abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212331842
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:55 schreef Black-Death het volgende:
Jos moet maar wat meer afstand houden denk ik. Laat vooral Red Bull Racing haar ding doen, tis een van de beste teams. Ga je toch niet liggen stoken.. man man wat een hork die vent
Bericht komt uit 2022.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_212331858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 13:58 schreef Abdus18 het volgende:
Dat, "its not Max Verstappen Racing" is toch al bijna 2 jaar oud? :P
misschien is het wraak van Jos? je weet nooit hoe lang iemand een grudge houdt.
pi_212331875
Merkwaardige dingen weer hoor :') _O-
De enige echte.
pi_212332091
Plottwist: Jos heeft die vrouwelijk medewerker in elkaar gemept en probeert nu Horner de schuld te geven :o
pi_212332227
Weet niet of deze al is langsgekomen, maar ook The Sun bemoeit zich er nu mee

https://www.thesun.co.uk/(...)wer-struggle-claims/

interessante quote

quote:
Sources say the investigation is set to centre on a female employee’s concerns about Horner’s strict work regime and does not relate to any sexual impropriety.

An F1 source told The Sun: “Christian had concerns about her conduct and made it clear he was unhappy.

“She went on to make a complaint about his ‘controlling’ behaviour, which detonated this crisis for the team.”
vrijdag meer dus, maar het is dus óf "Horner is een incarnatie van Van Nieuwkerk" of "sneeuwvlok is boos over harde kritiek op haar functioneren" . Dat zoiets kan escaleren bewijst de muiterij op de HMS Bounty wel.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_212332397
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 09:48 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Alsof er ook maar Nederlanders zijn met inside information in de F1 :')
Die zijn er wel, maar dat wilt niet zeggen dat ze die info delen ;)
  woensdag 7 februari 2024 @ 14:53:58 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212332404
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:40 schreef Sabata het volgende:

interessante quote
[..]
vrijdag meer dus, maar het is dus óf "Horner is een incarnatie van Van Nieuwkerk" of "sneeuwvlok is boos over harde kritiek op haar functioneren" . Dat zoiets kan escaleren bewijst de muiterij op de HMS Bounty wel.
Voordeel van de engelse roddelpers tov de nederlandse is wel liability, die zullen niet snel onwaarheden publiceren, al gooien ze er wel meestal een "het kan alle kanten op" sausje overheen.
pi_212332877
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:40 schreef Sabata het volgende:

interessante quote
[..]
Het kan natuurlijk ook nog ergens in het midden liggen; een Horner die eigenlijk iets te hard schreeuwde of te kritisch was, maar niet extreem, en een (kennelijk vrouwelijke) medewerker die dat als traumatisch heeft ervaren, terwijl anderen het relatief mee vonden vallen. Zeg het maar...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2024 @ 15:39:02 #284
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_212332977
quote:
...dus Jos zou dan iets te horen hebben gekregen van binnen bij Red Bull end it weer doorgespeeld hebben?

Enige manier dat dat kan is als het vooropgezet werk is via Helmut Marko. Hoe the neuk moet Jos anders achter zoiets komen. Niet dat die de hele dag over de werkvloer bij Red Bull Racing loopt neem ik aan.
pi_212333173
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 15:39 schreef Evenstar het volgende:

[..]
...dus Jos zou dan iets te horen hebben gekregen van binnen bij Red Bull end it weer doorgespeeld hebben?

Enige manier dat dat kan is als het vooropgezet werk is via Helmut Marko. Hoe the neuk moet Jos anders achter zoiets komen. Niet dat die de hele dag over de werkvloer bij Red Bull Racing loopt neem ik aan.
Gp blog, ga maar uit van nep nieuws voor kliks.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_212333268
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2024 15:55 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Gp blog, ga maar uit van nep nieuws voor kliks.
Motorsport.de toch niet zo?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_212333363
Christian Nimmervoll is de schrijver, komt meestal met sensationele claims. toegegeven soms kloppen ze wel, dus ik wacht even af.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 7 februari 2024 @ 16:16:41 #288
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_212333390
F1 Insider zei dat de eerste geruchten bij de Hahnenkamm ski-wedstrijden naar boven kwamen. Weet niet of Jos daarbij was. Zij brachten het nieuws imho min of meer gelijktijdig met de Telegraaf.

quote:
Die Gerüchte kamen nach F1-Insider-Informationen im Rahmen des Hahnenkamm-Skirennens in Kitzbühel auf. Dort waren auch diverse Formel-1-Entscheidungsträger als Gäste vor Ort wie beispielsweise McLaren-Chef Zak Brown und Mercedes-Teamchef Toto Wolff.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_212333417
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 16:16 schreef Starflyer het volgende:
F1 Insider zei dat de eerste geruchten bij de Hahnenkamm ski-wedstrijden naar boven kwamen. Weet niet of Jos daarbij was. Zij brachten het nieuws imho min of meer gelijktijdig met de Telegraaf.
[..]

Las dat de Televaag het blijkbaar al eerder wist, maar niet mocht publiceren. Weet niet wat daarvan waar is.

quote:
Inmiddels is het speculeren flink aan de gang. Een van de vragen is hoe het verhaal überhaupt in de media kon komen. De Telegraaf was er als eerste van op de hoogte, maar publiceerde pas nadat F1-Insider het bracht. Eerder deze week meldde de Daily Mail dat de Nederlandse krant gedreigd was met juridische stappen, indien er gepubliceerd zou worden.
https://www.gpblog.com/nl(...)nstig-verstoord.html
  woensdag 7 februari 2024 @ 16:22:02 #290
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_212333445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 16:19 schreef Sally het volgende:

[..]
Las dat de Televaag het blijkbaar al eerder wist, maar niet mocht publiceren. Weet niet wat daarvan waar is.
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)nstig-verstoord.html
GP Blog neem ik sowieso met een flinke korrel zou, maar zo te zien hebben zij het weer van de Daily Mail.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_212333450
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 16:22 schreef Starflyer het volgende:

[..]
GP Blog neem ik sowieso met een flinke korrel zou, maar zo te zien hebben zij het weer van de Daily Mail.
Daarom zei ik het ook (met citaat ;) )
pi_212333507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 16:04 schreef Sally het volgende:

[..]
Motorsport.de toch niet zo?
Als het woord 'grensoverschrijdend' is gebruikt voelen 'serieuze' media zich gelegitimeerd om schaamteloos te roddelen, met zinnetjes als 'bronnden melden' en 'er wordt gezegd'.. Dan moet iedereen zijn deugplasje er overheen doen om er nog meer riooljournalistiek van te maken.

James Vowles van Williams bijvoorbeeld springt meteen op de diversity trein gevraagd naar de Horner-situatie. En dan daarna 'ik kan er niks over zeggen want ik weet niet wat er gebeurd is', maar na dat hij het had over een mannelijke F1 wereld van vroeger. Misschien is hij zo druk met deugen dat hij zelf niet door heeft hoe insinuerend en achterbaks dat uitwerkt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!fotograaf woensdag 7 februari 2024 @ 16:31:33 #293
842 Zorro
Z
pi_212333569
Aangezien er zover ik tot nu toe zie maar 1 persoon is die ergens problemen mee heeft geloof ik er niks van dat het een van Nieuwkerkje is want dan waren er wel meer.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 16:50:46 #294
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_212333917
Vind exposed koolstofvezel zelf op zich wel nice eigenlijk, heb er geen probleem mee
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_212334554
Ik word hier zo moe van, die man word al gecancelled voordat er ook maar iets bekend is. "Er schijnt bewijs te zijn"...

Als dat echt zo was hadden we dat nu al lang gezien moeten hebben.
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 februari 2024 @ 17:36:57 #296
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212334640
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik word hier zo moe van, die man word al gecancelled voordat er ook maar iets bekend is. "Er schijnt bewijs te zijn"...

Dit eigenlijk. Ik ben heel benieuwd wat er vrijdag gaat gebeuren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212335131
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef Donderkonijn het volgende:

Dat komt dan bij het onderzoek toch wel? Tenminste, als er bewijzen zijn, wordt het daar beoordeeld/behandeld en niet meteen in de media gegooid
pi_212335142
quote:
6s.gif Op woensdag 7 februari 2024 16:31 schreef Zorro het volgende:
Aangezien er zover ik tot nu toe zie maar 1 persoon is die ergens problemen mee heeft geloof ik er niks van dat het een van Nieuwkerkje is want dan waren er wel meer.
Maar dat kwam pas toen het programma al leng van de buis was ;)
  woensdag 7 februari 2024 @ 19:04:09 #299
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212335938
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:26 schreef Cilantro het volgende:
Plottwist: Jos heeft die vrouwelijk medewerker in elkaar gemept en probeert nu Horner de schuld te geven :o
Iemand heeft gewoon opgevangen dat "The Boss" heeft zitten meppen en tietengrijpen in de RedBull-paddock en is er abusievelijk vanuit gegaan dat Horner werd bedoeld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 februari 2024 @ 19:58:17 #300
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_212336871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 19:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Iemand heeft gewoon opgevangen dat "The Boss" heeft zitten meppen en tietengrijpen in de RedBull-paddock en is er abusievelijk vanuit gegaan dat Horner werd bedoeld.
Zou wel verklaren waarom die pitpoezen weg zijn...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')