Oké die snap ik, is inderdaad heel vervelend. Ik vind haar een leuke meid die lekker haar eigen gang gaat.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:06 schreef humpty het volgende:
Gaat niet omdat uurtje maar om het moeilijk weer in slaap kunnen komen daarna
Dat vergetenweeven.....quote:Op maandag 5 februari 2024 18:17 schreef Lillibet het volgende:
[..]
En een dagvergoeding cashenafzien hoor
Dirty mindquote:Op maandag 5 februari 2024 18:19 schreef Lillibet het volgende:
Er zit iets wits op de houten snijplank
Tom probeert het eraf te boenen
Dylano denkt dat het kwark is want hij kan zich niks anders bedenken dat wit is![]()
Vaatdoekjes op de kraan hangen is ook niet hygiënischquote:Op maandag 5 februari 2024 18:20 schreef Lillibet het volgende:
tom heeft gelijk
het is niet hygienisch als die plank niet goed schoon wordt gehouden
Mooi daar laten zienquote:
Zet Ronahi er maar neerquote:Op maandag 5 februari 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi daar laten zienNu Randy daar nog weg
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi daar laten zienNu Randy daar nog weg
Nja wie weet kan ie nog een keer een duo vormen met Nousquote:Op maandag 5 februari 2024 18:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
Hij had nouchka en sabeau uitgekozen en hoopte eigenlijk dat sabeau degene zou zijn om tegen te battlen.
Hij wilde met Nouchka in een duo maar helaas![]()
Nu alleen een wilde nacht een overnachting met haar daar
Karen loopt me nog niet in de wegquote:
Daar is echt toch niks hygiënisch .....voorproeven op lepel en dan weer de lepel erin. Met vaatdoekje de plank drogen. Kont op aanrecht....quote:Op maandag 5 februari 2024 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaatdoekjes op de kraan hangen is ook niet hygiënisch
Uberhaupt vaatdoekjes
hier ook niet gelukkig woont ze daarquote:Op maandag 5 februari 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen loopt me nog niet in de weg
totdat zijn handen lekker zacht van alle eelt zijn ontdaanquote:Op maandag 5 februari 2024 18:26 schreef Snoozey het volgende:
hoe vaak haalt hij die wraps nog door zijn handen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |