Ik kan me voorstellen dat Kick in Zwitserland de officiėle sponsor is, maar aan de andere kant kan ik me inderdaad ook voorstellen dat Sauber nergens Stake mag gebruiken omdat ze in Zwitserland gevestigd zijn. Dan moeten ze dus overal Kick gebruikenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om de naam he... het gaat om het sponsorschap...
Ze mogen al niet een sponsor zijn zonder die vergunning
Dan moet je hier tot die tijd ook niet komenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vakantie tot de wintertests
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je hier tot die tijd ook niet komen
Barcelona vervangen door een rotonde, huh wat?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Overzichtje van alles wat er nu speelt.
Wij feliciteren Sauber en Haas vast met (weer) de laatste twee plekken in het kampioenschap.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Sauber heeft gezeik met hun thuisland (Zwitserland) omdat die ene sponsor daar geen licentie heeft. Het stapelt zich echt lekker op
Ik roep t al even, Max en Newey gaan met honda mee in 2026quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarom. Stel dat Horner weg gaat/moet en het waar is dat Newey dan ook weg gaat ....Dan ben je wel klaar na 2025 hoor. Zo'n gerommel terwijl ze voor 2026 nog zoveel te doen hebben, inclusief het bouwen van een eigen motor gaat echt niks positiefs brengen.
Als Horner/Newey weg gaan zie ik Max ook vertrekken. Die is ook niet dom en opeens zit je met een team waar je niks meer aan hebt.
Vanaf 2026 is de Spaanse Grand Prix in Madrid en gaat over een rotonde.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Barcelona vervangen door een rotonde, huh wat?
En in het licht van de afgelopen dagen is dat van Andretti eigenlijk maar kruimelnieuws(een team komt er misschien bij en uiteindelijk niet, ach)
Dat is al zeker enzo en gaat ten koste van Barcelona?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vanaf 2026 is de Spaanse Grand Prix in Madrid en gaat over een rotonde.
[ afbeelding ]
Lijkt wel een Top Gear trackquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit de aankomende GP van Donderberg Roermond?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een hoop stront nieuws ...quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:12 schreef streamjohan het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)op-aantijgingen.html
"Ze heeft Christian verteld dat hij alles moet laten verdwijnen. Ze zal aan hem plakken als lijm, glimlachen en een dapper gezicht opzetten in het openbaar.’’
Nee, daar heb je wat aan
Dat is ook een voorbarige conclusie, het hangt er ten eerste vanaf of hij iets gedaan heeft wat niet door de beugel kan en in hoeverre dat dan niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat een hoop stront nieuws ...
"naar verluidt"
"blijft onduidelijk"
"een vriendin van"
"zou verteld hebben"
Denk eigenlijk dat het sowieso wel klaar is voor Horner. Niemand lijtk hem openbaar te (durven) steunen, dan zit je daar niet lekker meer als teambaas. Natuurlijk weet je niet wat er achter gesloten deuren aan de hand is, maar niemand durft zijn of haar vingers te branden op dit moment. Als je als teamleider niet op steun kan rekenen heb je er helaas weinig meer te zoeken.
Mwah, ik weet het niet hoor. Als er geen interne strijd gevoerd zou worden zou er toch wel iemand kunnen opstaan, zoals bijv. een Helmut Marko, om te zeggen dat men niet zo moet speculeren en iedereen netjes onderzoek moet afwachten. Nu lijkt Horner wel heel erg alleen te staan en dat is geen goed teken. Helmut Marko heeft overal en altijd een mening en trekt zonder na te denken zijn mond open en nu is die nergens te bekennen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook een voorbarige conclusie, het hangt er ten eerste vanaf of hij iets gedaan heeft wat niet door de beugel kan en in hoeverre dat dan niet door de beugel kan.
Als het iets seksueels is kan hij het gewoon vergeten, mocht het wat anders zijn dan is daar wel uit te komen lijkt me.
Dit is wel een klein beetje een belediging...quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt wel een Top Gear track
En welk team zou dat zijn dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:10 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik roep t al even, Max en Newey gaan met honda mee in 2026
Alsof er ook maar Nederlanders zijn met inside information in de F1quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
In het podcastje van Erik van haren en Albers was Erik ook wel heel erg zeker van zijn zaak vond ik..
Als die echt details zou weten zou die het van de daken schreeuwen, zodat iedereen veren in zijn kont kon steken. Die Erik wordt met de dag irritanter.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
In het podcastje van Erik van haren en Albers was Erik ook wel heel erg zeker van zijn zaak vond ik..
Off season is het ook wat makkelijker om nergens te bekennen te zijn maar als het concern schrijft dat ze er verder niets over naar buiten brengen tot kan Marko daar ook moeilijk persoonlijk een tussen commentaar op geven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet hoor. Als er geen interne strijd gevoerd zou worden zou er toch wel iemand kunnen opstaan, zoals bijv. een Helmut Marko, om te zeggen dat men niet zo moet speculeren en iedereen netjes onderzoek moet afwachten. Nu lijkt Horner wel heel erg alleen te staan en dat is geen goed teken. Helmut Marko heeft overal en altijd een mening en trekt zonder na te denken zijn mond open en nu is die nergens te bekennen.
Geen elfde team is in zoverre jammer dat het 2 extra stoeltjes zijn (voor b.v. talent dat nu niet kan doorstromen) die er dus niet bij komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Barcelona vervangen door een rotonde, huh wat?
En in het licht van de afgelopen dagen is dat van Andretti eigenlijk maar kruimelnieuws(een team komt er misschien bij en uiteindelijk niet, ach)
ze moet hem gewoon steunen ipv gaan janken,quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:12 schreef streamjohan het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)op-aantijgingen.html
"Ze heeft Christian verteld dat hij alles moet laten verdwijnen. Ze zal aan hem plakken als lijm, glimlachen en een dapper gezicht opzetten in het openbaar.’’
Nee, daar heb je wat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |