Zaterdag dubbel vertrekquote:
ja dat is zeker heel moeilijk hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze een extra batterijtje krijgen voor de nacht die ze zelf moeten wisselen op het moment dat ze eruit moeten voor de opdracht. Geen hoge wiskunde. Wat ze ook niet snapte was dat de bak al zo leeg was.🤔
Ja daaaag.....zit Tyron er weer op......quote:Op maandag 5 februari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zaterdag dubbel vertrek
Do en Ro
Het is niet elke keer een duo wat er op zit hèquote:Op maandag 5 februari 2024 20:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja daaaag.....zit Tyron er weer op......eerst even een duo wissel.
Hoe willen ze het dan doen zolang er duo's zijn zijn er ook solo's.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is niet elke keer een duo wat er op zit hè
Week 2 was er ook geen duo op de bankquote:Op maandag 5 februari 2024 20:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe willen ze het dan doen zolang er duo's zijn zijn er ook solo's.
Die hebben hier allemaal alquote:Op maandag 5 februari 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
aflevering begonnen Ariana had karen en Tom een briefje achtergelaten
die werd niet vermeld op tv en geschowd en ga eigenlijk meer aan dat aflevering begonnen was ookquote:Op maandag 5 februari 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben hier allemaal al
In de cos gestaan .. ook die van Randy
Weet je dat ik al vergeten ben met wie Lenie op de bank zat. Dat moet Tom geweest zijn en wie nog meer.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Week 2 was er ook geen duo op de bank![]()
BB verzint elke keer wat nieuws
Lenie met Ashley en Alicequote:Op maandag 5 februari 2024 20:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je dat ik al vergeten ben met wie Lenie op de bank zat. Dat moet Tom geweest zijn en wie nog meer.
Automatisch zonder er bij na te denken.....lekker limo of rose....zie het voor me.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:40 schreef Clasientjuh het volgende:
Krijgen hun niet de neiging om een slokje te nemen van dat water hahahaha?
Wist niet dat ze in Marokko ook vierden.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:14 schreef Lillibet het volgende:
ronahi wil deze week graag door staan om valentijnsweek mee te maken daar
Weer ?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
Die meiden zijn moe heel erg moet. Norahi heeft vannacht ook al haar beurt overgeslagen
ik had net even vergroot maar dat zilveren eronder is een rooster denk dat daarin ook wel wat is gevallenquote:
Dat lukt haar aardig.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef rinardo het volgende:
In de uitzending zegt Sabeau, ik heb 1 hele goede eigenschap voor BB , ik kan mensen als ik wil, met mn flirterigheid heel makkelijk om mn vinger winden als ik wil.
Dilano gaat voor de bijl.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef rinardo het volgende:
In de uitzending zegt Sabeau, ik heb 1 hele goede eigenschap voor BB , ik kan mensen als ik wil, met mn flirterigheid heel makkelijk om mn vinger winden als ik wil.
quote:
ja en ze moest het eigenlijk dragen van hemquote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley heeft van haar partner toen hij haar wegbracht een brief gehad en ketting en oorbellen, de ketting was helaas te klein
Daar houden we hem aanquote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri gaat niet drukken op een veiling. zegt hij nu
Dan hoop ik dat hij niet een type is dat veel zweet🤣🤣🤣quote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef Lillibet het volgende:
ashley heeft een parfumfles bij zich met de geur van haar vriend
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij niet een type is dat veel zweet🤣🤣🤣
?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri gaat niet drukken op een veiling. zegt hij nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |