Is voor vanavondquote:Op maandag 5 februari 2024 18:32 schreef humpty het volgende:
Jeetje Karen ...halve wang zit er onder
Hij is van de pliesie, die hebben steriele snot.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zijn wel gewassen heb ik gezien ,Glenn stond gisteren zijn neus te snuiten en NIET zijn handen gewassen
Nee, dan worden ze keihard.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:27 schreef Snoozey het volgende:
kan toch de hele berg in de oven gooien.
dit is zo dom
Glenn niequote:Op maandag 5 februari 2024 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is van de pliesie, die hebben steriele snot.
Danny is pliesiequote:Op maandag 5 februari 2024 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is van de pliesie, die hebben steriele snot.
Over Danny gesproken ( van FOK! bedoel ik, en dit is helemaal off T. ) die kan ook wat op zijn site posten, Deze stond net onder op mijn scherm bij pics van de dayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
daar is hetquote:Op maandag 5 februari 2024 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Oi! Waar blijft het dankwoordje dat Nouchka gisteren introduceerde?
Geen een 🤣quote:
valt niet zo veel te zienquote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO kiest wel een gevaarlijke hoek om Nouchka te filmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |