Gewoon een misverstand, Newey vroeg om foto's van de drive shaft, Horner begreep wat anders...quote:Op maandag 5 februari 2024 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens Bild is het een Overmarsje
[..]
https://apnews.com/articl(...)758cfc29df6970205bfaquote:the complaint is allegedly about his aggressive management style.
Hier kan ik me wel veel meer bij voorstellen, iig.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef Starflyer het volgende:
Een andere bron heeft het over zijn agressieve management stijl. Geen idee hoe betrouwbaar dat is.
[..]
https://apnews.com/articl(...)758cfc29df6970205bfa
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:13 schreef Rnie het volgende:
Recente foto opgedoken van Horner zijn kantoor.
[ afbeelding ]
Niet per se leuker, maar in elk geval wel logischerquote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Sprintweekend gaat op de schop;
Vrijdag;
Vrije training
Kwalificatie sprintrace
Zaterdag
Sprintrace
Kwalificatie race
Zondag
Race
Pas 3x gemeldquote:Op maandag 5 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Sprintweekend gaat op de schop;
Vrijdag;
Vrije training
Kwalificatie sprintrace
Zaterdag
Sprintrace
Kwalificatie race
Zondag
Race
O zag het pas nu op Twitter en zag het nog niet tussen alle Horneyr (quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas 3x gemeld![]()
Maar better quadruple than nothing
En wanneer Parc Ferme? Mag je na de sprintrace nog wat veranderen aan de set-up voor de race?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas 3x gemeld![]()
Maar better quadruple than nothing
Dat is nog niet duidelijkquote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef PirE het volgende:
[..]
En wanneer Parc Ferme? Mag je na de sprintrace nog wat veranderen aan de set-up voor de race?
Ik vind hem niet lelijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En de C44, de kleurtjes tenminste.
Starflyer in F1 / De grote F1 auto's reveal party 2024 editiequote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ook vaak gewoon om geld.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik weet niet hoe ik vanuit een vorig topic een quote kan over zetten , Maar als reactie op whisker: Ja serieus. Case in point Jim Carrey, Tom Cruise en Till Lindeman ( de zanger van Rammstein) waar niks van waar bleek te zijn. Sinds die me too meuk moet je als man ontzettend oppassen, onschuldig flirten kan al als grensoverschrijdend worden gezien. Zeker met die tere zieltjes vandaag de dag die om alles offended zijn.
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef D. het volgende:
De eerste 2 races zijn op zaterdag zie ik net.
Handig is anders
Wist je dat dan nietquote:
Nee, na die post zelfs even op Wiki gekeken of het wel kloptquote:
Ramadanquote:Op maandag 5 februari 2024 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, na die post zelfs even op Wiki gekeken of het wel klopt
Wat is dat nou weer voor geneuzel. Saoedi-Arabië heeft wel vaker de sportevenementen op zaterdag die anders op zondag zijn, maar Bahrein toch niet?
Fantastischquote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef D. het volgende:
Handig is anders
Pff. Het seizoen zo indelen dat je niet in moeilijke landen zit in een moeilijke tijd op de kalender is zeker weer teveel gevraagd.quote:
Genoeg sport op zondag, dit is een goed excuus om op zaterdag geen kut klusjes te hoeven doenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je op zondag lekker naar de schoolouders?
Saudi Arabië is wegens de ramadan toch? Bahrain omdat er anders te weinig tijd tussen beide races zit.quote:
Ik heb een hekel aan alles waar Stake/Kick voor staat. Aan de andere is Red Bull ook troep en Ineos/Petronas zijn ook niet de meest frisse bedrijven.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
uitgeschoten met de flowvis?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Je staat als man wel gelijk met 10-0 achter ipv dat het onderzoek afgewacht wordt. Ben wel benieuwd naar de uitkomstquote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik weet niet hoe ik vanuit een vorig topic een quote kan over zetten , Maar als reactie op whisker: Ja serieus. Case in point Jim Carrey, Tom Cruise en Till Lindeman ( de zanger van Rammstein) waar niks van waar bleek te zijn. Sinds die me too meuk moet je als man ontzettend oppassen, onschuldig flirten kan al als grensoverschrijdend worden gezien. Zeker met die tere zieltjes vandaag de dag die om alles offended zijn.
Sinds wanneer is het seizoen logisch ingedeeld. vorig jaar gingen ze van Saoedi Arabie naar Australie en weer terug de zandbak in. En Canada zat tussen alle Europse races in. Logistiek gezien nietde handigste oplossing.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff. Het seizoen zo indelen dat je niet in moeilijke landen zit in een moeilijke tijd op de kalender is zeker weer teveel gevraagd.
Canada zit al sinds mensenheugenis middenin de Europese kalenderquote:Op maandag 5 februari 2024 20:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het seizoen logisch ingedeeld. vorig jaar gingen ze van Saoedi Arabie naar Australie en weer terug de zandbak in. En Canada zat tussen alle Europse races in. Logistiek gezien nietde handigste oplossing.
Ze hebben het nog geprobeerd te koppelen met Miami, maar juni is te heet voor Miami en Canada wilde niet naar mei, dacht ik.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Canada zit al sinds mensenheugenis middenin de Europese kalenderWas in de jaren 90 al zo. Ze hebben het wel ooit nog een paar jaar gecombineerd met Indianapolis.
Dat klinkt iig een stuk beter.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:01 schreef Starflyer het volgende:
Een andere bron heeft het over zijn agressieve management stijl. Geen idee hoe betrouwbaar dat is.
[..]
https://apnews.com/articl(...)758cfc29df6970205bfa
Dan had Marko toch al lang en breed op non-actief moeten staan?quote:
Eens maar het gaat ook een beetje over de macht, misschien wat mensen die Horner een kopje kleiner willen maken, die Thais schijnen een grotere vinger in de pap te willen hebben, in dat licht ook niet zo heel vreemd dat Albon naar Red Bull gerucht.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan had Marko toch al lang en breed op non-actief moeten staan?
Is ook daadwerkelijk de nieuwe auto, pull rod in plaats van pull rod voor, en andere sidepods.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Marko bemoeit zich toch alleen met coureurs? Ik denk niet dat deze klacht over Horner van een van de coureurs afkomstig is, jij wel?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan had Marko toch al lang en breed op non-actief moeten staan?
Nouja.. 'daadwerkelijk', het is een overduidelijke render, van wat in ieder geval een versie van de C44 is.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:07 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is ook daadwerkelijk de nieuwe auto, pull rod in plaats van pull rod voor, en andere sidepods.
Kleurtje is in ieder geval ...opvallend.
Ik had deze al eerder verwacht in dit topic.quote:
Zou wat zijn als het perez isquote:Op maandag 5 februari 2024 22:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Marko bemoeit zich toch alleen met coureurs? Ik denk niet dat deze klacht over Horner van een van de coureurs afkomstig is, jij wel?
Gewoon allebei skippen en op zondag terugkijkenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef D. het volgende:
Handig is anders
We kunnen wel een semilive topic doenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan SA niet eens kijken op zaterdag, ze krijgen de tering maar.
En dan heb je maar één grapjas nodig om het te verziekenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We kunnen wel een semilive topic doen
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan heb je maar één grapjas nodig om het te verzieken
Mot je?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Netsplitter kan daar wel een stokje voor steken
Ik kan het ook in mijn eentje af.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We kunnen wel een semilive topic doen
Ik ben er en onze gastmodquote:Op maandag 5 februari 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan heb je maar één grapjas nodig om het te verzieken
Snode plannen?quote:
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Hoe laat zijn die eerste 2 races eigenlijk. Ik ben die beide zaterdagen 's middags op de voetbalclub.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Beetje beweging is altijd goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
16 uur (Bahrein) en 18 uur (Saoedi Arabië)quote:Op maandag 5 februari 2024 23:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe laat zijn die eerste 2 races eigenlijk. Ik ben die beide zaterdagen 's middags op de voetbalclub.
Inb4 'voetbal is geen sport' reacties.
Amateurvoetbal is een sportquote:Op maandag 5 februari 2024 23:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe laat zijn die eerste 2 races eigenlijk. Ik ben die beide zaterdagen 's middags op de voetbalclub.
Inb4 'voetbal is geen sport' reacties.
Horner die de deur uit loopt en niet meer terug komt. Alles om RPM te dwarsbomenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:24 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
nu hopen dat er vandaag niets gebeurt
Grappig wel dat we het met een in het Engels vertaald stukje uit de T moeten doen, ik heb er ook geen abonnement op overigens.quote:
Ben hier ook een beetje bang voor ja. Kijk als die echt dingen heeft gedaan wat niet kan (sexueel wangedrag etc) dan is het wat anders, maar dit lijkt wel een gevalletje "de baas was erg boos op mij en dat vond ik niet zo leuk".quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
Snowflakes gonna snowflake again
Als je zo'n groot bedrijf runt, moet je wel een beetje een klootzak zijn. Je kunt simpelweg niet met iedereen rekening houden en met een grote bek kom je het verst. Vast weer zo'n dametje dat nooit een strobreed in de weg gelegd is door pappie en mammie en die werkzaamheden heeft moeten doen waar ze niet zo'n zin in had. Tsja.
Hoe kan Gordon Ramsey nog bestaan vraag je je af.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
Als je zo'n groot bedrijf runt, moet je wel een beetje een klootzak zijn. Je kunt simpelweg niet met iedereen rekening houden en met een grote bek kom je het verst. Vast weer zo'n dametje dat nooit een strobreed in de weg gelegd is door pappie en mammie en die werkzaamheden heeft moeten doen waar ze niet zo'n zin in had. Tsja.
Die heeft een teflonlaag van al dat koken gekregen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe kan Gordon Ramsey nog bestaan vraag je je af.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
Zullen we eerst het onderzoek afwachten voordat we met een conclusie komen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben hier ook een beetje bang voor ja. Kijk als die echt dingen heeft gedaan wat niet kan (sexueel wangedrag etc) dan is het wat anders, maar dit lijkt wel een gevalletje "de baas was erg boos op mij en dat vond ik niet zo leuk".
Zullen we zelf bepalen of we lekker willen speculeren of niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Zullen we eerst het onderzoek afwachten voordat we met een conclusie komen?
Dot soort reacties slaat nergens op. Ja het komt voor, maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo is. Kijk maar naar Overmars.
Maar moet dat op zo'n denigrerende toon?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Zullen we zelf bepalen of we lekker willen speculeren of niet?
Moet niet, kan wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar moet dat op zo'n denigrerende toon?
Het zegt wel wat dat meteen de vrouw als schuldige wordt gezien. Terwijl er genoeg gevallen zijn waar de man schuldig is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Zullen we zelf bepalen of we lekker willen speculeren of niet?
Dat blijkt.quote:
Het is bewust denigrerend, omdat zo'n muts ervoor kan zorgen dat een hele organisatie in elkaar klapt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
En het is de keuze of er wel of geen foto wordt verstuurd? (indien het dat is)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:31 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het is bewust denigrerend, omdat zo'n muts ervoor kan zorgen dat een hele organisatie in elkaar klapt.
Als Horner zelf schuldig is, is hij diegene die dat veroorzaakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:31 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het is bewust denigrerend, omdat zo'n muts ervoor kan zorgen dat een hele organisatie in elkaar klapt.
Op formule1.nl wordt gezegd dat het niks seksueels is, maar waarschijnlijk een grote bek geweest is van Horner.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]
En het is de keuze of er wel of geen foto wordt verstuurd? (indien het dat is)
En op Bild zeggen ze weer wat anders (of welke bron was het).quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:32 schreef DjVero het volgende:
[..]
Op formule1.nl wordt gezegd dat het niks seksueels is, maar waarschijnlijk een grote bek geweest is van Horner.
Er gaan verschillende verhalen rond, dus wat waar is weten we nog niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:32 schreef DjVero het volgende:
[..]
Op formule1.nl wordt gezegd dat het niks seksueels is, maar waarschijnlijk een grote bek geweest is van Horner.
Ah nu snap ik het, ik dacht dat mijn post denigrerend overkwam, maar ik neem aan dat je refereert naar de originele post.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doel op de toon van meerderen hier, niet per se jouw post alleenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het, ik dacht dat mijn post denigrerend overkwam, maar ik neem aan dat je refereert naar de originele post.
Wat ik zei is absoluut niet bedoeld als vrouwen bashen. Excuses als je het zo hebt opgevat. Man, vrouw, genderneutraal, maakt mij even geen kut uit. Ben dat hele snowflake cultuurtje zat. Je kan niks meer zeggen/doen en je krijgt al een onderzoekje aan je broek. Uiteindelijk komt er relatief vaak weinig uit en heb je wel schade opgelopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
En op Bild zeggen ze weer wat anders (of welke bron was het).
Maar het is elke keer wel weer 'lekker vrouwbashen' op deze manier.
Vind het zelf niet zo leuk, zeg maar.
Dank, fair enough.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat ik zei is absoluut niet bedoeld als vrouwen bashen. Excuses als je het zo hebt opgevat. Man, vrouw, genderneutraal, maakt mij even geen kut uit. Ben dat hele snowflake cultuurtje zat. Je kan niks meer zeggen.
I know, just making sure dat je mij NIET verkeerd opvatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank, fair enough.
Maar je bent niet de enige die dingen zegt
Precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I know, just making sure dat je mij verkeerd opvat![]()
Als die zijn macht heeft misbruikt voor iets sexueels vind ik het meteen game over, maar als het echt alleen maar om zijn management stijl gaat moet hij echt wel losse handjes hebben gehad wil ik het te ver vinden gaan.
Dat krijg je met speculeren, niks mis mee mits je het normaal formuleert.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zegt wel wat dat meteen de vrouw als schuldige wordt gezien. Terwijl er genoeg gevallen zijn waar de man schuldig is.
Oke.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:41 schreef streamjohan het volgende:
Heb altijd al een naar gevoel gekregen van die man. Soort onaantastbaar menneke, niet dus.
Niet helemaal mee eens. Er zijn andere vormen van mishandeling dan sexueel of fysiek met geweld.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I know, just making sure dat je mij NIET verkeerd opvat![]()
Als die zijn macht heeft misbruikt voor iets sexueels vind ik het meteen game over, maar als het echt alleen maar om zijn management stijl gaat moet hij echt wel losse handjes hebben gehad wil ik het te ver vinden gaan.
Edit: Bedoelde natuurlijk NIET .... lol
De sfeer bij Mercedes is toch wel heel anders dan bij RB.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:39 schreef DjVero het volgende:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Het is zo simpel als wat. Als je een teer zieltje hebt, blijf dan weg bij dit soort bedrijven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Er zijn andere vormen van mishandeling dan sexueel of fysiek met geweld.
Het wordt dan wel heel ingewikkeld en subjectief allemaal, maar er zijn echt wel situaties waarin een management stijl te ver de lijn overgaat, ook als dat alleen verbaal is.
Dat sommige mensen daar te gevoelig voor zijn en dat te snel te ver vinden gaan en hun werkomgeving daar op af zouden moeten stemmen is een tweede, maar dat wil niet zeggen dat alles maar kan onder het mom van 'stressvolle werkomgeving' of 'winnaarsmentaliteit'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |