Pulled Chickenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is dat voor vieze bleke meuk in de pan?
Perfecte reclame om je lippen NIET op te laten spuitenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Perfecte reclame om je lippen NIET op te laten spuiten
Dan zie je er dus uit als een herkauwer
Volgens mij stond Ashley klaar om af te vuren toen ze vroeg hoe/wat hij gemaakt had.quote:
Ja ik vroeg me ook al af wat ze aan het doen was.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
wat een potten daar achter in die kast, ze deed van alles in haar mond
[ link | afbeelding ]
Meststoffen voor die Kardasian-kontquote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gebruiken sporters toch vaker of "gezonde" mensen zie ik ook vaak allerlei pillen slikken erbij.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jimmy heeft ook pruiken en jurken bij zich in de kofferquote:Op maandag 5 februari 2024 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben we ook een roze huispak voor Jimmy
Zal wel eiwitpoeder en supplementen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haden ze niet in de voorraadkamer allemaal een doos?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:55 schreef Lillibet het volgende:
misschien wat vitamines, voedingssupplementen of medicatie
stond vorig jaar op de badkamer van iedereen meen ik
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice is er klaar mee
Krijgt een mental breakdown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik heb het idee dat hij het zelf nog niet weetquote:Op maandag 5 februari 2024 17:26 schreef Snoozey het volgende:
en dilan beetje flirten met jim! raaaar
is dit echt gezegd?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:14 schreef Cargamelk het volgende:
BEWONERS ..wie nu op de bank ligt te slapen zijn allemaal genomineerd.
Eiwittenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:53 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee, alleen de damesquote:Op maandag 5 februari 2024 17:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Haden ze niet in de voorraadkamer allemaal een doos?
Snel gevonden Sherlockquote:Op maandag 5 februari 2024 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://empose-nutrition.com/product/empose-creatine-poeder/
en dan blijft het je een dag achtervolgenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor je het weet staat het in de streamverslagen [ afbeelding ]
Het is geen kardashian kont. Die van Kim K is nep en Alice heeft een echte gespierde bips😊quote:Op maandag 5 februari 2024 17:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Meststoffen voor die Kardasian-kont
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
18u geweest. kroketten halen voor de stagiaire
Ja vertelde ze vanmorgen al in de tuin. Denk dat ze nu ook pissig was dat er mensen wel hebben mogen slapen en toen Alice zelf buiten haar ogen dicht had toen ze alleen zat er gelijk geroepen werd Alice zendencheckquote:
Ja omdat ze wakker moet worden midden in de nacht om 1 uurtje water te tappen.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:57 schreef Lillibet het volgende:
alice is er klaar mee ze gaat een mental breakdown krijgen![]()
![]()
![]()
zien we graag
quote:Op maandag 5 februari 2024 18:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja omdat ze wakker moet worden midden in de nacht om 1 uurtje water te tappen.![]()
Je weet toch vantevoren dat er in BB zulke opdrachten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |