Niet zo brede is stuk smaller en niet dat ontbrekende stukje wat ik in de gauwigheid zagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:40 schreef Lovely het volgende: [..] Een scheiding rechts in plaatst van links of andersom voor ons..
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:09 schreef Lillibet het volgende:
oh jee een duitse helm kapsel voor basiri
Zijn snor nog bijscheren en we krijgen een heel bekende duitser/oostenrijkerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:09 schreef Lillibet het volgende:
40-45 was dat style.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:09 schreef Lillibet het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn snor nog bijscheren en we krijgen een heel bekende duitser/oostenrijker
astro tv wellicht?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ariana gaat ook nog hierna aan een ander programma meedoen
Wat zeg je me nou.......quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:17 schreef Cupfighter het volgende:
Ariana gaat ook nog hierna aan een ander programma meedoen
Vanmorgen vroeg ik al off dit nieuwe mode was, al de heren hebben het zo inmiddels.quote:
Heel eerlijk vind ik het leuker dan recht afgeschoren......quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg ik al off dit nieuwe mode was, al de heren hebben het zo inmiddels.
Ik vind het helemaal niets.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan in ieder geval wel z'n oren bewegen
Dan doen we het bij u recht afgeschoren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk vind ik het leuker dan recht afgeschoren......
Heb je dat gemist?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Ashley Ariana haar vet gegeven?
Ja ik lees het net terugquote:
Terug kijken waard.quote:
Dat wil ik nieeeeeeeeeeeee, wil in een puntje.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan doen we het bij u recht afgeschoren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Ashley al gezien dat Danny -in tegenstelling tot Turkije- wel lid is van de NASA?
Is er een filmpje van?quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Ashley Ariana haar vet gegeven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Haha ik nog eens kijken of het zo was.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan in ieder geval wel z'n oren bewegen
Alweer?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Arie gaat weg zegt ze, ook als ze niet weggestuurd wordt.
Zegt ze dat nu weer??quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Als ze er uit is gaat ze de productie aanklagen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:32 schreef TheVulture het volgende:
Des te langer ik Ariana meemaak des te langer denk ik dat ze dingen echt verzint. Ik geloof die ongewenste intimiteiten ook echt niet meer.
Het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze er uit is gaat ze de productie aanklagen.
Over hoe ze geframed wordtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze er uit is gaat ze de productie aanklagen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Eerst zien dan geloven Moes.quote:
Ik niet hoor, wil dat ze nog ff blijft, goed voor drama in de hut!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar van het idee alleen al, word ik al blij
Die gaat ook echt niet.. niet de eerste dat ze daar mee dreigt na een aanvaring.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:41 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik niet hoor, wil dat ze nog ff blijft, goed voor drama in de hut!!![]()
![]()
dat ze dit streamen is toch niet fijn wat ze allemaal zegt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:40 schreef lojanda het volgende:
Karen gaat gewoon weer verder met privé shit vertellen over haar broer en zijn partner.. hij zal heel blij zijn met zo’n zus. Zou ze denken dat er geen mensen kijkenniet de eerste keer dat ze privé dingen van haar familie en vrienden met naam en toebehoren op de stream verteld
Eens hoor, dat is een heel eng typequote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana mag voor ons tv zijn, maar ik ben het met Ashley eens, het is een gevaarlijke vrouw, met haar leugens. Ze kan anderen met haar gedrag kapot maken en zelf met een onschuldig gezicht achterblijven. Beter zulke mensen heel snel naar huis.
Beter zulke mensen heel lang er in.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana mag voor ons tv zijn, maar ik ben het met Ashley eens, het is een gevaarlijke vrouw, met haar leugens. Ze kan anderen met haar gedrag kapot maken en zelf met een onschuldig gezicht achterblijven. Beter zulke mensen heel snel naar huis.
Let op wat je hier zegt, want Ashley heeft al meermaals gezegd dat ze enkel BUITEN het huis vriendinnen heeft. Niet hier.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Dat fragment van Ashley is wel humor, want volgens mij is ze de naam van Karen kwijt. De eerste keer hakkelt ze en de tweede keer noemt ze haar maar "vriendin"
Ik vind dat echt niet okéquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:44 schreef Lillibet het volgende:
[..]
dat ze dit streamen is toch niet fijn wat ze allemaal zegt.
Ze is kapster dat geroddel hoort bij de jobquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:40 schreef lojanda het volgende:
Karen gaat gewoon weer verder met privé shit vertellen over haar broer en zijn partner.. hij zal heel blij zijn met zo’n zus. Zou ze denken dat er geen mensen kijkenniet de eerste keer dat ze privé dingen van haar familie en vrienden met naam en toebehoren op de stream verteld
Zover ik begreep knipt zij normaal alleen dames, zou een reden kunnen zijn, of....misschien is het model wat zij knipt wel mode in Belgie..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:47 schreef lojanda het volgende:
Ik weet niet waar Karen haar opleiding heeft gedaan maar ze heeft niet echt goede skills. Dat kapsel nu weer van Basiri ziet er weer uit of de ratten er aan hebben gezeten. De overgang van kort naar lang klopt gewoon niet. Dat zag je ook goed bij Tom en zeker bij Tyton.. dat zag eruit of hij een champignon op zijn hoofd had.
Nou ik hoop dat hij verstandiger isquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Glenn is volgens mij nog de enige zonder V kapsel..
Maar ook hij zou eraan moeten geloven naarmate hij en Karen langer blijven..
Ze is een dameskapster en doet haar best. neem aan dat die mannen echt wel aangeven of ze wel of geen puntje geschoren willen hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:47 schreef lojanda het volgende:
Ik weet niet waar Karen haar opleiding heeft gedaan maar ze heeft niet echt goede skills. Dat kapsel nu weer van Basiri ziet er weer uit of de ratten er aan hebben gezeten. De overgang van kort naar lang klopt gewoon niet. Dat zag je ook goed bij Tom en zeker bij Tyton.. dat zag eruit of hij een champignon op zijn hoofd had.
Mijn kapsel ziet er zo niet uit hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zover ik begreep knipt zij normaal alleen dames, zou een reden kunnen zijn, of....misschien is het model wat zij knipt wel mode in Belgie..
Dus toch alleen dames knippen dan..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mijn kapsel ziet er zo niet uit hoor.
In Belgie is de mode kaal. Voor de heren weet ik het nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zover ik begreep knipt zij normaal alleen dames, zou een reden kunnen zijn, of....misschien is het model wat zij knipt wel mode in Belgie..
Iedereen die een beetje te dicht bij Tom komt is de pineut en daarna diegene die niet aardig tegen haar zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:38 schreef TheVulture het volgende:
Ashley heeft wel volkomen gelijk, Ariana loopt iedereen 1 voor 1 zwart te maken, ze is zo wispelturig als de neten.
"Irma" aka Ronahi bedoelt , ze moeten wel van roddelen en fluisteren houdenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Voor mij is karakter heeeeel belangrijk...
Irma !!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
"Irma" aka Ronahi bedoelt , ze moeten wel van roddelen en fluisteren houden
Het is toch eigenlijk not done bij een kapster.....die horen zoveel en moeten dat niet doorvertellen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:40 schreef lojanda het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat het nu nog veel langer gaat duren voordat ze haar broer ziet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze is kapster dat geroddel hoort bij de job
Toen ze laatst Tom geknipt had was hij ook niet echt tevreden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is een dameskapster en doet haar best. neem aan dat die mannen echt wel aangeven of ze wel of geen puntje geschoren willen hebben
Ja dat is ook wel te zien dat ze geen heren kapper isquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich niet meer door haar laten knippen en wachten tot ze weer thuis zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Toen ze laatst Tom geknipt had was hij ook niet echt tevreden.
Ik heb het niet over het puntje.. het geheel ziet er niet uitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is een dameskapster en doet haar best. neem aan dat die mannen echt wel aangeven of ze wel of geen puntje geschoren willen hebben
Behalve haar eigen karakter..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Voor mij is karakter heeeeel belangrijk...
Nu is het daar natuurlijk een andere situatie als dat je in een kapsalon staat en vergeet ze misschien ook de camera’s maar het is echt niet handig van haar. Nu moet ik wel zeggen dat Sneaky Doriana het ook wel zo weet te spelen dat ze loslippig wordt. Zij hoort de bewoners maar al te graag uit en stelt heel vaak erg persoonlijke vragen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk not done bij een kapster.....die horen zoveel en moeten dat niet doorvertellen.
Zeuren om haar koffers bij BB?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
Waar is Ariana ?? Arm kind kan niet eens even een gesprekje hebben met Tom die haar dan eventueel zou kunnen troosten....
Kun je nu wel zeggenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mijn kapsel ziet er zo niet uit hoor.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Zolang ik mezelf ben, dat is het belangrijkste.......
norahi !!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:14 schreef Thorelf het volgende:
pff die norahi,,,ik vind haar zooo hypocriet
Dit was wel 1 van de leukste ochtenden tot nu toe .. er zijn filmpjes !quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:18 schreef Puzzie het volgende:
Thnx @:greysbones , ik heb alles gemist
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
norahi !!!![]()
![]()
![]()
Iedereen blijft worstelen met die naam.
Spannendquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit was wel 1 van de leukste ochtenden tot nu toe .. er zijn filmpjes !
oeps ...en ik dacht nog wel dat ik goed zat nuquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
norahi !!!![]()
![]()
![]()
Iedereen blijft worstelen met die naam.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze pruik is een stuk korter, deze bedekt haar buik niet meer.
Ik heb geen sl.....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:22 schreef Snensie het volgende:
Nou weg maar weer. Ik vertik het om die SL te bekijken.
Het is dezelfde pruik, ze heeft er vanmorgenvroeg aan staan te plukken en trekken en weet ik veel wat nog meer, er kwamen iig ook plukken haar vanaf die ze in de voorraadkamer in de prullenbak deed.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je zoveel stress hebt dat zelfs je pruik uitvalt is het misschien tijd om te gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:25 schreef danaqui het volgende:
Het is dezelfde pruik, ze heeft er vanmorgenvroeg aan staan te plukken en trekken en weet ik veel wat nog meer, er kwamen iig ook plukken haar vanaf die ze in de voorraadkamer in de prullenbak deed.
Ze zegt net dat ze een keiharde bitch kan zijn. En dat geloof ik ook wel. Denk nog een weekje in duo met Ty en ze gaat achter Ashley aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:17 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop Doriana eruit want die voegt het minste toe. En dan hopelijk volgende week die achterbakse Ronahi.
En bij die voorraadprullenbak komt niemand en ziet niemand het denk ze zeker. Het is van een afstand te zien of mag niemand er iets over zeggen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het is dezelfde pruik, ze heeft er vanmorgenvroeg aan staan te plukken en trekken en weet ik veel wat nog meer, er kwamen iig ook plukken haar vanaf die ze in de voorraadkamer in de prullenbak deed.
Geen after-BB carrière als grobbebol dus...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als je zoveel stress hebt dat zelfs je pruik uitvalt is het misschien tijd om te gaan.
Hoe durf je je mening te geven op een discussieforum!quote:
Zal er niet voor de nieuwe week een duowissel zijn??quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze een keiharde bitch kan zijn. En dat geloof ik ook wel. Denk nog een weekje in duo met Ty en ze gaat achter Ashley aan.
Jeu de dildo natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:35 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn helemaal door het dolle heen dat ze naar de gameroom moeten komen
Game area.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:35 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn helemaal door het dolle heen dat ze naar de gameroom moeten komen
OOk goed, als het beestje maar een naam heeftquote:
Kom naar de game area?? Whaaaa roept zequote:
Wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:36 schreef greysbones het volgende:
Karen is ook niet helemaal jofel soms
Ja dat ook natuurlijkquote:
En als eerste bij de dbk dan moeten naar voorraadkamer en dan jas pakken.....en dan als laatste gillen wacht op mij.quote:
Dus nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:38 schreef lojanda het volgende:
Nou we mogen iig nog een stukje meekijken![]()
Ohw ze hebben gelukkig Alice en Dilano dus dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:38 schreef Ireth het volgende:
Sporttoestellen... jullie moeten voor zaterdag 18.00 uur 1500 kilometers hebben afgelegd, anders geen feestje...
SL
Die gaan voor de winst.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw ze hebben gelukkig Alice en Dilano dus dat gaat wel lukken
Nah zal wel gewoon voor de funquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw ze hebben gelukkig Alice en Dilano dus dat gaat wel lukken
Ik denk dat ze dat pas doen als de dynamiek in de duo's inkakt. Er is spanning bij Bas en Karen en Tom en Ronahi. Denk dat Randy een nieuwe partner krijgt. Dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal er niet voor de nieuwe week een duowissel zijn??
Ja dat is echt jammer van BB kijken.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:38 schreef Sestra666 het volgende:
ik loop achter omdat ik t alleen via de tv bekijk... maar heeft arie echt een pruik? #firstworldproblems
Mogen we tijdens een SL offtopic Dot?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt jammer van BB kijken.
IK snap het ook niet, niemand hoeft zich te schamen voor een pruik.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]Alleen was nu de vraag of ze die andere op heeft of nog dezelfde....ze doet er heel geheimzinnig over en alleen karen mocht het weten.....terwijl je het goed kon zien aan de scheiding, plus dat ze hem niet wast of goed nat maakt.
Nee, zeker niet......of het nu moeten is of voor je plezier. en dan moeten is dan nog een eigen keus.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:45 schreef -river- het volgende:
[..]
IK snap het ook niet, niemand hoeft zich te schamen voor een pruik.
Of het moet de bokkenpruik zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, zeker niet......of het nu moeten is of voor je plezier. en dan moeten is dan nog een eigen keus.
Denk het want. Don is snel binnen en is zwaar teleurgesteld,quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:46 schreef -river- het volgende:
Voorlopig lijkt het net of ze de gym gewoon voor de inspanning/ontspanning krijgen.
de beloning voor de king en queen grondwetten wellicht.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:48 schreef BB-King het volgende:
Maar dit is dus geen game maar gewoon een stukje tijdverdrijf/beweging voor de bewoners?
Je hebt er nu al vier horen klagen over dat het een “sport” opdracht is.. Ronahi Doriana Jimmy en Ariana. De dikkerdjes van het stelquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer hé Ronahi, nu MOET je sporten
waar en wanneer zal ze hem hebben veranderd dan ? zonder dat iemand van hier het zagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik zag het vanmorgen gelijk het valt van voren ook heel anders
D bokkenpruik heeft Don nu op.....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of het moet de bokkenpruik zijn.
Misschien was ze dat vannacht aan het doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar en wanneer zal ze hem hebben veranderd dan ? zonder dat iemand van hier het zag
Of vanochtendquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien was ze dat vannacht aan het doen.
Beter dan kijken naar bankhangers die met hun ogen dicht liggen omdat ze niet weten wat ze zeggen moeten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
Nou lekker kunnen we w2eer hele dagen sportende mannen kijken. Was al zo blij dat het er niet was dit keer
of gewoon de 2 deuren van de gamearea naar buiten open zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:53 schreef kater1 het volgende:
Tjee Basiri, kalm aan zeg! Ze hadden voor hem beter een boksbal kunnen ophangen.
Liever dat hij de boksbal speelt..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:53 schreef kater1 het volgende:
Tjee Basiri, kalm aan zeg! Ze hadden voor hem beter een boksbal kunnen ophangen.
voor Karenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Liever dat hij de boksbal speelt..
Wie is Don?quote:
Poor little babyquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Die jankte omdat ze een gym kregen.
oh wow, toppie Arianaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Ariana is geloof randy zijn bed aan het verschonen
volgens mijn wel hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Danny doet dat toch niet juist op die roeimachine?
Als ik het goed heb Donahi.....maar ik maak er vaak wat anders van bv Dohani of Nodahi, Don kan ik zeker onthouden.quote:
Doriana of Ronahiquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik het goed heb Donahi.....maar ik maak er vaak wat anders van bv Dohani of Nodahi, Don kan ik zeker onthouden.
Dat lopen vanochtend van de heren zag er ook niet uit....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:03 schreef -river- het volgende:
Snap wel dat als de gym blijft dat de sportievelingen nu veel minder last krijgen dat ze opgesloten zitten en het veel langer vol zullen houden in het huis.
Nee niet als mensen liegenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jimmy blijft gewoon loyaal naar Ariana @:Puzzie ook belangrijk toch, loyaliteit
Ah okayquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik het goed heb Donahi.....maar ik maak er vaak wat anders van bv Dohani of Nodahi, Don kan ik zeker onthouden.
Don zal doriana zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okaydan weet ik wie je bedoeld in ieder geval.
Ik loop liever op een loopbandquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen gaat lekker ( zelf haat ik de loopband haha)
ja keurigquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen gaat lekker ( zelf haat ik de loopband haha)
Don en Dorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Don zal doriana zijn
En Ron ronahi
Om het ingewikkeld te maken
nee daar waar Ashley net opzat deed ik veel en roeienquote:
Na dat gedoe mer Ronahi die hem bij iedereen zwartmaakt...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Tom erg teruggetrokken de afgelopen dagen
Dilano zal wel pinkie of iets dergelijks gedaan hebben met Ronahiquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:11 schreef Puzzie het volgende:
Dylano en Jimmy doorzien Rona ook niet .schapengedrag
Ik dacht dat Ariane dat deed.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Na dat gedoe mer Ronahi die hem bij iedereen zwartmaakt...
Ja bizar dat dat haar is geluktquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Na dat gedoe mer Ronahi die hem bij iedereen zwartmaakt...
Ronahi speelt het gewoon goed, ook Tyron valt voor haar roddels over Tomquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:11 schreef Puzzie het volgende:
Dylano en Jimmy doorzien Rona ook niet .schapengedrag
Een schaap is hetquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dilano zal wel pinkie of iets dergelijks gedaan hebben met Ronahi
Nee Rona speelt het niet okayquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ronahi speelt het gewoon goed, ook Tyron valt voor haar roddels over Tom
Rona doet jankie jankie en iedereen gelooft het wel daar in het huis, behalve Ashley danquote:
Nee zo is het ook niet gegaanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Ronahi heeft aan Dilano verteld dat Tom heeft beslist op welke 2 duo's ze gingen stemmen.
Voor zover ik heb gezien hebben ze wel overlegd en afgestreept welke wel en welke niet, dat stukje heb ik op stream gezien.
Ronahi is pissed dat er op haar vriendin is gestemd .
Ik denk niet dat Tom allebei de duo's heeft bepaald.
Nee zij mocht ook kiezenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Ronahi heeft aan Dilano verteld dat Tom heeft beslist op welke 2 duo's ze gingen stemmen.
Voor zover ik heb gezien hebben ze wel overlegd en afgestreept welke wel en welke niet, dat stukje heb ik op stream gezien.
Ronahi is pissed dat er op haar vriendin is gestemd .
Ik denk niet dat Tom allebei de duo's heeft bepaald.
Volgens mij zou het voor mij beter zijn als iedergeval een van de twee naar huis vertrekt. Het wil gewoon niet door dringen bij mij die namen.quote:
Ik denk beide 1 duo en Tom koos een duo waar zij het niet mee eens wasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee zij mocht ook kiezen
Maar op Toms keuze had ze geen invloed
Daar was ze woest om
Dylano en Jimmy zijn pro Rona dus die gaat koste wat kost gered wordenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ronahi volgende week exit
in Dilano zit nog in ieder geval een sympathieker iemand en voor hem zou het ook beter zijn als zij idd z.s.m. exit is
Dat bedoel ik dus, ze is een vieze speelster die het nu doet voorkomen dat zij totaal geen inspraak had. Dit dus ook zo verteld heeft aan Dylano, die dit gelijk gelooft omdat hij ook niet met Tom overweg kan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee zij mocht ook kiezen
Maar op Toms keuze had ze geen invloed
Daar was ze woest om
Valt me ook tegen van Jimmy jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ze is een vieze speelster die het nu doet voorkomen dat zij totaal geen inspraak had. Dit dus ook zo verteld heeft aan Dylano, die dit gelijk gelooft omdat hij ook niet met Tom overweg kan.
Jimmy die wel met Tom overweg kan stapt niet naar Tom om te vragen of Rohani de waarheid heeft gesproken.
Tom weet ook niet dat er zo over hem geroddeld wordt.
Ronahi is ook goed met Basiri, Tyron, iedereen behalve Ashley dus ja een heel huis bijna tegen Tom weten te kerenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dylano en Jimmy zijn pro Rona dus die gaat koste wat kost gered worden
Komt nog een nieuwe dit weekend en die heeft alles nog gezien. Die kan dus uit de school klappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dylano en Jimmy zijn pro Rona dus die gaat koste wat kost gered worden
Daar hoop ik dan maar opquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt nog een nieuwe dit weekend en die heeft alles nog gezien. Die kan dus uit de school klappen.
Ik hoop het koosquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt nog een nieuwe dit weekend en die heeft alles nog gezien. Die kan dus uit de school klappen.
Ashley helaas toch ook ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Rona doet jankie jankie en iedereen gelooft het wel daar in het huis, behalve Ashley dan
Vind haar de ene keer topquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:
Mensen zoals Ashley heb je wel nodig voor BB
Zonder hoestje dan wel het liefstquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:
Mensen zoals Ashley heb je wel nodig voor BB
Een kant vind ik het altijd zonde als er dingen worden doorverteld maar nu met die valse vrucht denk jk dat mag welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op![]()
Want het spel wordt vies gepeeld door sommige bewoners
Dubbel is het idd ook wel , maar toch soms ook een kleine hoop op veranderingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een kant vind ik het altijd zonde als er dingen worden doorverteld maar nu met die valse vrucht denk jk dat mag wel
Ja ik had vannacht daar wat over gepostquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:32 schreef Thorelf het volgende:
zien ze op andere sm ook wat een slang ronahi is? weet iemand dat
Jimmy heeft het nog niet helemaal door geloof ik...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:05 schreef Puzzie het volgende:
Wat een heerlijk mens is Ashley! ik ben wel een beetje teleurgesteld in JimmyThnx voor de filmpjes
Nee dat vind ik wel jammerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy heeft het nog niet helemaal door geloof ik...
Hij was weer terug gisteren. Hadden veel lol op die slaapkamer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Tom erg teruggetrokken de afgelopen dagen
Vind het lastig want Jimmy en Dilano zijn best even weg geweest. Dilano is close met Ronahi (lees: eet uit haar hand) en Jimmy en Dilano zijn, mede door die afzondering ook weer 2 handen op 1 buik. Dat hij dan op Dilano's oordeel af gaat snap ik tot op zeker hoogte wel, al is het maar om zijn eigen aars zo lang mogelijk te redden.quote:
Jimmy en Dylano zijn net zolang weggeweest als Ashley en Glenn toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het lastig want Jimmy en Dilano zijn best even weg geweest. Dilano is close met Ronahi (lees: eet uit haar hand) en Jimmy en Dilano zijn, mede door die afzondering ook weer 2 handen op 1 buik. Dat hij dan op Dilano's oordeel af gaat snap ik tot op zeker hoogte wel, al is het maar om zijn eigen aars zo lang mogelijk te redden.
Maar Jimmy heeft wel met Tom gesproken; precies op het moment dat Ronahi gisteren tegen Dilano zei dat Jimmy juist niet met Tom moest praten waren die twee op de andere stream al in gesprek in de barbieroom. Alleen het stukje wat ze wel op stream lieten zien ging niet over de nominaties.
Volgens mij wel ja, alleen toen A/G er zaten was alles nog behoorlijk koek en ei in dat huis. Dat gun spel waarmee J/D op de troon kwamen te zitten lijkt de boel op scherp gezet te hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy en Dylano zijn net zolang weggeweest als Ashley en Glenn toch?
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, alleen toen A/G er zaten was alles nog behoorlijk koek en ei in dat huis. Dat gun spel waarmee J/D op de troon kwamen te zitten lijkt de boel op scherp gezet te hebben.
Ja de ogen van andere spelers zullen wel wat meer opengaan ivm Ariana.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:35 schreef Ebinas het volgende:
Er moet toch nu wel wat achter de oortjes gekrabbeld worden.
(gesprek stream 2)
Ow!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nu haar hartslag nogquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 2:
Ronahi: "I just want to be q-kuw-, na laat zijn. Mijn Engels is zelfs hier.. M'n IQ is aan het dalen, m'n Engels is aan het dalen, mijn Nederlandse taal, alles is aan het dalen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |