ik had net even vergroot maar dat zilveren eronder is een rooster denk dat daarin ook wel wat is gevallenquote:
Dat lukt haar aardig.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef rinardo het volgende:
In de uitzending zegt Sabeau, ik heb 1 hele goede eigenschap voor BB , ik kan mensen als ik wil, met mn flirterigheid heel makkelijk om mn vinger winden als ik wil.
Dilano gaat voor de bijl.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:48 schreef rinardo het volgende:
In de uitzending zegt Sabeau, ik heb 1 hele goede eigenschap voor BB , ik kan mensen als ik wil, met mn flirterigheid heel makkelijk om mn vinger winden als ik wil.
quote:
ja en ze moest het eigenlijk dragen van hemquote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley heeft van haar partner toen hij haar wegbracht een brief gehad en ketting en oorbellen, de ketting was helaas te klein
Daar houden we hem aanquote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri gaat niet drukken op een veiling. zegt hij nu
Dan hoop ik dat hij niet een type is dat veel zweet🤣🤣🤣quote:Op maandag 5 februari 2024 20:53 schreef Lillibet het volgende:
ashley heeft een parfumfles bij zich met de geur van haar vriend
quote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij niet een type is dat veel zweet🤣🤣🤣
?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri gaat niet drukken op een veiling. zegt hij nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |