quote:
Hm.quote:
quote:
🤨quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
Snowflakes gonna snowflake again
Als je zo'n groot bedrijf runt, moet je wel een beetje een klootzak zijn. Je kunt simpelweg niet met iedereen rekening houden en met een grote bek kom je het verst.
Hele bijzondere aannames dit allemaal. Zonder fundering.quote:Vast weer zo'n dametje dat nooit een strobreed in de weg gelegd is door pappie en mammie en die werkzaamheden heeft moeten doen waar ze niet zo'n zin in had. Tsja.
Het probleem hiermee is dat grenzen voor iedereen anders zijn. Dat maakt het niet zo simpel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤨
[..]
Hele bijzondere aannames dit allemaal. Zonder fundering.
Grens = grens
Overschrijdend = overschrijdend
Dat grens=grens vind ik best wel moeilijk want die is de afgelopen 20 jaar wel wat verschoven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤨
[..]
Grens = grens
Wat moet het heerlijk zijn om zo ongenuanceerd in het leven te staan!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤨
[..]
Grens = grens
"Nice guys always finish last", om het maar even bij de racerij te houden. Kijk naar de CEO's van zo'n beetje alle grote bedrijven; Elon Musk, Jeff Bezos. Stuk voor stuk klootzakken die echt niet de top hebben bereikt - en daar vooralsnog lekker zitten - met fluwelen handschoentjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:31 schreef Tarado het volgende:
Dat andere van met een grote bek kom je het verst slaat echt nergens op van @:DjVero
Je begrijpt er gewoon niet zoveel van, een klootzak zijn is niet hetzelfde als een grote bek hebben, als je fluistert luisteren mensen meestal beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:35 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om zo ongenuanceerd in het leven te staan!
[..]
"Nice guys always finish last", om het maar even bij de racerij te houden. Kijk naar de CEO's van zo'n beetje alle grote bedrijven; Elon Musk, Jeff Bezos. Stuk voor stuk klootzakken die echt niet de top hebben bereikt - en daar vooralsnog lekker zitten - met fluwelen handschoentjes.
Ik begrijp het juist dondersgoed; zelf ook ondervonden. Nu lekker een grote bek, zelfvertrouwen gepompt en klootzakken en andere leidinggevenden zien mij ineens staan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je begrijpt er gewoon niet zoveel van, een klootzak zijn is niet hetzelfde als een grote bek hebben, als je fluistert luisteren mensen meestal beter.
Zie weinig nuance in je post inderdaad. Je gaat meteen uit van een hevig door jezelf geconstrueerd en afgedicht scenarioquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:35 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om zo ongenuanceerd in het leven te staan!
Voor de Britse pers niet hoor, die sturen alles richting hun eigen mening.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef streamjohan het volgende:
De nieuwsberichten stemmen niet positief. Natuurlijk pas schuldig indien bewezen, maar verwachten jullie vandaag / later deze week dat Horner gaat opstappen?
Maar je bent dus niet de baas.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:41 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik begrijp het juist dondersgoed; zelf ook ondervonden. Nu lekker een grote bek, zelfvertrouwen gepompt en klootzakken en andere leidinggevenden zien mij ineens staan.
N=1, ik weet, maar blijkbaar werkt het leven nou eenmaal zo. En aan tere zieltjes bij een winnaarsclub als RBR heb je helemaal niks.
"Vast" betekent echter niet dat ik het helemaal afgedicht heb, het is mijn vermoeden. Of dat waar is, weten we hopelijk snel genoeg. Kudo's voor de poging het argument op mij te betrekken though!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie weinig nuance in je post inderdaad. Je gaat meteen uit van een hevig door jezelf geconstrueerd en afgedicht scenario
Dat ambieer ik ook helemaal niet. Kun je leidinggeven aan snowflakes, eigenwijze stukken vreten, betwetertjes, nerdjes, uitslovers en ander voetvolk, amahoela.quote:
Ach, sandbaggen kan ieder team? Daar heeft Mercedes geen monopolie opquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ook dit nog. Einde tijdperk Max.
Zelfs met de RB19 zouden ze dit jaar nog helft van de races winnen, maar leuk dat hij het spannend maakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Vadsige Nederlandse kale midlifers met iets te strakke Mercedes shirtjes op de tribune in Zandvoort, constant klagend over dat irritante Red Bull.quote:
Ik verwacht dat Max meteen gaat vlammen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, sandbaggen kan ieder team? Daar heeft Mercedes geen monopolie op![]()
Ik wil de testdagen wel eens afwachten. En dan nog, waarschijnlijk...
Kijk ze allemaal opeens "nieuws" spuwen danquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:57 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |