jaar op te nemen, dus ik mag niet klagen
Zeker. Sowieso al heel november verlof genomen. De overige 4 weken ga ik beetje verspreiden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 00:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Krijg je ook de gelegenheid om ze op te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |