Welja, die kip is zelf helemaal vegetarisch opgegroeid, dan kan het toch geen probleem zijn?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:25 schreef Lillibet het volgende:
Nu is de halal kip in zijn geheel voor bas
want ronahi eet geen halal kip
die kip kan toch gewoon bij het groepseten gedaan worden dan?
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:26 schreef Snoozey het volgende:
in een pannetje overleggen in ander pannetje
weer draaien en vastpakken etc etc. heel crea ja..
Been benieuwd of Bas ook op dat idee komt.....of zal hij het lekker in zin eentje gaan eten,quote:Op maandag 5 februari 2024 18:25 schreef Lillibet het volgende:
Nu is de halal kip in zijn geheel voor bas
want ronahi eet geen halal kip
die kip kan toch gewoon bij het groepseten gedaan worden dan?
Ik doe ze altijd in de magnetron opwarmenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:27 schreef Snoozey het volgende:
kan toch de hele berg in de oven gooien.
dit is zo dom
Das de sausquote:Op maandag 5 februari 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
en het erge is, hij nieste nog een keer flink tussendoor in zijn handen. en die zijn daarna dus niet gewassen he
extra glansje nu
Wie kijkt in vredesnaam streams van mensen die een wrap uit een pot halenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in de magnetron opwarmen![]()
Maar voor de goede orde
De wraps zaten in een pot
Wie stop in vredesnaam wraps in een pot
Glenn gisteren ook, neus een paar keer flink snuiten en weer door met het etenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
en het erge is, hij nieste nog een keer flink tussendoor in zijn handen. en die zijn daarna dus niet gewassen he
extra glansje nu
Me me mequote:Op maandag 5 februari 2024 18:30 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Wie kijkt in vredesnaam streams van mensen die een wrap uit een pot halen
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:30 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Wie kijkt in vredesnaam streams van mensen die een wrap uit een pot halen
Jaha, ik mis hem maar denk dat hij Randy mist.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:31 schreef greysbones het volgende:
Ty lijkt ook weer vrij onzichtbaar vandaag
Scherp!quote:Op maandag 5 februari 2024 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Oi! Waar blijft het dankwoordje dat Nouchka gisteren introduceerde?
Ja zijn wel gewassen heb ik gezien ,Glenn stond gisteren zijn neus te snuiten en NIET zijn handen gewassenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
extra glansje nu
Is voor vanavondquote:Op maandag 5 februari 2024 18:32 schreef humpty het volgende:
Jeetje Karen ...halve wang zit er onder
Hij is van de pliesie, die hebben steriele snot.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zijn wel gewassen heb ik gezien ,Glenn stond gisteren zijn neus te snuiten en NIET zijn handen gewassen
Nee, dan worden ze keihard.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:27 schreef Snoozey het volgende:
kan toch de hele berg in de oven gooien.
dit is zo dom
Glenn niequote:Op maandag 5 februari 2024 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is van de pliesie, die hebben steriele snot.
Danny is pliesiequote:Op maandag 5 februari 2024 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is van de pliesie, die hebben steriele snot.
Over Danny gesproken ( van FOK! bedoel ik, en dit is helemaal off T. ) die kan ook wat op zijn site posten, Deze stond net onder op mijn scherm bij pics van de dayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
daar is hetquote:Op maandag 5 februari 2024 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Oi! Waar blijft het dankwoordje dat Nouchka gisteren introduceerde?
Geen een 🤣quote:
valt niet zo veel te zienquote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO kiest wel een gevaarlijke hoek om Nouchka te filmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |