Ja ik had vannacht daar wat over gepostquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:32 schreef Thorelf het volgende:
zien ze op andere sm ook wat een slang ronahi is? weet iemand dat
Jimmy heeft het nog niet helemaal door geloof ik...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:05 schreef Puzzie het volgende:
Wat een heerlijk mens is Ashley! ik ben wel een beetje teleurgesteld in JimmyThnx voor de filmpjes
Nee dat vind ik wel jammerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy heeft het nog niet helemaal door geloof ik...
Hij was weer terug gisteren. Hadden veel lol op die slaapkamer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Tom erg teruggetrokken de afgelopen dagen
Vind het lastig want Jimmy en Dilano zijn best even weg geweest. Dilano is close met Ronahi (lees: eet uit haar hand) en Jimmy en Dilano zijn, mede door die afzondering ook weer 2 handen op 1 buik. Dat hij dan op Dilano's oordeel af gaat snap ik tot op zeker hoogte wel, al is het maar om zijn eigen aars zo lang mogelijk te redden.quote:
Jimmy en Dylano zijn net zolang weggeweest als Ashley en Glenn toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het lastig want Jimmy en Dilano zijn best even weg geweest. Dilano is close met Ronahi (lees: eet uit haar hand) en Jimmy en Dilano zijn, mede door die afzondering ook weer 2 handen op 1 buik. Dat hij dan op Dilano's oordeel af gaat snap ik tot op zeker hoogte wel, al is het maar om zijn eigen aars zo lang mogelijk te redden.
Maar Jimmy heeft wel met Tom gesproken; precies op het moment dat Ronahi gisteren tegen Dilano zei dat Jimmy juist niet met Tom moest praten waren die twee op de andere stream al in gesprek in de barbieroom. Alleen het stukje wat ze wel op stream lieten zien ging niet over de nominaties.
Volgens mij wel ja, alleen toen A/G er zaten was alles nog behoorlijk koek en ei in dat huis. Dat gun spel waarmee J/D op de troon kwamen te zitten lijkt de boel op scherp gezet te hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy en Dylano zijn net zolang weggeweest als Ashley en Glenn toch?
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, alleen toen A/G er zaten was alles nog behoorlijk koek en ei in dat huis. Dat gun spel waarmee J/D op de troon kwamen te zitten lijkt de boel op scherp gezet te hebben.
Ja de ogen van andere spelers zullen wel wat meer opengaan ivm Ariana.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:35 schreef Ebinas het volgende:
Er moet toch nu wel wat achter de oortjes gekrabbeld worden.
(gesprek stream 2)
Ow!!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt nog een nieuwe dit weekend en die heeft alles nog gezien. Die kan dus uit de school klappen.
Nu haar hartslag nogquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 2:
Ronahi: "I just want to be q-kuw-, na laat zijn. Mijn Engels is zelfs hier.. M'n IQ is aan het dalen, m'n Engels is aan het dalen, mijn Nederlandse taal, alles is aan het dalen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |