Wie is Don?quote:
Poor little babyquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Die jankte omdat ze een gym kregen.
oh wow, toppie Arianaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Ariana is geloof randy zijn bed aan het verschonen
volgens mijn wel hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Danny doet dat toch niet juist op die roeimachine?
Als ik het goed heb Donahi.....maar ik maak er vaak wat anders van bv Dohani of Nodahi, Don kan ik zeker onthouden.quote:
Doriana of Ronahiquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik het goed heb Donahi.....maar ik maak er vaak wat anders van bv Dohani of Nodahi, Don kan ik zeker onthouden.
Dat lopen vanochtend van de heren zag er ook niet uit....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:03 schreef -river- het volgende:
Snap wel dat als de gym blijft dat de sportievelingen nu veel minder last krijgen dat ze opgesloten zitten en het veel langer vol zullen houden in het huis.
Nee niet als mensen liegenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jimmy blijft gewoon loyaal naar Ariana @:Puzzie ook belangrijk toch, loyaliteit
Ah okayquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik het goed heb Donahi.....maar ik maak er vaak wat anders van bv Dohani of Nodahi, Don kan ik zeker onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |