Gewoon een misverstand, Newey vroeg om foto's van de drive shaft, Horner begreep wat anders...quote:Op maandag 5 februari 2024 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens Bild is het een Overmarsje
[..]
https://apnews.com/articl(...)758cfc29df6970205bfaquote:the complaint is allegedly about his aggressive management style.
Hier kan ik me wel veel meer bij voorstellen, iig.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef Starflyer het volgende:
Een andere bron heeft het over zijn agressieve management stijl. Geen idee hoe betrouwbaar dat is.
[..]
https://apnews.com/articl(...)758cfc29df6970205bfa
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:13 schreef Rnie het volgende:
Recente foto opgedoken van Horner zijn kantoor.
[ afbeelding ]
Niet per se leuker, maar in elk geval wel logischerquote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Sprintweekend gaat op de schop;
Vrijdag;
Vrije training
Kwalificatie sprintrace
Zaterdag
Sprintrace
Kwalificatie race
Zondag
Race
Pas 3x gemeldquote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Sprintweekend gaat op de schop;
Vrijdag;
Vrije training
Kwalificatie sprintrace
Zaterdag
Sprintrace
Kwalificatie race
Zondag
Race
O zag het pas nu op Twitter en zag het nog niet tussen alle Horneyr (quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas 3x gemeld![]()
Maar better quadruple than nothing
En wanneer Parc Ferme? Mag je na de sprintrace nog wat veranderen aan de set-up voor de race?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas 3x gemeld![]()
Maar better quadruple than nothing
Dat is nog niet duidelijkquote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef PirE het volgende:
[..]
En wanneer Parc Ferme? Mag je na de sprintrace nog wat veranderen aan de set-up voor de race?
Ik vind hem niet lelijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En de C44, de kleurtjes tenminste.
Starflyer in F1 / De grote F1 auto's reveal party 2024 editiequote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ook vaak gewoon om geld.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik weet niet hoe ik vanuit een vorig topic een quote kan over zetten , Maar als reactie op whisker: Ja serieus. Case in point Jim Carrey, Tom Cruise en Till Lindeman ( de zanger van Rammstein) waar niks van waar bleek te zijn. Sinds die me too meuk moet je als man ontzettend oppassen, onschuldig flirten kan al als grensoverschrijdend worden gezien. Zeker met die tere zieltjes vandaag de dag die om alles offended zijn.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef D. het volgende:
De eerste 2 races zijn op zaterdag zie ik net.
Handig is anders
Wist je dat dan nietquote:
Nee, na die post zelfs even op Wiki gekeken of het wel kloptquote:
Ramadanquote:Op maandag 5 februari 2024 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, na die post zelfs even op Wiki gekeken of het wel klopt
Wat is dat nou weer voor geneuzel. Saoedi-Arabië heeft wel vaker de sportevenementen op zaterdag die anders op zondag zijn, maar Bahrein toch niet?
Fantastischquote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef D. het volgende:
Handig is anders
Pff. Het seizoen zo indelen dat je niet in moeilijke landen zit in een moeilijke tijd op de kalender is zeker weer teveel gevraagd.quote:
Genoeg sport op zondag, dit is een goed excuus om op zaterdag geen kut klusjes te hoeven doenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je op zondag lekker naar de schoolouders?
Saudi Arabië is wegens de ramadan toch? Bahrain omdat er anders te weinig tijd tussen beide races zit.quote:
Ik heb een hekel aan alles waar Stake/Kick voor staat. Aan de andere is Red Bull ook troep en Ineos/Petronas zijn ook niet de meest frisse bedrijven.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
uitgeschoten met de flowvis?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Je staat als man wel gelijk met 10-0 achter ipv dat het onderzoek afgewacht wordt. Ben wel benieuwd naar de uitkomstquote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik weet niet hoe ik vanuit een vorig topic een quote kan over zetten , Maar als reactie op whisker: Ja serieus. Case in point Jim Carrey, Tom Cruise en Till Lindeman ( de zanger van Rammstein) waar niks van waar bleek te zijn. Sinds die me too meuk moet je als man ontzettend oppassen, onschuldig flirten kan al als grensoverschrijdend worden gezien. Zeker met die tere zieltjes vandaag de dag die om alles offended zijn.
Sinds wanneer is het seizoen logisch ingedeeld. vorig jaar gingen ze van Saoedi Arabie naar Australie en weer terug de zandbak in. En Canada zat tussen alle Europse races in. Logistiek gezien nietde handigste oplossing.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff. Het seizoen zo indelen dat je niet in moeilijke landen zit in een moeilijke tijd op de kalender is zeker weer teveel gevraagd.
Canada zit al sinds mensenheugenis middenin de Europese kalenderquote:Op maandag 5 februari 2024 20:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het seizoen logisch ingedeeld. vorig jaar gingen ze van Saoedi Arabie naar Australie en weer terug de zandbak in. En Canada zat tussen alle Europse races in. Logistiek gezien nietde handigste oplossing.
Ze hebben het nog geprobeerd te koppelen met Miami, maar juni is te heet voor Miami en Canada wilde niet naar mei, dacht ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Canada zit al sinds mensenheugenis middenin de Europese kalenderWas in de jaren 90 al zo. Ze hebben het wel ooit nog een paar jaar gecombineerd met Indianapolis.
Dat klinkt iig een stuk beter.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef Starflyer het volgende:
Een andere bron heeft het over zijn agressieve management stijl. Geen idee hoe betrouwbaar dat is.
[..]
https://apnews.com/articl(...)758cfc29df6970205bfa
Dan had Marko toch al lang en breed op non-actief moeten staan?quote:
Eens maar het gaat ook een beetje over de macht, misschien wat mensen die Horner een kopje kleiner willen maken, die Thais schijnen een grotere vinger in de pap te willen hebben, in dat licht ook niet zo heel vreemd dat Albon naar Red Bull gerucht.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan had Marko toch al lang en breed op non-actief moeten staan?
Is ook daadwerkelijk de nieuwe auto, pull rod in plaats van pull rod voor, en andere sidepods.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Marko bemoeit zich toch alleen met coureurs? Ik denk niet dat deze klacht over Horner van een van de coureurs afkomstig is, jij wel?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan had Marko toch al lang en breed op non-actief moeten staan?
Nouja.. 'daadwerkelijk', het is een overduidelijke render, van wat in ieder geval een versie van de C44 is.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:07 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is ook daadwerkelijk de nieuwe auto, pull rod in plaats van pull rod voor, en andere sidepods.
Kleurtje is in ieder geval ...opvallend.
Ik had deze al eerder verwacht in dit topic.quote:
Zou wat zijn als het perez isquote:Op maandag 5 februari 2024 22:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Marko bemoeit zich toch alleen met coureurs? Ik denk niet dat deze klacht over Horner van een van de coureurs afkomstig is, jij wel?
Gewoon allebei skippen en op zondag terugkijkenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef D. het volgende:
Handig is anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |