Gewoon een misverstand, Newey vroeg om foto's van de drive shaft, Horner begreep wat anders...quote:Op maandag 5 februari 2024 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens Bild is het een Overmarsje
[..]
https://apnews.com/articl(...)758cfc29df6970205bfaquote:the complaint is allegedly about his aggressive management style.
Hier kan ik me wel veel meer bij voorstellen, iig.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef Starflyer het volgende:
Een andere bron heeft het over zijn agressieve management stijl. Geen idee hoe betrouwbaar dat is.
[..]
https://apnews.com/articl(...)758cfc29df6970205bfa
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:13 schreef Rnie het volgende:
Recente foto opgedoken van Horner zijn kantoor.
[ afbeelding ]
Niet per se leuker, maar in elk geval wel logischerquote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Sprintweekend gaat op de schop;
Vrijdag;
Vrije training
Kwalificatie sprintrace
Zaterdag
Sprintrace
Kwalificatie race
Zondag
Race
Pas 3x gemeldquote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Sprintweekend gaat op de schop;
Vrijdag;
Vrije training
Kwalificatie sprintrace
Zaterdag
Sprintrace
Kwalificatie race
Zondag
Race
O zag het pas nu op Twitter en zag het nog niet tussen alle Horneyr (quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas 3x gemeld![]()
Maar better quadruple than nothing
En wanneer Parc Ferme? Mag je na de sprintrace nog wat veranderen aan de set-up voor de race?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas 3x gemeld![]()
Maar better quadruple than nothing
Dat is nog niet duidelijkquote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef PirE het volgende:
[..]
En wanneer Parc Ferme? Mag je na de sprintrace nog wat veranderen aan de set-up voor de race?
Ik vind hem niet lelijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En de C44, de kleurtjes tenminste.
Starflyer in F1 / De grote F1 auto's reveal party 2024 editiequote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ook vaak gewoon om geld.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik weet niet hoe ik vanuit een vorig topic een quote kan over zetten , Maar als reactie op whisker: Ja serieus. Case in point Jim Carrey, Tom Cruise en Till Lindeman ( de zanger van Rammstein) waar niks van waar bleek te zijn. Sinds die me too meuk moet je als man ontzettend oppassen, onschuldig flirten kan al als grensoverschrijdend worden gezien. Zeker met die tere zieltjes vandaag de dag die om alles offended zijn.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef D. het volgende:
De eerste 2 races zijn op zaterdag zie ik net.
Handig is anders
Wist je dat dan nietquote:
Nee, na die post zelfs even op Wiki gekeken of het wel kloptquote:
Ramadanquote:Op maandag 5 februari 2024 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, na die post zelfs even op Wiki gekeken of het wel klopt
Wat is dat nou weer voor geneuzel. Saoedi-Arabië heeft wel vaker de sportevenementen op zaterdag die anders op zondag zijn, maar Bahrein toch niet?
Fantastischquote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef D. het volgende:
Handig is anders
Pff. Het seizoen zo indelen dat je niet in moeilijke landen zit in een moeilijke tijd op de kalender is zeker weer teveel gevraagd.quote:
Genoeg sport op zondag, dit is een goed excuus om op zaterdag geen kut klusjes te hoeven doenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je op zondag lekker naar de schoolouders?
Saudi Arabië is wegens de ramadan toch? Bahrain omdat er anders te weinig tijd tussen beide races zit.quote:
Ik heb een hekel aan alles waar Stake/Kick voor staat. Aan de andere is Red Bull ook troep en Ineos/Petronas zijn ook niet de meest frisse bedrijven.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
uitgeschoten met de flowvis?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Je staat als man wel gelijk met 10-0 achter ipv dat het onderzoek afgewacht wordt. Ben wel benieuwd naar de uitkomstquote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik weet niet hoe ik vanuit een vorig topic een quote kan over zetten , Maar als reactie op whisker: Ja serieus. Case in point Jim Carrey, Tom Cruise en Till Lindeman ( de zanger van Rammstein) waar niks van waar bleek te zijn. Sinds die me too meuk moet je als man ontzettend oppassen, onschuldig flirten kan al als grensoverschrijdend worden gezien. Zeker met die tere zieltjes vandaag de dag die om alles offended zijn.
Sinds wanneer is het seizoen logisch ingedeeld. vorig jaar gingen ze van Saoedi Arabie naar Australie en weer terug de zandbak in. En Canada zat tussen alle Europse races in. Logistiek gezien nietde handigste oplossing.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff. Het seizoen zo indelen dat je niet in moeilijke landen zit in een moeilijke tijd op de kalender is zeker weer teveel gevraagd.
Canada zit al sinds mensenheugenis middenin de Europese kalenderquote:Op maandag 5 februari 2024 20:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het seizoen logisch ingedeeld. vorig jaar gingen ze van Saoedi Arabie naar Australie en weer terug de zandbak in. En Canada zat tussen alle Europse races in. Logistiek gezien nietde handigste oplossing.
Ze hebben het nog geprobeerd te koppelen met Miami, maar juni is te heet voor Miami en Canada wilde niet naar mei, dacht ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Canada zit al sinds mensenheugenis middenin de Europese kalenderWas in de jaren 90 al zo. Ze hebben het wel ooit nog een paar jaar gecombineerd met Indianapolis.
Dat klinkt iig een stuk beter.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef Starflyer het volgende:
Een andere bron heeft het over zijn agressieve management stijl. Geen idee hoe betrouwbaar dat is.
[..]
https://apnews.com/articl(...)758cfc29df6970205bfa
Dan had Marko toch al lang en breed op non-actief moeten staan?quote:
Eens maar het gaat ook een beetje over de macht, misschien wat mensen die Horner een kopje kleiner willen maken, die Thais schijnen een grotere vinger in de pap te willen hebben, in dat licht ook niet zo heel vreemd dat Albon naar Red Bull gerucht.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan had Marko toch al lang en breed op non-actief moeten staan?
Is ook daadwerkelijk de nieuwe auto, pull rod in plaats van pull rod voor, en andere sidepods.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Marko bemoeit zich toch alleen met coureurs? Ik denk niet dat deze klacht over Horner van een van de coureurs afkomstig is, jij wel?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan had Marko toch al lang en breed op non-actief moeten staan?
Nouja.. 'daadwerkelijk', het is een overduidelijke render, van wat in ieder geval een versie van de C44 is.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:07 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is ook daadwerkelijk de nieuwe auto, pull rod in plaats van pull rod voor, en andere sidepods.
Kleurtje is in ieder geval ...opvallend.
Ik had deze al eerder verwacht in dit topic.quote:
Zou wat zijn als het perez isquote:Op maandag 5 februari 2024 22:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Marko bemoeit zich toch alleen met coureurs? Ik denk niet dat deze klacht over Horner van een van de coureurs afkomstig is, jij wel?
Gewoon allebei skippen en op zondag terugkijkenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef D. het volgende:
Handig is anders
We kunnen wel een semilive topic doenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan SA niet eens kijken op zaterdag, ze krijgen de tering maar.
En dan heb je maar één grapjas nodig om het te verziekenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We kunnen wel een semilive topic doen
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan heb je maar één grapjas nodig om het te verzieken
Mot je?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Netsplitter kan daar wel een stokje voor steken
Ik kan het ook in mijn eentje af.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We kunnen wel een semilive topic doen
Ik ben er en onze gastmodquote:Op maandag 5 februari 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan heb je maar één grapjas nodig om het te verzieken
Snode plannen?quote:
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Hoe laat zijn die eerste 2 races eigenlijk. Ik ben die beide zaterdagen 's middags op de voetbalclub.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Beetje beweging is altijd goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
16 uur (Bahrein) en 18 uur (Saoedi Arabië)quote:Op maandag 5 februari 2024 23:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe laat zijn die eerste 2 races eigenlijk. Ik ben die beide zaterdagen 's middags op de voetbalclub.
Inb4 'voetbal is geen sport' reacties.
Amateurvoetbal is een sportquote:Op maandag 5 februari 2024 23:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe laat zijn die eerste 2 races eigenlijk. Ik ben die beide zaterdagen 's middags op de voetbalclub.
Inb4 'voetbal is geen sport' reacties.
Horner die de deur uit loopt en niet meer terug komt. Alles om RPM te dwarsbomenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:24 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
nu hopen dat er vandaag niets gebeurt
Grappig wel dat we het met een in het Engels vertaald stukje uit de T moeten doen, ik heb er ook geen abonnement op overigens.quote:
Ben hier ook een beetje bang voor ja. Kijk als die echt dingen heeft gedaan wat niet kan (sexueel wangedrag etc) dan is het wat anders, maar dit lijkt wel een gevalletje "de baas was erg boos op mij en dat vond ik niet zo leuk".quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
Snowflakes gonna snowflake again
Als je zo'n groot bedrijf runt, moet je wel een beetje een klootzak zijn. Je kunt simpelweg niet met iedereen rekening houden en met een grote bek kom je het verst. Vast weer zo'n dametje dat nooit een strobreed in de weg gelegd is door pappie en mammie en die werkzaamheden heeft moeten doen waar ze niet zo'n zin in had. Tsja.
Hoe kan Gordon Ramsey nog bestaan vraag je je af.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
Als je zo'n groot bedrijf runt, moet je wel een beetje een klootzak zijn. Je kunt simpelweg niet met iedereen rekening houden en met een grote bek kom je het verst. Vast weer zo'n dametje dat nooit een strobreed in de weg gelegd is door pappie en mammie en die werkzaamheden heeft moeten doen waar ze niet zo'n zin in had. Tsja.
Die heeft een teflonlaag van al dat koken gekregen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe kan Gordon Ramsey nog bestaan vraag je je af.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
Zullen we eerst het onderzoek afwachten voordat we met een conclusie komen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben hier ook een beetje bang voor ja. Kijk als die echt dingen heeft gedaan wat niet kan (sexueel wangedrag etc) dan is het wat anders, maar dit lijkt wel een gevalletje "de baas was erg boos op mij en dat vond ik niet zo leuk".
Zullen we zelf bepalen of we lekker willen speculeren of niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Zullen we eerst het onderzoek afwachten voordat we met een conclusie komen?
Dot soort reacties slaat nergens op. Ja het komt voor, maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo is. Kijk maar naar Overmars.
Maar moet dat op zo'n denigrerende toon?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Zullen we zelf bepalen of we lekker willen speculeren of niet?
Moet niet, kan wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar moet dat op zo'n denigrerende toon?
Het zegt wel wat dat meteen de vrouw als schuldige wordt gezien. Terwijl er genoeg gevallen zijn waar de man schuldig is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Zullen we zelf bepalen of we lekker willen speculeren of niet?
Dat blijkt.quote:
Het is bewust denigrerend, omdat zo'n muts ervoor kan zorgen dat een hele organisatie in elkaar klapt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
En het is de keuze of er wel of geen foto wordt verstuurd? (indien het dat is)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:31 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het is bewust denigrerend, omdat zo'n muts ervoor kan zorgen dat een hele organisatie in elkaar klapt.
Als Horner zelf schuldig is, is hij diegene die dat veroorzaakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:31 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het is bewust denigrerend, omdat zo'n muts ervoor kan zorgen dat een hele organisatie in elkaar klapt.
Op formule1.nl wordt gezegd dat het niks seksueels is, maar waarschijnlijk een grote bek geweest is van Horner.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]
En het is de keuze of er wel of geen foto wordt verstuurd? (indien het dat is)
En op Bild zeggen ze weer wat anders (of welke bron was het).quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:32 schreef DjVero het volgende:
[..]
Op formule1.nl wordt gezegd dat het niks seksueels is, maar waarschijnlijk een grote bek geweest is van Horner.
Er gaan verschillende verhalen rond, dus wat waar is weten we nog niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:32 schreef DjVero het volgende:
[..]
Op formule1.nl wordt gezegd dat het niks seksueels is, maar waarschijnlijk een grote bek geweest is van Horner.
Ah nu snap ik het, ik dacht dat mijn post denigrerend overkwam, maar ik neem aan dat je refereert naar de originele post.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doel op de toon van meerderen hier, niet per se jouw post alleenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het, ik dacht dat mijn post denigrerend overkwam, maar ik neem aan dat je refereert naar de originele post.
Wat ik zei is absoluut niet bedoeld als vrouwen bashen. Excuses als je het zo hebt opgevat. Man, vrouw, genderneutraal, maakt mij even geen kut uit. Ben dat hele snowflake cultuurtje zat. Je kan niks meer zeggen/doen en je krijgt al een onderzoekje aan je broek. Uiteindelijk komt er relatief vaak weinig uit en heb je wel schade opgelopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
En op Bild zeggen ze weer wat anders (of welke bron was het).
Maar het is elke keer wel weer 'lekker vrouwbashen' op deze manier.
Vind het zelf niet zo leuk, zeg maar.
Dank, fair enough.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat ik zei is absoluut niet bedoeld als vrouwen bashen. Excuses als je het zo hebt opgevat. Man, vrouw, genderneutraal, maakt mij even geen kut uit. Ben dat hele snowflake cultuurtje zat. Je kan niks meer zeggen.
I know, just making sure dat je mij NIET verkeerd opvatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank, fair enough.
Maar je bent niet de enige die dingen zegt
Precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I know, just making sure dat je mij verkeerd opvat![]()
Als die zijn macht heeft misbruikt voor iets sexueels vind ik het meteen game over, maar als het echt alleen maar om zijn management stijl gaat moet hij echt wel losse handjes hebben gehad wil ik het te ver vinden gaan.
Dat krijg je met speculeren, niks mis mee mits je het normaal formuleert.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zegt wel wat dat meteen de vrouw als schuldige wordt gezien. Terwijl er genoeg gevallen zijn waar de man schuldig is.
Oke.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:41 schreef streamjohan het volgende:
Heb altijd al een naar gevoel gekregen van die man. Soort onaantastbaar menneke, niet dus.
Niet helemaal mee eens. Er zijn andere vormen van mishandeling dan sexueel of fysiek met geweld.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I know, just making sure dat je mij NIET verkeerd opvat![]()
Als die zijn macht heeft misbruikt voor iets sexueels vind ik het meteen game over, maar als het echt alleen maar om zijn management stijl gaat moet hij echt wel losse handjes hebben gehad wil ik het te ver vinden gaan.
Edit: Bedoelde natuurlijk NIET .... lol
De sfeer bij Mercedes is toch wel heel anders dan bij RB.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Het is zo simpel als wat. Als je een teer zieltje hebt, blijf dan weg bij dit soort bedrijven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Er zijn andere vormen van mishandeling dan sexueel of fysiek met geweld.
Het wordt dan wel heel ingewikkeld en subjectief allemaal, maar er zijn echt wel situaties waarin een management stijl te ver de lijn overgaat, ook als dat alleen verbaal is.
Dat sommige mensen daar te gevoelig voor zijn en dat te snel te ver vinden gaan en hun werkomgeving daar op af zouden moeten stemmen is een tweede, maar dat wil niet zeggen dat alles maar kan onder het mom van 'stressvolle werkomgeving' of 'winnaarsmentaliteit'.
quote:
Hm.quote:
quote:
🤨quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
Als je zo'n groot bedrijf runt, moet je wel een beetje een klootzak zijn. Je kunt simpelweg niet met iedereen rekening houden en met een grote bek kom je het verst.
Hele bijzondere aannames dit allemaal. Zonder fundering.quote:Vast weer zo'n dametje dat nooit een strobreed in de weg gelegd is door pappie en mammie en die werkzaamheden heeft moeten doen waar ze niet zo'n zin in had. Tsja.
Het probleem hiermee is dat grenzen voor iedereen anders zijn. Dat maakt het niet zo simpel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤨
[..]
Hele bijzondere aannames dit allemaal. Zonder fundering.
Grens = grens
Overschrijdend = overschrijdend
Dat grens=grens vind ik best wel moeilijk want die is de afgelopen 20 jaar wel wat verschoven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤨
[..]
Grens = grens
Wat moet het heerlijk zijn om zo ongenuanceerd in het leven te staan!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤨
[..]
Grens = grens
"Nice guys always finish last", om het maar even bij de racerij te houden. Kijk naar de CEO's van zo'n beetje alle grote bedrijven; Elon Musk, Jeff Bezos. Stuk voor stuk klootzakken die echt niet de top hebben bereikt - en daar vooralsnog lekker zitten - met fluwelen handschoentjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:31 schreef Tarado het volgende:
Dat andere van met een grote bek kom je het verst slaat echt nergens op van @:DjVero
Je begrijpt er gewoon niet zoveel van, een klootzak zijn is niet hetzelfde als een grote bek hebben, als je fluistert luisteren mensen meestal beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:35 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om zo ongenuanceerd in het leven te staan!
[..]
"Nice guys always finish last", om het maar even bij de racerij te houden. Kijk naar de CEO's van zo'n beetje alle grote bedrijven; Elon Musk, Jeff Bezos. Stuk voor stuk klootzakken die echt niet de top hebben bereikt - en daar vooralsnog lekker zitten - met fluwelen handschoentjes.
Ik begrijp het juist dondersgoed; zelf ook ondervonden. Nu lekker een grote bek, zelfvertrouwen gepompt en klootzakken en andere leidinggevenden zien mij ineens staan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je begrijpt er gewoon niet zoveel van, een klootzak zijn is niet hetzelfde als een grote bek hebben, als je fluistert luisteren mensen meestal beter.
Zie weinig nuance in je post inderdaad. Je gaat meteen uit van een hevig door jezelf geconstrueerd en afgedicht scenarioquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:35 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om zo ongenuanceerd in het leven te staan!
Voor de Britse pers niet hoor, die sturen alles richting hun eigen mening.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef streamjohan het volgende:
De nieuwsberichten stemmen niet positief. Natuurlijk pas schuldig indien bewezen, maar verwachten jullie vandaag / later deze week dat Horner gaat opstappen?
Maar je bent dus niet de baas.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:41 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik begrijp het juist dondersgoed; zelf ook ondervonden. Nu lekker een grote bek, zelfvertrouwen gepompt en klootzakken en andere leidinggevenden zien mij ineens staan.
N=1, ik weet, maar blijkbaar werkt het leven nou eenmaal zo. En aan tere zieltjes bij een winnaarsclub als RBR heb je helemaal niks.
"Vast" betekent echter niet dat ik het helemaal afgedicht heb, het is mijn vermoeden. Of dat waar is, weten we hopelijk snel genoeg. Kudo's voor de poging het argument op mij te betrekken though!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie weinig nuance in je post inderdaad. Je gaat meteen uit van een hevig door jezelf geconstrueerd en afgedicht scenario
Dat ambieer ik ook helemaal niet. Kun je leidinggeven aan snowflakes, eigenwijze stukken vreten, betwetertjes, nerdjes, uitslovers en ander voetvolk, amahoela.quote:
Ach, sandbaggen kan ieder team? Daar heeft Mercedes geen monopolie opquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ook dit nog. Einde tijdperk Max.
Zelfs met de RB19 zouden ze dit jaar nog helft van de races winnen, maar leuk dat hij het spannend maakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Vadsige Nederlandse kale midlifers met iets te strakke Mercedes shirtjes op de tribune in Zandvoort, constant klagend over dat irritante Red Bull.quote:
Ik verwacht dat Max meteen gaat vlammen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, sandbaggen kan ieder team? Daar heeft Mercedes geen monopolie op![]()
Ik wil de testdagen wel eens afwachten. En dan nog, waarschijnlijk...
Kijk ze allemaal opeens "nieuws" spuwen danquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Eens hoor, niks is zo zwart/wit,maar als Horner dusdanig hard fout bezig was geweest was er echt wel iets eerder naar boven komen borrelen denk ik dan. Maar goed, laten wij maar verder afwachten, maar krjig weer heel erg het gevoel dat bepaalde groepen er heel hard mee weg beginnen te lopen en opeens ook allerlei andere dingen roepen om wat gezeik te veroorzaaken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Er zijn andere vormen van mishandeling dan sexueel of fysiek met geweld.
Het wordt dan wel heel ingewikkeld en subjectief allemaal, maar er zijn echt wel situaties waarin een management stijl te ver de lijn overgaat, ook als dat alleen verbaal is.
Dat sommige mensen daar te gevoelig voor zijn en dat te snel te ver vinden gaan en hun werkomgeving daar op af zouden moeten stemmen is een tweede, maar dat wil niet zeggen dat alles maar kan onder het mom van 'stressvolle werkomgeving' of 'winnaarsmentaliteit'.
Launch is toch een groot PR cingefest. Mis je weinig aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:25 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
De 15e, tuurlijk weer als ik een teamdag heb
Dat weten we nooit van tevoren natuurlijk, en als Newey een hard hoofd in de nieuwe wagen heeft dan zegt dat wel wat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Max meteen gaat vlammen.
... maar dat zegt Newey dus niet. Nergens zegt hij dat hij er een hard hoofd in heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat weten we nooit van tevoren natuurlijk, en als Newey een hard hoofd in de nieuwe wagen heeft dan zegt dat wel wat.
Maar voor het zelfde geld is dit een vorm van 'zand in de oogjes strooien' zoals ieder team dat wel doet.
Bijv. tijdens de race zeggen dat de bandjes op zijn, om vervolgens nog vrolijk 15 ronden verder te rijden
Glazen deuren intrappen .... Je hebt zelf iets gedaan waarvan je denkt dat dat het beste is zowel op korte- als op langetermijn. Je weet echt niet of de andere teams met iets beters kunnen komen.quote:"This year's car is the third evolution of that original RB18. What we don't know, of course, is the third evolution too conservative, while others have done something different? You just don't know."
Ik heb het lange artikel op Motorsport.com nu niet gelezen, en ging even uit van de korte(re) Tweet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... maar dat zegt Newey dus niet. Nergens zegt hij dat hij er een hard hoofd in heeft.
[..]
Glazen deuren intrappen .... Je hebt zelf iets gedaan waarvan je denkt dat dat het beste is zowel op korte- als op langetermijn. Je weet echt niet of de andere teams met iets beters kunnen komen.
Dit betekent toch niet dat Newey zegt dat de huidige auto zuigt en hij er een hard hoofd in heeft? Hij zegt zelfs letterlijk dat veel teams bij hun gaan afkijken. Nergens blijkt uit dat hij denkt dat ze fout zitten.
Dit is wel het pareltje hoor:quote:
Maar zo te zien is de tendens wel onschuldig tot het tegendeel bewezen is en eerst het onderzoek afwachten.quote:Should have gone when he said he would leave f1 if Redbull overspent the cost cap 21 -22 ..they were found guilty of cheating ..he also shouted and abused Masi to win the 2021 Wdc
Als ik dit zo lees zal het wel met een sisser aflopen gelukkig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is nogal een flutkrant, maar volgens de Saily Mail zou het gaan om "incredibly controlling behaviour" richting een medewerkster: https://www.dailymail.co.(...)emale-colleague.html
Nou, ik hoop het. Het kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees zal het wel met een sisser aflopen gelukkig.
Anders doet Verstappen dat team managen er gewoon zelf bij. Heeft ie nog wel tijd voor als ie weer eenzaam aan de leiding rijdt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het. Het kan nog alle kanten op
Denk het ook, kan gewoon op de rechte stukken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Anders doet Verstappen dat team managen er gewoon zelf bij. Heeft ie nog wel tijd voor als ie weer eenzaam aan de leiding rijdt.
Dat zou ik graag zienquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Anders doet Verstappen dat team managen er gewoon zelf bij. Heeft ie nog wel tijd voor als ie weer eenzaam aan de leiding rijdt.
Die vliegt er met z'n Dutch Directness gelijk weer uit (als manager). Je hoeft maar 1x 'please' vergeten te zeggen als je een Brit iets vraagt en ze zijn intens beledigd.quote:
Dat is ook wel de moeilijkheid bij zo'n F1 bedrijf, je hebt de sportkant waar zowat ieder weekend op het scherpst van de snede gestreden wordt en je hebt de fabriek met kantoren waar uiteraard ook hard gewerkt wordt maar veel werknemers er toch wat anders instaan wat stresslevels etc. betreft.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Die vliegt er met z'n Dutch Directness gelijk weer uit (als manager). Je hoeft maar 1x 'please' vergeten te zeggen als je een Brit iets vraagt en ze zijn intens beledigd.
(Voordat er iemand gaat klagen: dit is een directe anekdote uit de (deels Engelse) familie van @:Tijn .)
Ja, dat is letterlijk wat ik zeg. Maar ook dan zijn er grenzen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:51 schreef DjVero het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Het is zo simpel als wat. Als je een teer zieltje hebt, blijf dan weg bij dit soort bedrijven.
dan gaat zo'n meid toch naar PZ of HR, daar hoort het thuis en die handelt het dan intern af, incl eventuele afkoopsom.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat is letterlijk wat ik zeg. Maar ook dan zijn er grenzen.
ook wel interessante zin uit dat artikel:quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is nogal een flutkrant, maar volgens de Daily Mail zou het gaan om "incredibly controlling behaviour" richting een medewerkster: https://www.dailymail.co.(...)emale-colleague.html
quote:Horner's defenders say the accusations are smears aimed at unseating him from power in an attempt to wrest control to Salzburg, the home of the fizzy drinks company that lends its name to the F1 team – the dominant force of the current era with Max Verstappen winning the last three world titles.
Wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft? RB heeft de advocaat ingehuurd om het te onderzoeken, en daar zal een traject aan vooraf gegaan zijn ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan gaat zo'n meid toch naar PZ of HR, daar hoort het thuis en die handelt het dan intern af, incl eventuele afkoopsom.
Tegenwoordig is iemand niet met z'n gender aanspreken al overschrijdend gedrag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤨
[..]
Grens = grens
Wat ik wat vreemd vind is dat het door het moederbedrijf gedaan wordt dus degene die zich onheus behandeld voelde heeft in Oostenrijk aan de bel getrokken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft? RB heeft de advocaat ingehuurd om het te onderzoeken, en daar zal een traject aan vooraf gegaan zijn ook.
Meestal ga je in zo'n situatie steeds een stapje hoger tot er iemand luistert. Punt is wel dat als er op die manier is opgeschaald en er steeds niet adequaat op gereageerd is er meerdere dingen aan de hand kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik wat vreemd vind is dat het door het moederbedrijf gedaan wordt dus degene die zich onheus behandeld voelde heeft in Oostenrijk aan de bel getrokken.
Zoiets zegt toch ook niets concreets..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
ook wel interessante zin uit dat artikel:
[..]
Of het is iemand die, net als Marko, direct onder Red Bull Gmbh valt, of het is inderdaad een poging om de positie van Horner aan het wankelen te brengen, zoals Horner zelf beweert. Mogelijkheden genoeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Meestal ga je in zo'n situatie steeds een stapje hoger tot er iemand luistert. Punt is wel dat als er op die manier is opgeschaald en er steeds niet adequaat op gereageerd is er meerdere dingen aan de hand kunnen zijn.
Of het is iemand die zich gruwelijk aanstelt, of de cultuur is door en door verrot. Of alles er tussenin.
Oftewel, gewoon afwachten.
quote:
Mocht er niets zijn is het kwaad toch al geschied, dan word het de komende 44 jaar nog steeds opgehaald door #teamLH.quote:
Helaesch.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:28 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Mocht er niets zijn is het kwaad toch al geschied, dan word het de komende 44 jaar nog steeds opgehaald door #teamLH.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Een situatieschets vrijdag. @:rambodirk
ieuwquote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:26 schreef Evenstar het volgende:
Max zin vriendin heeft bedrogen met Geri tijdens een trio met Helmut.
Gelukkig zou Toto zich nooit bezondigen aan intimiderend gedragquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:28 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Mocht er niets zijn is het kwaad toch al geschied, dan word het de komende 44 jaar nog steeds opgehaald door #teamLH.
Horner zelf beweert niks, behalve dat hij ontkent.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of het is iemand die, net als Marko, direct onder Red Bull Gmbh valt, of het is inderdaad een poging om de positie van Horner aan het wankelen te brengen, zoals Horner zelf beweert. Mogelijkheden genoeg.
Maar afwachten wat er vrijdag uitkomt.
Waarom? Vooralsnog is het nog niet duidelijk wat het grensoverschrijdende gedrag inhoudt. Speculaties zijn er wel, maar ook speculaties dat het om niet-seksueel grensoverschrijdend gedrag gaat (Daily Mail). Verder betreft het een medewerkster. Lijkt me sterk dat die minderjarig is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Christian Horney kan beter naar dat chill eiland van Epstein. Het wordt daar steeds drukker en gezelliger.
Wie intimideert hij daar dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig zou Toto zich nooit bezondigen aan intimiderend gedrag
[ afbeelding ]
Niet zo serieus reageren op elk plaatje wat ik hier postquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie intimideert hij daar dan?
Hij reageert als een slachtoffer van een diefstalquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet zo serieus reageren op elk plaatje wat ik hier post
Sorry, ik bedoelde dat stukje uit de Daily Mail waarin gezegd wordt dat het mogelijk is om hem aan het wankelen te brengen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Horner zelf beweert niks, behalve dat hij ontkent.
De afdeling garanties&klachtafhandeling van Bose.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie intimideert hij daar dan?
Böse Totoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Data F1-wintertests 2024quote:
quote:De Formule 1 heeft het aantal wintertestdagen de afgelopen jaren steeds verder teruggedrongen. Zo waren er in 2023 slechts drie testdagen in de aanloop naar de nieuwe jaargang en dat is in 2024 niet anders vanwege de continuïteit in de reglementen en het drukken van de kosten. De wintertest vindt in 2024 op 21, 22 en 23 februari plaats op het Bahrain International Circuit, dat een week later ook de gastheer is van de seizoensopener. De testdagen beginnen om 08.00 uur Nederlandse tijd, en duren tot 17.30 uur.
Christian Horner has 'lost support', Jonathan Wheatley 'could take over'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:45 schreef THEFXR het volgende:
mocht Horner weg moeten dan neemt Jonathan Wheatley over
jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:46 schreef Rnie het volgende:
[..]
Christian Horner has 'lost support', Jonathan Wheatley 'could take over'
Christian Horner has reportedly "lost support" within Red Bull amid an investigation into alleged inappropriate behaviour.
https://www.crash.net/f1/(...)tley-could-take-over
Dit je bron?
https://www.bbc.com/sport/formula1/68205305quote:Though Red Bull has not confirmed the nature of the complaint, BBC Sport understands the claims relate to an allegation of inappropriate behaviour of a controlling nature.
Ik haat dat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
Het probleem van tegenwoordig is clickbaitisme en de extreme drang om nieuws als eerste te brengen door mensen die van zowel de klok als de klepel niets weten.
Eens, maar het lijkt er op dat degene die het nieuws als eerste bracht alleen gemeld heeft dat er een onderzoek loopt. En dat lijkt bevestigd door RBR GmbH. De rest is speculatie, maar niet de schuld van de journalist.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
Het probleem van tegenwoordig is clickbaitisme en de extreme drang om nieuws als eerste te brengen door mensen die van zowel de klok als de klepel niets weten.
klopt. Het gaat mij om degenen die met het verhaal aan de haal gaan. schrijven de stukjes waar je het achterwerk niet eens meer af mee wilt vegen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Eens, maar het lijkt er op dat degene die het nieuws als eerste bracht alleen gemeld heeft dat er een onderzoek loopt. En dat lijkt bevestigd door RBR GmbH. De rest is speculatie, maar niet de schuld van de journalist.
Klinkt als een Gen-Z sneeuwvlokje die niet overweg kan met een veeleisende baas. Horner is altijd al 'incredibly controlling' geweest. Als je bijvoorbeeld die verhalen van een Doornbos hoort.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is nogal een flutkrant, maar volgens de Daily Mail zou het gaan om "incredibly controlling behaviour" richting een medewerkster: https://www.dailymail.co.(...)emale-colleague.html
Dat is best grappig, komende van de FP redactie van Fok.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Het gaat mij om degenen die met het verhaal aan de haal gaan. schrijven de stukjes waar je het achterwerk niet eens meer af mee wilt vegen.
Horner is van de oude stempel. En niet iedereen kan daar mee omgaan. Al zijn er grenzen, werken in zo'n team is echt niet makkelijk denk ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:32 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Klinkt als een Gen-Z sneeuwvlokje die niet overweg kan met een veeleisende baas. Horner is altijd al 'incredibly controlling' geweest. Als je bijvoorbeeld die verhalen van een Doornbos hoort.
Mwah, daar maak je een aanname die niet klopt. Mijn tag is al heel lang wat misleidend, maar heb nooit eerder iemand er over gehoordquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is best grappig, komende van de FP redactie van Fok.
Probleem is dat in de huidige kwets en jank samenleving een stemverheffing al grensoverschrijdend is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Horner is van de oude stempel. En niet iedereen kan daar mee omgaan. Al zijn er grenzen, werken in zo'n team is echt niet makkelijk denk ik.
Stemverheffing in een professionele organisatie hoeft niemand te verdurenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:39 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Probleem is dat in de huidige kwets en jank samenleving een stemverheffing al grensoverschrijdend is.
Er is een verschil tussen hoe iemand iets ervaart en wat juridisch over de grens is. En aangezien we geen idee hebben wat er hier gebeurd is, is het totaal zinloos om daar dit soort uitspraken over te doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:39 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Probleem is dat in de huidige kwets en jank samenleving een stemverheffing al grensoverschrijdend is.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stemverheffing in een professionele organisatie hoeft niemand te verduren
Om een andere kant van hem te laten zien, mijn vriendin werd een keer opgehouden op de trap bij Mercedes, omdat Toto met een schoonmaakster stond te praten. Vroeg hoe het met haar was, schijnbaar was er eerder iets gebeurd ofzo bij haar, en hiij vroeg hoe het daar nu mee was. Niemand is alleen maar goed of alleen maar slecht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...maar wat hebben die er nou precies aan om Horner weg te pesten? Ik heb hier en daar wel gelezen dat he rommelt, maar wat is hun voordeel nu precies als Horner weggaat?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het lijkt er op dat de hoogste top van Red Bull een stok gezocht en nu gevonden heeft om de hond te slaan.
Het is niet de buitenwereld die dit opblaast, het is een inside job.
Ik begrijp dat ook niet. Je hebt jaren gebouwd aan een succes periode en nu die er is ga je zagen aan de stoelpoten van de man waar je dat voor een groot deel an te danken hebt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
...maar wat hebben die er nou precies aan om Horner weg te pesten? Ik heb hier en daar wel gelezen dat he rommelt, maar wat is hun voordeel nu precies als Horner weggaat?
Daarom. Stel dat Horner weg gaat/moet en het waar is dat Newey dan ook weg gaat ....Dan ben je wel klaar na 2025 hoor. Zo'n gerommel terwijl ze voor 2026 nog zoveel te doen hebben, inclusief het bouwen van een eigen motor gaat echt niks positiefs brengen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Je hebt jaren gebouwd aan een succes periode en nu die er is ga je zagen aan de stoelpoten van de man waar je dat voor een groot deel an te danken hebt.
Met het risico op meer onrust en andere mensen die willen vertrekken.
Dat het bedrijf RB meer te zeggen krijgt over het raceteam en de manager kan zeggen dat hij dat voor elkaar heeft gekregen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
...maar wat hebben die er nou precies aan om Horner weg te pesten? Ik heb hier en daar wel gelezen dat he rommelt, maar wat is hun voordeel nu precies als Horner weggaat?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Evenstar het volgende:
Komen wij misschien wel nooit te weten, maar ben nu toch wel heel erg benieuwd wat "controlling behaviour" dan dusdanig erg kan maken dat je het zo hoog/hard gaat spelen.
Ik denk dat de manager straks vooral kan zeggen dat hij het raceteam naar de klote heeft geholpen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat het bedrijf RB meer te zeggen krijgt over het raceteam en de manager kan zeggen dat hij dat voor elkaar heeft gekregen.
Mwah, hij heeft wel aan de opdracht voldaan om meer zeggenschap over het raceteam te krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat de manager straks vooral kan zeggen dat hij het raceteam naar de klote heeft geholpen.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat de manager straks vooral kan zeggen dat hij het raceteam naar de klote heeft geholpen.
Als het een type Jerry Jones is weet je genoeg. Overtuigd dat ze het zelf beter kunnen en staf aanstellen die bereid is om te luisteren naar de baas.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
oepsquote:
Kan het echt niet effe dag rustig blijven in de F1 tijdens de winterstopquote:
nopequote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan het echt niet effe dag rustig blijven in de F1 tijdens de winterstop
Ik ben druk bezig met alle ESF Nationale Finales / Voorrondes aan het kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope![]()
![]()
![]()
Dat is juist beter in de winter, dan hebben we er tijd voor en hoeft niet alles tussen de races gepropt te worden
en welk deel daarvan is ons probleem?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met alle ESF Nationale Finales / Voorrondes aan het kijken.
Nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
en welk deel daarvan is ons probleem?
En dat nét voor het weer begintquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan het echt niet effe dag rustig blijven in de F1 tijdens de winterstop
Ik dacht dat ze in landen waar Stake verboden was Kick zouden gebruikenquote:
Ja maar as Zwitsers team zit je wel met dat je je aan de regels van je basisland moet houden hequote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in landen waar Stake verboden was Kick zouden gebruiken
Dit is nog wel het minste drama van alles wat nu in F1 speelt denk ikquote:
Dus verwacht ik dat ze in Zwitserland Kick Sauber hetenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja maar as Zwitsers team zit je wel met dat je je aan de regels van je basisland moet houden he
Wat is er met Singapore? Jezus, ik moet er echt bovenop zitten om niets te missen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Overzichtje van alles wat er nu speelt.
het gaat niet om de naam he... het gaat om het sponsorschap...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus verwacht ik dat ze in Zwitserland Kick Sauber heten
nou Boomer ga je inlezen dan!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er met Singapore? Jezus, ik moet er echt bovenop zitten om niets te missen.
Als mod is dit behoorlijk vanzelfsprekend ja. Ik verwacht ook dat jullie fungeren als een soort kennisbank.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er met Singapore? Jezus, ik moet er echt bovenop zitten om niets te missen.
minister van transport die de Grand Prix naar Singapore haalde is beschuldigd van corruptie.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vakantie tot de wintertestsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als mod is dit behoorlijk vanzelfsprekend ja. Ik verwacht ook dat jullie fungeren als een soort kennisbank.
Ben ik blij dat NK en ESF1 hier mod zijn en ik alleen maar rond loop hieroquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als mod is dit behoorlijk vanzelfsprekend ja. Ik verwacht ook dat jullie fungeren als een soort kennisbank.
Reces is geen vakantie beste man.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vakantie tot de wintertests
Ik kan me voorstellen dat Kick in Zwitserland de officiële sponsor is, maar aan de andere kant kan ik me inderdaad ook voorstellen dat Sauber nergens Stake mag gebruiken omdat ze in Zwitserland gevestigd zijn. Dan moeten ze dus overal Kick gebruikenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om de naam he... het gaat om het sponsorschap...
Ze mogen al niet een sponsor zijn zonder die vergunning
Dan moet je hier tot die tijd ook niet komenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vakantie tot de wintertests
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je hier tot die tijd ook niet komen
Barcelona vervangen door een rotonde, huh wat?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Overzichtje van alles wat er nu speelt.
Wij feliciteren Sauber en Haas vast met (weer) de laatste twee plekken in het kampioenschap.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Sauber heeft gezeik met hun thuisland (Zwitserland) omdat die ene sponsor daar geen licentie heeft. Het stapelt zich echt lekker op
Ik roep t al even, Max en Newey gaan met honda mee in 2026quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarom. Stel dat Horner weg gaat/moet en het waar is dat Newey dan ook weg gaat ....Dan ben je wel klaar na 2025 hoor. Zo'n gerommel terwijl ze voor 2026 nog zoveel te doen hebben, inclusief het bouwen van een eigen motor gaat echt niks positiefs brengen.
Als Horner/Newey weg gaan zie ik Max ook vertrekken. Die is ook niet dom en opeens zit je met een team waar je niks meer aan hebt.
Vanaf 2026 is de Spaanse Grand Prix in Madrid en gaat over een rotonde.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Barcelona vervangen door een rotonde, huh wat?
En in het licht van de afgelopen dagen is dat van Andretti eigenlijk maar kruimelnieuws(een team komt er misschien bij en uiteindelijk niet, ach)
Dat is al zeker enzo en gaat ten koste van Barcelona?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vanaf 2026 is de Spaanse Grand Prix in Madrid en gaat over een rotonde.
[ afbeelding ]
Lijkt wel een Top Gear trackquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit de aankomende GP van Donderberg Roermond?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een hoop stront nieuws ...quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:12 schreef streamjohan het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)op-aantijgingen.html
"Ze heeft Christian verteld dat hij alles moet laten verdwijnen. Ze zal aan hem plakken als lijm, glimlachen en een dapper gezicht opzetten in het openbaar.’’
Nee, daar heb je wat aan
Dat is ook een voorbarige conclusie, het hangt er ten eerste vanaf of hij iets gedaan heeft wat niet door de beugel kan en in hoeverre dat dan niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat een hoop stront nieuws ...
"naar verluidt"
"blijft onduidelijk"
"een vriendin van"
"zou verteld hebben"
Denk eigenlijk dat het sowieso wel klaar is voor Horner. Niemand lijtk hem openbaar te (durven) steunen, dan zit je daar niet lekker meer als teambaas. Natuurlijk weet je niet wat er achter gesloten deuren aan de hand is, maar niemand durft zijn of haar vingers te branden op dit moment. Als je als teamleider niet op steun kan rekenen heb je er helaas weinig meer te zoeken.
Mwah, ik weet het niet hoor. Als er geen interne strijd gevoerd zou worden zou er toch wel iemand kunnen opstaan, zoals bijv. een Helmut Marko, om te zeggen dat men niet zo moet speculeren en iedereen netjes onderzoek moet afwachten. Nu lijkt Horner wel heel erg alleen te staan en dat is geen goed teken. Helmut Marko heeft overal en altijd een mening en trekt zonder na te denken zijn mond open en nu is die nergens te bekennen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook een voorbarige conclusie, het hangt er ten eerste vanaf of hij iets gedaan heeft wat niet door de beugel kan en in hoeverre dat dan niet door de beugel kan.
Als het iets seksueels is kan hij het gewoon vergeten, mocht het wat anders zijn dan is daar wel uit te komen lijkt me.
Dit is wel een klein beetje een belediging...quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt wel een Top Gear track
En welk team zou dat zijn dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:10 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik roep t al even, Max en Newey gaan met honda mee in 2026
Alsof er ook maar Nederlanders zijn met inside information in de F1quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
In het podcastje van Erik van haren en Albers was Erik ook wel heel erg zeker van zijn zaak vond ik..
Als die echt details zou weten zou die het van de daken schreeuwen, zodat iedereen veren in zijn kont kon steken. Die Erik wordt met de dag irritanter.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
In het podcastje van Erik van haren en Albers was Erik ook wel heel erg zeker van zijn zaak vond ik..
Off season is het ook wat makkelijker om nergens te bekennen te zijn maar als het concern schrijft dat ze er verder niets over naar buiten brengen tot kan Marko daar ook moeilijk persoonlijk een tussen commentaar op geven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet hoor. Als er geen interne strijd gevoerd zou worden zou er toch wel iemand kunnen opstaan, zoals bijv. een Helmut Marko, om te zeggen dat men niet zo moet speculeren en iedereen netjes onderzoek moet afwachten. Nu lijkt Horner wel heel erg alleen te staan en dat is geen goed teken. Helmut Marko heeft overal en altijd een mening en trekt zonder na te denken zijn mond open en nu is die nergens te bekennen.
Geen elfde team is in zoverre jammer dat het 2 extra stoeltjes zijn (voor b.v. talent dat nu niet kan doorstromen) die er dus niet bij komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Barcelona vervangen door een rotonde, huh wat?
En in het licht van de afgelopen dagen is dat van Andretti eigenlijk maar kruimelnieuws(een team komt er misschien bij en uiteindelijk niet, ach)
ze moet hem gewoon steunen ipv gaan janken,quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:12 schreef streamjohan het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)op-aantijgingen.html
"Ze heeft Christian verteld dat hij alles moet laten verdwijnen. Ze zal aan hem plakken als lijm, glimlachen en een dapper gezicht opzetten in het openbaar.’’
Nee, daar heb je wat aan
Uiteraard, ik vind het zeker jammer ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen elfde team is in zoverre jammer dat het 2 extra stoeltjes zijn (voor b.v. talent dat nu niet kan doorstromen) die er dus niet bij komen.
Ik zou niet weten waarom niet. Het wordt ook niet ontkend door RBR en zij waren de eersten met het nieuws. Waarom zou hij dan geen inside informatie hebben?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alsof er ook maar Nederlanders zijn met inside information in de F1
Welke versie TG?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel een klein beetje een belediging...
Voor Top Gear dan hè.
Madrid wordt de nieuwe Spaanse Grand Prix. Of Barcelona na volgend jaar terugkeert (als Catalaanse Grand Prix of Europese Grand Prix oid) is nog afwachten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is al zeker enzo en gaat ten koste van Barcelona?
Damn, ik dacht dat het een aanvulling was
Aston Martin gaat vanaf 2026 met Honda motoren rijden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En welk team zou dat zijn dan?
Hij heeft connecties met in ieder geval de Verstappens, op zich prima netwerk lijkt me dan welquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
het is iig geen Dana white, die vloekt overal doorheen, zelfs beelden in een club dat hij zijn vrouw slaat overleeft hij gewoon zijn baan, onder mom dat hij dronken was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat een hoop stront nieuws ...
"naar verluidt"
"blijft onduidelijk"
"een vriendin van"
"zou verteld hebben"
Waarom de neuk zou Geri kapot zijn als het inderdaad alleen maar gaat over zijn management stijl.
Denk eigenlijk dat het sowieso wel klaar is voor Horner. Niemand lijtk hem openbaar te (durven) steunen, dan zit je daar niet lekker meer als teambaas. Natuurlijk weet je niet wat er achter gesloten deuren aan de hand is, maar niemand durft zijn of haar vingers te branden op dit moment. Als je als teamleider niet op steun kan rekenen heb je er helaas weinig meer te zoeken.
Dit is toch vrij duidelijk? Met alle andere kandidaten die er nog zijn, de kalender die nu al overvol zit.. Leuk dat ze het zeggen, maar dat is volstrekt kansloos.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Madrid wordt de nieuwe Spaanse Grand Prix. Of Barcelona na volgend jaar terugkeert (als Catalaanse Grand Prix of Europese Grand Prix oid) is nog afwachten.
Wij moeten die clickbaitshitsites als gpblog wat minder steunen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze moet hem gewoon steunen ipv gaan janken,
Wat zou het belang van Jos zijn dan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
motorsport.de suggereert nu dat Jos het lek is.
Pffffquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij is wel een ervaringsdeskundige op het gebied van grensoverscheidend gedrag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat zou het belang van Jos zijn dan?
Er zou een machtsstrijd tussen Marko en Horner zijn en de Verstappens zouden loyaal aan Marko zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met Marko en Piquet aan je zijde hoef je geen vijanden meer te hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zou een machtsstrijd tussen Marko en Horner zijn en de Verstappens zouden loyaal aan Marko zijn
Horner wilde wel van Marko af schijnt, dat is voorkomen en misschien krijgt hij nu een koekje van eigen deeg, maar denk niet dat RBR gebaat is bij het opstappen van Horner.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Met Marko en Piquet aan je zijde hoef je geen vijanden meer te hebben
Jos wil de teambaas wordenquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
het woord tactisch kent Jos nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 13:55 schreef Black-Death het volgende:
Jos moet maar wat meer afstand houden denk ik. Laat vooral Red Bull Racing haar ding doen, tis een van de beste teams. Ga je toch niet liggen stoken.. man man wat een hork die vent
Bericht komt uit 2022.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:55 schreef Black-Death het volgende:
Jos moet maar wat meer afstand houden denk ik. Laat vooral Red Bull Racing haar ding doen, tis een van de beste teams. Ga je toch niet liggen stoken.. man man wat een hork die vent
misschien is het wraak van Jos? je weet nooit hoe lang iemand een grudge houdt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:58 schreef Abdus18 het volgende:
Dat, "its not Max Verstappen Racing" is toch al bijna 2 jaar oud?
vrijdag meer dus, maar het is dus óf "Horner is een incarnatie van Van Nieuwkerk" of "sneeuwvlok is boos over harde kritiek op haar functioneren" . Dat zoiets kan escaleren bewijst de muiterij op de HMS Bounty wel.quote:Sources say the investigation is set to centre on a female employee’s concerns about Horner’s strict work regime and does not relate to any sexual impropriety.
An F1 source told The Sun: “Christian had concerns about her conduct and made it clear he was unhappy.
“She went on to make a complaint about his ‘controlling’ behaviour, which detonated this crisis for the team.”
Die zijn er wel, maar dat wilt niet zeggen dat ze die info delenquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voordeel van de engelse roddelpers tov de nederlandse is wel liability, die zullen niet snel onwaarheden publiceren, al gooien ze er wel meestal een "het kan alle kanten op" sausje overheen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:40 schreef Sabata het volgende:
Weet niet of deze al is langsgekomen, maar ook The Sun bemoeit zich er nu mee
https://www.thesun.co.uk/(...)wer-struggle-claims/
interessante quote
[..]
vrijdag meer dus, maar het is dus óf "Horner is een incarnatie van Van Nieuwkerk" of "sneeuwvlok is boos over harde kritiek op haar functioneren" . Dat zoiets kan escaleren bewijst de muiterij op de HMS Bounty wel.
Het kan natuurlijk ook nog ergens in het midden liggen; een Horner die eigenlijk iets te hard schreeuwde of te kritisch was, maar niet extreem, en een (kennelijk vrouwelijke) medewerker die dat als traumatisch heeft ervaren, terwijl anderen het relatief mee vonden vallen. Zeg het maar...quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:40 schreef Sabata het volgende:
Weet niet of deze al is langsgekomen, maar ook The Sun bemoeit zich er nu mee
https://www.thesun.co.uk/(...)wer-struggle-claims/
interessante quote
[..]
vrijdag meer dus, maar het is dus óf "Horner is een incarnatie van Van Nieuwkerk" of "sneeuwvlok is boos over harde kritiek op haar functioneren" . Dat zoiets kan escaleren bewijst de muiterij op de HMS Bounty wel.
...dus Jos zou dan iets te horen hebben gekregen van binnen bij Red Bull end it weer doorgespeeld hebben?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gp blog, ga maar uit van nep nieuws voor kliks.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
...dus Jos zou dan iets te horen hebben gekregen van binnen bij Red Bull end it weer doorgespeeld hebben?
Enige manier dat dat kan is als het vooropgezet werk is via Helmut Marko. Hoe the neuk moet Jos anders achter zoiets komen. Niet dat die de hele dag over de werkvloer bij Red Bull Racing loopt neem ik aan.
Motorsport.de toch niet zo?quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gp blog, ga maar uit van nep nieuws voor kliks.
quote:Die Gerüchte kamen nach F1-Insider-Informationen im Rahmen des Hahnenkamm-Skirennens in Kitzbühel auf. Dort waren auch diverse Formel-1-Entscheidungsträger als Gäste vor Ort wie beispielsweise McLaren-Chef Zak Brown und Mercedes-Teamchef Toto Wolff.
Las dat de Televaag het blijkbaar al eerder wist, maar niet mocht publiceren. Weet niet wat daarvan waar is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:16 schreef Starflyer het volgende:
F1 Insider zei dat de eerste geruchten bij de Hahnenkamm ski-wedstrijden naar boven kwamen. Weet niet of Jos daarbij was. Zij brachten het nieuws imho min of meer gelijktijdig met de Telegraaf.
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)nstig-verstoord.htmlquote:Inmiddels is het speculeren flink aan de gang. Een van de vragen is hoe het verhaal überhaupt in de media kon komen. De Telegraaf was er als eerste van op de hoogte, maar publiceerde pas nadat F1-Insider het bracht. Eerder deze week meldde de Daily Mail dat de Nederlandse krant gedreigd was met juridische stappen, indien er gepubliceerd zou worden.
GP Blog neem ik sowieso met een flinke korrel zou, maar zo te zien hebben zij het weer van de Daily Mail.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Las dat de Televaag het blijkbaar al eerder wist, maar niet mocht publiceren. Weet niet wat daarvan waar is.
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)nstig-verstoord.html
Daarom zei ik het ook (met citaatquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
GP Blog neem ik sowieso met een flinke korrel zou, maar zo te zien hebben zij het weer van de Daily Mail.
Als het woord 'grensoverschrijdend' is gebruikt voelen 'serieuze' media zich gelegitimeerd om schaamteloos te roddelen, met zinnetjes als 'bronnden melden' en 'er wordt gezegd'.. Dan moet iedereen zijn deugplasje er overheen doen om er nog meer riooljournalistiek van te maken.quote:
Dit eigenlijk. Ik ben heel benieuwd wat er vrijdag gaat gebeuren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik word hier zo moe van, die man word al gecancelled voordat er ook maar iets bekend is. "Er schijnt bewijs te zijn"...
Als dat echt zo was hadden we dat nu al lang gezien moeten hebben.
Dat komt dan bij het onderzoek toch wel? Tenminste, als er bewijzen zijn, wordt het daar beoordeeld/behandeld en niet meteen in de media gegooidquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik word hier zo moe van, die man word al gecancelled voordat er ook maar iets bekend is. "Er schijnt bewijs te zijn"...
Als dat echt zo was hadden we dat nu al lang gezien moeten hebben.
Maar dat kwam pas toen het programma al leng van de buis wasquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:31 schreef Zorro het volgende:
Aangezien er zover ik tot nu toe zie maar 1 persoon is die ergens problemen mee heeft geloof ik er niks van dat het een van Nieuwkerkje is want dan waren er wel meer.
Iemand heeft gewoon opgevangen dat "The Boss" heeft zitten meppen en tietengrijpen in de RedBull-paddock en is er abusievelijk vanuit gegaan dat Horner werd bedoeld.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:26 schreef Cilantro het volgende:
Plottwist: Jos heeft die vrouwelijk medewerker in elkaar gemept en probeert nu Horner de schuld te geven
Zou wel verklaren waarom die pitpoezen weg zijn...quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iemand heeft gewoon opgevangen dat "The Boss" heeft zitten meppen en tietengrijpen in de RedBull-paddock en is er abusievelijk vanuit gegaan dat Horner werd bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |