Pulled Chickenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is dat voor vieze bleke meuk in de pan?
Perfecte reclame om je lippen NIET op te laten spuitenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Perfecte reclame om je lippen NIET op te laten spuiten
Dan zie je er dus uit als een herkauwer
Volgens mij stond Ashley klaar om af te vuren toen ze vroeg hoe/wat hij gemaakt had.quote:
Ja ik vroeg me ook al af wat ze aan het doen was.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
wat een potten daar achter in die kast, ze deed van alles in haar mond
[ link | afbeelding ]
Meststoffen voor die Kardasian-kontquote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gebruiken sporters toch vaker of "gezonde" mensen zie ik ook vaak allerlei pillen slikken erbij.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jimmy heeft ook pruiken en jurken bij zich in de kofferquote:Op maandag 5 februari 2024 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben we ook een roze huispak voor Jimmy
Zal wel eiwitpoeder en supplementen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haden ze niet in de voorraadkamer allemaal een doos?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:55 schreef Lillibet het volgende:
misschien wat vitamines, voedingssupplementen of medicatie
stond vorig jaar op de badkamer van iedereen meen ik
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice is er klaar mee
Krijgt een mental breakdown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik heb het idee dat hij het zelf nog niet weetquote:Op maandag 5 februari 2024 17:26 schreef Snoozey het volgende:
en dilan beetje flirten met jim! raaaar
is dit echt gezegd?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:14 schreef Cargamelk het volgende:
BEWONERS ..wie nu op de bank ligt te slapen zijn allemaal genomineerd.
Eiwittenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee, alleen de damesquote:Op maandag 5 februari 2024 17:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Haden ze niet in de voorraadkamer allemaal een doos?
Snel gevonden Sherlockquote:Op maandag 5 februari 2024 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://empose-nutrition.com/product/empose-creatine-poeder/
en dan blijft het je een dag achtervolgenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor je het weet staat het in de streamverslagen [ afbeelding ]
Het is geen kardashian kont. Die van Kim K is nep en Alice heeft een echte gespierde bips😊quote:Op maandag 5 februari 2024 17:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Meststoffen voor die Kardasian-kont
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
18u geweest. kroketten halen voor de stagiaire
Ja vertelde ze vanmorgen al in de tuin. Denk dat ze nu ook pissig was dat er mensen wel hebben mogen slapen en toen Alice zelf buiten haar ogen dicht had toen ze alleen zat er gelijk geroepen werd Alice zendencheckquote:
Ja omdat ze wakker moet worden midden in de nacht om 1 uurtje water te tappen.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:57 schreef Lillibet het volgende:
alice is er klaar mee ze gaat een mental breakdown krijgen![]()
![]()
![]()
zien we graag
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja omdat ze wakker moet worden midden in de nacht om 1 uurtje water te tappen.![]()
Je weet toch vantevoren dat er in BB zulke opdrachten komen.
Ronahi bleef vannacht gewoon in bed liggen want ze was moe toen heeft dilano haar beurt overgenomenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja omdat ze wakker moet worden midden in de nacht om 1 uurtje water te tappen.![]()
Je weet toch vantevoren dat er in BB zulke opdrachten komen.
Ja ze had tot 4 of 5 uur gestaan en niet meer geslapen daarnaquote:Op maandag 5 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Gaat niet omdat uurtje maar om het moeilijk weer in slaap kunnen komen daarna
Er lagen er net ook een paar te slapen op de bank. En werd goedgevondenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:07 schreef humpty het volgende:
Ashley heeft gisteren overdag geslapen en vandaag weer
heb ik nodig roept ze dan
En Alice kreeg zendercheckquote:Op maandag 5 februari 2024 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er lagen er net ook een paar te slapen op de bank. En werd goedgevonden
Lullig voor haar en ze had het door.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja toen ze alleen buiten zat. Is dus met 2 maten meten haha
Zal nog wel een paar dagen duren denk ik, en ze zijn een cm of tien water kwijt.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
Hoe ver zijn ze al met de waterbak of is het al klaar?
Ze zijn nog bezigquote:Op maandag 5 februari 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
Hoe ver zijn ze al met de waterbak of is het al klaar?
Aha dus ze is er toch onderuit gekomen. Niet omdat ze geen duo partner had of te klein is maar omdat ze te moe is. Haha ze was het al helemaal niet van plan in the first place.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ronahi bleef vannacht gewoon in bed liggen want ze was moe toen heeft dilano haar beurt overgenomen
Oh dan zal het idd wel tot zaterdag gaan duren of tot donderdag?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal nog wel een paar dagen duren denk ik, en ze zijn een cm of tien water kwijt.
Arme bewoners, overdag wil wel maar als je net ligt te slapenquote:
Sommigen willen overdag al niet meerquote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan zal het idd wel tot zaterdag gaan duren of tot donderdag?
[..]
Arme bewoners, overdag wil wel maar als je net ligt te slapen
Ze ligt in ieder geval niet op haar luie reet.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Xilia het volgende:
Sabeau loopt zeker al twee uur met die dweil
Ik geef het nog een weekjequote:Op maandag 5 februari 2024 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze ligt in ieder geval niet op haar luie reet.
Ze hebben gelijk.....vooral omdat ze niet weten wanneer het ophoudt. Muiten met ze allen moeten ze.....verplicht rode kool eten terwijl dat ruzie oplevert en voor de rest op een houtje bijten en niks te doen hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:14 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Sommigen willen overdag al niet meer![]()
Zijn er al klaar mee of vinden het die 1000 in de pot of 2000 uit de pot 't niet waard om dit dagen te doen.
Luie donders
We zullen het zien. Met de stofzuiger was ze trouwens ook op plaatsen bezig die de andere bewoners nog nooit hadden gezien.quote:
En een dagvergoeding cashenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk.....vooral omdat ze niet weten wanneer het ophoudt. Muiten met ze allen moeten ze.....verplicht rode kool eten terwijl dat ruzie oplevert en voor de rest op een houtje bijten en niks te doen hebben.
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We zullen het zien. Met de stofzuiger was ze trouwens ook op plaatsen bezig die de andere bewoners nog nooit hadden gezien.
Dat kloptquote:Op maandag 5 februari 2024 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze ligt in ieder geval niet op haar luie reet.
Dat viel me ook opquote:Op maandag 5 februari 2024 18:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We zullen het zien. Met de stofzuiger was ze trouwens ook op plaatsen bezig die de andere bewoners nog nooit hadden gezien.
Oké die snap ik, is inderdaad heel vervelend. Ik vind haar een leuke meid die lekker haar eigen gang gaat.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Gaat niet omdat uurtje maar om het moeilijk weer in slaap kunnen komen daarna
Dat vergetenweeven.....quote:Op maandag 5 februari 2024 18:17 schreef Lillibet het volgende:
[..]
En een dagvergoeding cashenafzien hoor
Dirty mindquote:Op maandag 5 februari 2024 18:19 schreef Lillibet het volgende:
Er zit iets wits op de houten snijplank
Tom probeert het eraf te boenen
Dylano denkt dat het kwark is want hij kan zich niks anders bedenken dat wit is![]()
Vaatdoekjes op de kraan hangen is ook niet hygiënischquote:Op maandag 5 februari 2024 18:20 schreef Lillibet het volgende:
tom heeft gelijk
het is niet hygienisch als die plank niet goed schoon wordt gehouden
Zet Ronahi er maar neerquote:Op maandag 5 februari 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi daar laten zienNu Randy daar nog weg
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi daar laten zienNu Randy daar nog weg
Graag dan wel de laatste dag voor nominatiequote:
Nja wie weet kan ie nog een keer een duo vormen met Nousquote:Op maandag 5 februari 2024 18:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
Hij had nouchka en sabeau uitgekozen en hoopte eigenlijk dat sabeau degene zou zijn om tegen te battlen.
Hij wilde met Nouchka in een duo maar helaas![]()
Nu alleen een wilde nacht een overnachting met haar daar
Daar is echt toch niks hygiënisch .....voorproeven op lepel en dan weer de lepel erin. Met vaatdoekje de plank drogen. Kont op aanrecht....quote:Op maandag 5 februari 2024 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaatdoekjes op de kraan hangen is ook niet hygiënisch
Uberhaupt vaatdoekjes
hier ook niet gelukkig woont ze daarquote:Op maandag 5 februari 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen loopt me nog niet in de weg
totdat zijn handen lekker zacht van alle eelt zijn ontdaanquote:Op maandag 5 februari 2024 18:26 schreef Snoozey het volgende:
hoe vaak haalt hij die wraps nog door zijn handen?!
Welja, die kip is zelf helemaal vegetarisch opgegroeid, dan kan het toch geen probleem zijn?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:25 schreef Lillibet het volgende:
Nu is de halal kip in zijn geheel voor bas
want ronahi eet geen halal kip
die kip kan toch gewoon bij het groepseten gedaan worden dan?
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:26 schreef Snoozey het volgende:
in een pannetje overleggen in ander pannetje
weer draaien en vastpakken etc etc. heel crea ja..
Been benieuwd of Bas ook op dat idee komt.....of zal hij het lekker in zin eentje gaan eten,quote:Op maandag 5 februari 2024 18:25 schreef Lillibet het volgende:
Nu is de halal kip in zijn geheel voor bas
want ronahi eet geen halal kip
die kip kan toch gewoon bij het groepseten gedaan worden dan?
Ik doe ze altijd in de magnetron opwarmenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:27 schreef Snoozey het volgende:
kan toch de hele berg in de oven gooien.
dit is zo dom
Das de sausquote:Op maandag 5 februari 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
en het erge is, hij nieste nog een keer flink tussendoor in zijn handen. en die zijn daarna dus niet gewassen he
extra glansje nu
Wie kijkt in vredesnaam streams van mensen die een wrap uit een pot halenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in de magnetron opwarmen![]()
Maar voor de goede orde
De wraps zaten in een pot
Wie stop in vredesnaam wraps in een pot
Glenn gisteren ook, neus een paar keer flink snuiten en weer door met het etenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
en het erge is, hij nieste nog een keer flink tussendoor in zijn handen. en die zijn daarna dus niet gewassen he
extra glansje nu
Me me mequote:Op maandag 5 februari 2024 18:30 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Wie kijkt in vredesnaam streams van mensen die een wrap uit een pot halen
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:30 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Wie kijkt in vredesnaam streams van mensen die een wrap uit een pot halen
Jaha, ik mis hem maar denk dat hij Randy mist.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:31 schreef greysbones het volgende:
Ty lijkt ook weer vrij onzichtbaar vandaag
Scherp!quote:Op maandag 5 februari 2024 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Oi! Waar blijft het dankwoordje dat Nouchka gisteren introduceerde?
Ja zijn wel gewassen heb ik gezien ,Glenn stond gisteren zijn neus te snuiten en NIET zijn handen gewassenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
extra glansje nu
Is voor vanavondquote:Op maandag 5 februari 2024 18:32 schreef humpty het volgende:
Jeetje Karen ...halve wang zit er onder
Hij is van de pliesie, die hebben steriele snot.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zijn wel gewassen heb ik gezien ,Glenn stond gisteren zijn neus te snuiten en NIET zijn handen gewassen
Nee, dan worden ze keihard.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:27 schreef Snoozey het volgende:
kan toch de hele berg in de oven gooien.
dit is zo dom
Glenn niequote:Op maandag 5 februari 2024 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is van de pliesie, die hebben steriele snot.
Danny is pliesiequote:Op maandag 5 februari 2024 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is van de pliesie, die hebben steriele snot.
Over Danny gesproken ( van FOK! bedoel ik, en dit is helemaal off T. ) die kan ook wat op zijn site posten, Deze stond net onder op mijn scherm bij pics van de dayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
daar is hetquote:Op maandag 5 februari 2024 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Oi! Waar blijft het dankwoordje dat Nouchka gisteren introduceerde?
Geen een 🤣quote:
valt niet zo veel te zienquote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO kiest wel een gevaarlijke hoek om Nouchka te filmen
Dat komt omdat hij niet als een geile reu achter een vrouwtje aanloopt.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:31 schreef greysbones het volgende:
Ty lijkt ook weer vrij onzichtbaar vandaag
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar dan nog zo ga je er toch niet bij zitten
Als het maar geen weerwolven zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Als hongerige wolven gaan ze op dat brood af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:21 schreef Jockari het volgende:
De cursus rietdekken gaat vandaag niet doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jimmy is zo super leuk.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy : "als er nu een knappe gast voor mij binnenkomt"
Dilano : "nee das niet goed, dan zijn we afgeleid, dan gaan we met wat anders naar huis dan dat bedrag"
Jimmy : "ja met een SOA"
Zijn humor is goudquote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef ledn81 het volgende:
Dilano : "nee das niet goed, dan zijn we afgeleid, dan gaan we met wat anders naar huis dan dat bedrag"
De cursus rietdekken gaat vandaag niet doorDan maar cursus bloemschikken voor zieke Riet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:23 schreef ledn81 het volgende:
De cursus rietdekken gaat vandaag niet doorlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
Gaat Saboo toch maar weer hardlopen met zere knie??
Sommige kunnen daarna niet meer in slaap komenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lijkt wel of ze hele nachten wakker zijn het is een uurtje !!!
Glenn heeft voor mij winnaars mentaliteit......quote:Op maandag 5 februari 2024 19:50 schreef engine het volgende:
Ah Glenn wil de chocola voor Ashley kopen.
Prima kerelquote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Glenn heeft voor mij winnaars mentaliteit......
De bak is ook echt wel minder vol.quote:
Denk dubbel, maatje ff kwijt en rotopdracht.....tis niet zijn beste dag vandaag.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:58 schreef engine het volgende:
Tyron is wat afwezig sinds de twee nieuwe er zijn lijkt het.
Speltechnisch is echt enige waar ze over pratenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef engine het volgende:
Jimmy en Dilano zijn echt heel goede maatjes geworden in korte tijd.
Ja, is het nu een noodgeval is het wat anders. Maar dan komen er echt meer van kan je even voor mij een half uur langer...quote:Op maandag 5 februari 2024 20:06 schreef Lillibet het volgende:
maar ze gaat toch het nest uit moeten komen![]()
basiri wil het niet want dan gaan anderen het ook gaan doen
ty en basi hebben het erover dat je dit niet vraagt
dat het niet netjes is om te vragen zegt ty
Ze zei zelf alleen in concentratie goed te zijn dus mocht nooska het doen van haarquote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef engine het volgende:
Sabeau had ook wel graag willen strijden. Klinkt alsof Nouchka dat duel opgeëist heeft.
Dat is echt niet waar. Dilano en Jimmy praten ook over een hoop andere dingenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Speltechnisch is echt enige waar ze over praten
Ze heeft een naam.quote:
ze heeft gewoon niet genoeg haar zegje gedaan alsdus ronahiquote:Op maandag 5 februari 2024 20:02 schreef engine het volgende:
Sabeau had ook wel graag willen strijden. Klinkt alsof Nouchka dat duel opgeëist heeft.
quote:
Ze hebben 2 dagen met zijn 2 in de kasteelhut gezeten. Die hebben elk weetje over elkaar al besproken.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Speltechnisch is echt enige waar ze over praten
wat niet, hoe ze een bekertje moet vast houden?quote:
ja die 2 zijn heel ergquote:
En Tom die wint van Randy en terugkomt...quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dubbel, maatje ff kwijt en rotopdracht.....tis niet zijn beste dag vandaag.
Het ging erover dat ze een extra batterijtje krijgen voor de nacht die ze zelf moeten wisselen op het moment dat ze eruit moeten voor de opdracht. Geen hoge wiskunde. Wat ze ook niet snapte was dat de bak al zo leeg was.🤔quote:Op maandag 5 februari 2024 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat niet, hoe ze een bekertje moet vast houden?
ja dat is zeker heel moeilijk hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze een extra batterijtje krijgen voor de nacht die ze zelf moeten wisselen op het moment dat ze eruit moeten voor de opdracht. Geen hoge wiskunde. Wat ze ook niet snapte was dat de bak al zo leeg was.🤔
Ja daaaag.....zit Tyron er weer op......quote:Op maandag 5 februari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zaterdag dubbel vertrek
Do en Ro
Het is niet elke keer een duo wat er op zit hèquote:Op maandag 5 februari 2024 20:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja daaaag.....zit Tyron er weer op......eerst even een duo wissel.
Hoe willen ze het dan doen zolang er duo's zijn zijn er ook solo's.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is niet elke keer een duo wat er op zit hè
Week 2 was er ook geen duo op de bankquote:Op maandag 5 februari 2024 20:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe willen ze het dan doen zolang er duo's zijn zijn er ook solo's.
Die hebben hier allemaal alquote:Op maandag 5 februari 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
aflevering begonnen Ariana had karen en Tom een briefje achtergelaten
die werd niet vermeld op tv en geschowd en ga eigenlijk meer aan dat aflevering begonnen was ookquote:Op maandag 5 februari 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben hier allemaal al
In de cos gestaan .. ook die van Randy
Weet je dat ik al vergeten ben met wie Lenie op de bank zat. Dat moet Tom geweest zijn en wie nog meer.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Week 2 was er ook geen duo op de bank![]()
BB verzint elke keer wat nieuws
Lenie met Ashley en Alicequote:Op maandag 5 februari 2024 20:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je dat ik al vergeten ben met wie Lenie op de bank zat. Dat moet Tom geweest zijn en wie nog meer.
Automatisch zonder er bij na te denken.....lekker limo of rose....zie het voor me.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:40 schreef Clasientjuh het volgende:
Krijgen hun niet de neiging om een slokje te nemen van dat water hahahaha?
Wist niet dat ze in Marokko ook vierden.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:14 schreef Lillibet het volgende:
ronahi wil deze week graag door staan om valentijnsweek mee te maken daar
Weer ?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
Die meiden zijn moe heel erg moet. Norahi heeft vannacht ook al haar beurt overgeslagen
ik had net even vergroot maar dat zilveren eronder is een rooster denk dat daarin ook wel wat is gevallenquote:
Dat lukt haar aardig.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef rinardo het volgende:
In de uitzending zegt Sabeau, ik heb 1 hele goede eigenschap voor BB , ik kan mensen als ik wil, met mn flirterigheid heel makkelijk om mn vinger winden als ik wil.
Dilano gaat voor de bijl.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef rinardo het volgende:
In de uitzending zegt Sabeau, ik heb 1 hele goede eigenschap voor BB , ik kan mensen als ik wil, met mn flirterigheid heel makkelijk om mn vinger winden als ik wil.
quote:
ja en ze moest het eigenlijk dragen van hemquote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley heeft van haar partner toen hij haar wegbracht een brief gehad en ketting en oorbellen, de ketting was helaas te klein
Daar houden we hem aanquote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri gaat niet drukken op een veiling. zegt hij nu
Dan hoop ik dat hij niet een type is dat veel zweet🤣🤣🤣quote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef Lillibet het volgende:
ashley heeft een parfumfles bij zich met de geur van haar vriend
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij niet een type is dat veel zweet🤣🤣🤣
?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri gaat niet drukken op een veiling. zegt hij nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |